تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری ‏+ وکیل

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در برخی مواقع ، ممکن است در دادگاه حکمی صادر شود که به زیان شخص دیگری باشدکه، آن شخص اصلا در جریان پرونده نبوده و به عبارتی، جزء طرفین دعوا نبوده است . در چنین شرایطی ، بر طبق قانون اعتراض ثالث به حکم ، امکان پذیر می باشد . در قانون دیوان عدالت اداری هم ، این امکان توسط دیوان فراهم شده است. مفهوم اعتراض ثالث ، در ماده 57 دیوان عدالت اداری ، به این شرح می باشد : آراء شعب دیوان عدالت اداری ، که بدون دخالت نمودن شخص ثالث ذی نفع ، در مرحله دادرسی صادر شده است ، چنانچه به حقوق شخص ثالث ، خلل و یا لطمه ای وارد کند ، ظرف مدت دو ماه از تاریخ اطلاع یافتن از حکم ، قابل اعتراض می باشد. که این اعتراض در شعبه رسیدگی کننده به پرونده ، مطرح می گردد و شعبه مزبور با بررسی کردن دلایلی که ارائه شده است ، رای صادر می کند .

وکیل اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری

سوالی که ممکن است در خصوص اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری ، مطرح شود ؛ این است که : شرایط اعتراض ثالث به حکم صادر شده در دیوان ، چیست ؟ یا به عبارت دیگر ، تحت چه شرایطی ثالث می تواند نسبت به حکم صادر شده ، اعتراض نمود ؟ وکیل متخصص و زبده اعتراض ثالث در دیوان ، در پاسخ به این سوال باید ذکر کند که

از جمله شرایط اعتراض ثالث در دیوان ، عبارت است از :

۱ / آرائی که در دیوان عدالت اداری ، بر علیه ثالث صادر می گردد، حتما باید بدون دخالت ثالث در دادرسی صادر شده باشد. به این معنا که اگر شخص ثالث ، در دعوایی که مطرح شده است ، قبلا حضور داشته و یا حتی قبلا جلب شده باشد ، در این صورت دیگر نمی تواند به عنوان ثالث ، اعتراضی کند.

۲ / حتما باید شخص ثالث ، در پرونده ای که مطرح شده است ، ذی نفع باشد و صدور حکم در دیوان عدالت اداری ، در واقع به نوعی تکالیف و حقوق او را ، تحت الشعاع قرار دهد .

۳ / آرایی که در دیوان عدالت اداری صادر گردیده و ثالث قصد اعتراض نمودن به آن ها را دارد ، حتما باید به حقوق ثالث خللی وارد کرده باشد . بنابراین ، اگر حکمی که صادر شده به ضرر ثالث نباشد ، او حق اعتراض به این حکم را نخواهد داشت .

۴ / اعتراض شخص ثالث، باید در همان شعبه ای مطرح گردد که به پرونده رسیدگی کرده و حکم صادر نموده است. این شعبه، با بررسی کردن دلایلی که شخص ثالث به دیوان ارائه کرده، رای صادر می نماید.

۵ / برای اعتراض ثالث در دیوان ، باید حتما مهلت دو ماهه ای که در قانون ذکر شده است ، رعایت شود .

بهترین وکیل اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری

بهترین وکیل اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری ، وکیلی متخصص و مجرب در دیوان عدالت اداری می باشد که به صورت کامل قوانین دیوان عدالت اداری را می شناسد و با تسلط کامل بر قوانین ، می تواند به بهترین نحو ممکن ، پرونده را در مسیر درست و قانونی ، هدایت کند. تا پرونده در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب خود برسد .

به عبارت دیگر ، در صورت مواجه شدن با چنین مسائلی ، بهتر است فرد با وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری ، مشورت کند و از دانش و تجربه او در این خصوص ، بهره مند شود .

اعتراض ثالث در دیوان عدالت اداری|تهران وکیل

وکلای مجرب و با تجربه تهران وکیل با سال ها فعالیت در زمینه اعتراض ثالث در دیوان و کسب صد ها پرونده موفق در این زمینه، آماده ارائه نمودن تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی، به مراجعه کنندگان گرامی می باشند . در واقع ، عموم افراد می توانند به صورت حضوری ، آنلاین ( ۲۴ ساعته ) و یