تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی + وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل متخصص در حوزه اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی

وکیل متخصص در حوزه اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی می‌تواند به شما کمک کند تا در مواردی که نیاز به اعتراض به تصمیمات کمیسیون منابع طبیعی دارید، بهترین راه حل را ارائه دهد. این وکیل با داشتن تخصص در این حوزه، می‌تواند به شما راهنمایی کامل ارائه دهد و در تمام مراحل حقوقی شما را همراهی کند.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از وکیل متخصص در اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی این است که آن‌ها با قوانین و مقررات مربوط به این حوزه آشنایی کامل دارند. این باعث می‌شود که وکیل بتواند به شما راهنمایی کاملی ارائه دهد و از نقاط ضعف و قوت دعوای شما آگاهی داشته باشد.

در انتخاب وکیل تضمینی برای اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی، باید از تجربه و تخصص وکیل اطمینان حاصل کرد. وکیل با تجربه می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند و از تمامی جوانب حقوقی مرتبط به اعتراض شما مطلع شود.

در نهایت، وکیل متخصص و تضمینی می‌تواند به شما اطمینان دهد که اعتراض شما به رای کمیسیون منابع طبیعی به بهترین نحو انجام می‌شود و تمامی مراحل حقوقی با دقت و حرفه‌ای انجام می‌شود.

در نهایت، بهترین وکیل تضمینی با تجربه و تخصص در امور دیوان عدالت اداری می‌تواند به شما کمک کند تا اعتراضتان به نحو موثری مدیریت شود و حقوق شما به درستی حفظ شود. با توجه به اهمیت و ابعاد اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی، توصیه می‌شود که افراد در صورت اعتراض به تصمیمات این کمیسیون، از خدمات یک وکیل تضمینی با تجربه و ماهر استفاده کنند تا بتوانند حقوق خود را بهترین شکل ممکن دفاع کنند. وکیل متخصص در حوزه اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی می‌تواند به شما کمک کند تا در مواردی که نیاز به اعتراض به تصمیمات کمیسیون منابع طبیعی دارید، بهترین راه حل را ارائه دهد. وکیل با تجربه می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند و از تمامی جوانب حقوقی مرتبط به اعتراض شما مطلع شود. او می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استراتژی را برای اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی انتخاب کنید و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در صورتی که شما به رای کمیسیون منابع طبیعی اعتراض داشته و نیاز به مشاوره حقوقی دارید، بهترین راه برای انجام این اعتراض، مشاوره با یک وکیل تضمینی است. او به عنوان یک متخصص حقوقی، با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه قوانین منابع طبیعی و دیگر مقررات مرتبط، می‌تواند به شما کمک کند تا اعتراض خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.

یکی از حالت های دعوی در خصوص اراضی ، اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی می باشد . در واقع ، منابع طبیعی در کلیه کشور ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند به طوری که جلوگیری نمودن از هر خسارتی به این منابع و همچنین حفظ آنان ، از حائز اهمیت ترین برنامه هایی می باشد که توسط کلیه دولت ها و همچنین ، افراد فعال در این حوزه ، دنبال می شود . می توان گفت که یکی از مهم ترین اقدامات قانونی که در زمینه اراضی ، جنگل ها و مراتع ، صورت گرفته است ، اعلام مالکیت اراضی مذکور به عنوان منابع طبیعی و ملی بوده است . در واقع ، بر طبق قانون منابع طبیعی هنگامی که اراضی متعلق و در مالکیت افراد ، تحت عنوان منابع ملی تشخیص داده شوند ، در این صورت این اراضی در مالکیت دولت قرار خواهند گرفت . به عبارت دیگر ، چنانچه اراضی ملی خارج از محدوده شهری واقع شده باشند ، به سازمان منابع طبیعی ، و اگر در داخل حوزه شهر ها باشند ، به سازمان مسکن و شهرسازی ، تحویل داده خواهند شد . کمیسیون پس از بررسی کردن مدارک و همچنین استناد با مدارک موجود ( اعم از : اسناد و نقشه ها ) ، چنانچه تشخیص دهد که این اراضی به منابع ملی و طبیعی تعلق دارد ، اقدام قانونی ( خلع ید از اراضی مذکور ) خواهد کرد .

وکیل منابع طبیعی

وکیل کمیسیون منابع طبیعی

ممکن است این سوال مطرح شود که : چه عواملی باعث محسوب نشدن اراضی ، جزء اراضی ملی می باشد ؟ وکیل کمیسیون منابع طبیعی ، در این خصوص باید ذکر کند که : این عوامل به این شرح هستند :

۱ / وقتی که زمین در محدوده روستا باشد ، و یا حتی وقتی که زمین مورد نظر ، در کنار مزارع کشاورزی باشد ، در چنین صورتی آن زمین دیگر به عنوان اراضی ملی شناخته نخواهد شد .

۲ / وقتی که در زمین مورد نظر ، در گذشته کشاورزی صورت گرفته باشد ، در این صورت دیگر آن زمین ، به عنوان اراضی ملی نخواهد بود .

۳ / هنگامی که در زمین مورد نظر ، چاه ، قنات و یا حتی چشمه باشد ، آن زمین جزء اراضی ملی نخواهد بود .

۴ / هنگامی که زمین مورد نظر قابلیت کشت داشته باشد و شیب آن طوری باشد که ، شرایط زراعت و کشت در آن فراهم باشد . در چنین صورتی نیز ، زمین جزء اراضی ملی نیست .

۵ / دستکاری کردن روی زمین ، از دیگر عوامل می باشد . برای مثال : زمینی که قبلا شخم زده شده و آماده کشاورزی باشد .

۶ / چنانچه که با بررسی نمودن زمین مورد نظر ، معلوم شود که زمین قابلیت کشت دارد و همچنین دارای مرزبندی ثبت شده نیز باشد .

۷ / چنانچه که در زمین مورد نظر ، هر گونه جوی آب جدید و یا حتی قدیم ، وجود داشته باشد ، دیگر آن زمین جزء اراضی ملی نیست .

۸ / موجود بودن مسیر آب در بالادست نیز ، باعث می شود که دیگر آن زمین ، جزء اراضی ملی نباشد .

۹ / وقتی که علاوه بر مسیر آب ، در آن زمین درخت های سن بالا نیز باشد ، دیگر آن زمین جزء اراضی ملی نخواهد بود ،

و … .

 

کمیسیون ماده ۵۶

به عبارت دیگر ، در برخی اوقات ممکن است ، اراضی که تحت عنوان اراضی ملی شناخته شده اند ، زمین افرادی باشد که از زمان های قدیم بر روی آن زمین ، زراعت و کشاورزی می کردند . اما با این اوصاف دولت ، این اراضی را تحت مالکیت خویش قرار داده است .

در این موارد ، افراد می توانند اعتراض خود را ، به کمیسیون ماده ۵۶ ارائه بدهند . چنانچه شخص موفق به اثبات ادعای خویش گردد ، دولت باید به میزان هزار متر زمین مذکور ، به آن شخص برگرداند ، و اگر در نهایت زمینی باقی ماند ، آن را از او بخرد . کمیسیون مذکور ، در صورت اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی ، حتما باید به بررسی آن اعتراض بپردازد . اعتراض تا وقتی می تواند ثبت شود که سند اراضی مذکور ، به نام دولت در نیامده باشد .

جهت اعتراض به رای کمیسیون منابع طبیعی هم اکنون با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *