تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اراضی ملی + بهترین + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در انتخاب وکیل دیوان عدالت اداری باید هزینه‌ها را نیز در نظر گرفت. باید مطمئن شوید که وکیل انتخابی قیمت مناسبی دارد و هزینه‌های اضافی را برای شما ایجاد نمی‌کند.

در نهایت، نظرات و بازخوردهای قبلی افرادی که از خدمات وکیل استفاده کرده‌اند، می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. از نظرات دیگران استفاده کرده و وکیلی را انتخاب کنید که توانایی و استعداد مناسبی دارد.

راهنمای انتخاب وکیل اراضی ملی

هنگام انتخاب وکیل برای موارد مربوط به اراضی ملی، باید به چند نکته حائز اهمیت توجه کرد. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که وکیل شما باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه حقوق اراضی ملی باشد. بنابراین، انتخاب یک وکیل ماهر و متخصص امری حیاتی است.

همچنین، اهمیت دارد که وکیلی که انتخاب می‌کنید توانایی نهادینه کردن دفاع موثر در دیوان عدالت اداری را داشته باشد. این به معنی آشنایی کامل با فرآیند قضایی و داشتن تجربه کار در این دیوان است.

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب وکیل اراضی ملی، ارتباط موثر و صادقانه وکیل با موکلش است. باید از تعامل خوب وکیل با شما مطمئن شوید تا در طول روند قضایی، از وضعیت پرونده خود آگاه باشید و از تحولات آن مطلع شوید.

با توجه به این نکات، انتخاب بهترین وکیل برای موارد مربوط به اراضی ملی در دیوان عدالت اداری، امری بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تاثیر مستقیمی بر نتیجه پرونده شما داشته باشد.

وکیل اراضی ملی: راهنمای اصولی برای انتخاب بهترین

وکیل اراضی ملی می‌تواند نقش بسیار مهمی در دیوان عدالت اداری داشته باشد. اما انتخاب بهترین وکیل اراضی ملی نیازمند راهنمایی و اصولی است.

اولین گام برای انتخاب بهترین وکیل اراضی ملی، تحقیق و بررسی دقیق در مورد تخصص و تجربه وکیل مورد نظر است. اطمینان حاصل کردن از تجربه و تخصص وی در زمینه اراضی ملی امری بسیار حیاتی است.

منظور از اراضی ملی ، زمین هایی است که در حال حاضر مردم هیچ دخل و تصرفی در آنها نداشته و همچنان شکل و شمایل طبیعی خود را حفظ نمودند مانند جنگل ها، از تاریخ ۱۳۴۱/۱۰/۲۷ در اختیار دولت و اداره منابع طبیعی در آمد و هر سند مالکیتی پس از این تاریخ هیچ ارزش قانونی نخواهد داشت و اگر شخصی سندی ارائه دهد که تاریخ آن قبل از تاریخ مذکور باشد، بدان رسیدگی خواهد شد. لازم به ذکر است که اراضی ملی که در داخل شهر واقع شده باشد تحت نظر سازمان مسکن و شهرسازی آن شهر می باشد، همچنین در صورتی که بیرون از شهر قرار داشته باشته باشند، وابسته به اداره منابع طبیعی هستند.

همانطور که مستحضر هستید، یکی از مهم ترین منابع طبیعی، زمین است که با افزایش روز افزون جمعیت، این منبع مهم و ارزشمند به خطر افتاده و برای حفظ این منبع منحصر به فرد، مقررات مخصوصی وضع شده که به منظور اجرای عدالت و بهره مند شدن تمامی انسان ها از منابع طبیعی صورت پذیرفته است. دسته ای از اراضی که به دلیل مرتع و یا جنگل بودن به عنوان اراضی ملی شناخته شده اند. این اراضی دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود بوده و چنان چه اراضی ملی تبدیل به ملک خصوصی و یا اراضی شخصی شده باشند، طبق قوانین و مقرراتی که برای آن وجود دارد، با متخلف برخورد خواهد شد.

نکته: برای آن که اراضی ملی تشخیص داده شود، تنها باید از طریق کمیسیون ماده 56 منابع طبیعی اقدام کرد. در صورتی که طبق این ماده از کمیسیون تشخیص داده شود که زمین در دسته اراضی ملی قرار دارد، فرد دیگر اختیار آن ملک یا زمین را ندارد و باید از آن پس، آن را در دسته املاک دولتی به حساب آورد.

وکیل اراضی ملی کیست؟

وکیل اراضی ملی به وکیلی گفته می شود که دارای پروانه و مجوز فعالیت از کانون وکلای دادگستری بوده و علاوه بر داشتن تحصیلات و دانش آکادمیک، به صورت تخصصی در زمینه امورات ملکی مشغول به فعالیت بوده و دارای تسلط کافی در زمینه پس گرفتن اراضی ملی می باشد.

در دفتر حقوقی تهران وکیل، نوشتن دادخواست و اقداماتی همانند شکایت قانونی در دیوان عدالت اداری توسط وکیل اراضی ملی انجام خواهد شد و وکیل اراضی ملی می تواند سریع و بدون درگیری حقوق شما را پس گرفته و از حقوق شما به نحو احسنت دفاع نماید.

لزوم مشورت با وکیل متخصص اراضی ملی

بدیهی است که پس گرفتن زمین های ملی امری بسیار دشوار بوده و با پیچ و خم های فراوانی همراه است. بنابراین چگونه می توانیم حقوق خود را در خصوص اراضی ملی دریافت کنیم؟ اراضی ملی بدون داشتن و ارائه مدرکی که ثابت کند زمین در گذشته متعلق به گذشتگان شما بوده و شما از وراث این زمین هستید امری دشوار بوده و نیاز به دوندگی های بسیار زیادی دارد. ممکن است شما هم زمینی به صورت ارثی داشته باشید که به عنوان اراضی ملی ثبت شده باشد می توانید با وکیل اراضی ملی مشورت کرده و در صدد پس گرفتن زمین مورد نظر برآیید. وکیل اراضی ملی با استفاده از بهترین و سریع ترین راهکارها قادر است که پرونده شما را در مسیر درست هدایت کند تا سریعاً به نتیجه مطلوب برسید.

با این حال وکیل متخصص اراضی ملی آگاهی کامل به قوانین حوزه اراضی ملی داشته و با تسلط کامل خود بر روی مقررات اراضی ملی به شما  از کوچک ترین استشهاد های محلی نیز بیشترین بهره را برده و بتوانید حقوق خود را پس بگیرید. به طور کلی راه و روش های مربوط به جمع کردن مستندات و استشهاد های مختلف بسیار گسترده بوده و از افراد حقیقی انتظار نمی رود که با آن ها آشنا باشند. یک وکیل متخصص اراضی ملی با شناسایی این روش ها به شما در باز پس گیری زمین کمک خواهد کرد.

اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی

به‌طور کلی اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی، بایستی توسط ذی‌نفع، طرح شود. اما ممکن است در این شرایط، سوالاتی از جمله ذی‌نفع چه کسی است؟ آیا ذی نفع شخصی است که سند مالکیت دارد؟ برای شما مطرح شود؛  به استناد تبصره ۱ ماده ۹ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب ۱۳۸۹، ذی‌نفع پرونده کسی است که ادعای مالکیت را داشته باشد و طبق مستثنیات ماده ۲ قانون ملی شدن جنگل ها و تشخیص مناطبع طبیعی به‌عنوان مدعی حق، اعتراض و دادخواهی نماید.

ذی نفع پس از اعتراض، طبق مراحلی باید به اثبات برساند که اراضی او در تصرف جنگل‌ها و مراتع نیست. همچنین دلیل خود مبنی بر مالکیت بر ملک را به اثبات برساند که در این مورد، بیع نامه عادی نیز مورد پذیرش است. ذی نفع باید ثابت کند که ملک او، پیش از ملی شدن جنگل‌ها و مراتع یا در تاریخ موردنظر، متصرف بر ملک بوده و این عرصه در قسمت جنگل و مرتع قرار ندارد. بنابراین لزومی بر ارائه سند رسمی یا حکم قطعی بر مالکیت به عنوان شرط اقامه دعوا نیست.

طرف مقابل خواهان در دعوا، منابع طبیعی می باشد و در شرایطی که منابع طبیعی، آن اراضی را به ارگان یا نهادی برای راه و شهرسازی واگذار کرده باشد، بهتر است برای جلوگیری از صدور قرار عدم استماع دعوا، این نهاد نیز طرف دعوا قرار بگیرد. طرح دعوا توسط ذی نفع می‌تواند در قالب اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی صورت گیرد.

شماره تماس وکیل متخصص اراضی ملی در تهران

وکیل متخصص اراضی ملی در تهران از جمله آن دسته وکلاء هستند که به طور تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و با سابقه طولانی و تجربه بسیار زیادی که در این زمینه دارند نقش موثری را در حل کردن و پیگیری پرونده های اراضی ملی ایفا می نمایند.

اگر به دنبال بهترین و باتجربه ترین وکیل اراضی ملی هستید که به صورت تضمینی در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و با این حال نمی توانید به صورت حضوری به دفتر وی مراجعه کنید، می توانید با وکیل مورد نظر به صورت غیر حضوری تماس حاصل کرده و از او مشاوره دریافت کنید.

برای یافتن شماره تلفن وکیل متخصص اراضی ملی در تهران و شهرستان ها کافی است که با شماره تماس های درج شده در سایت تهران وکیل تماس حاصل کرده تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند و سریع تر به حقوق خود برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *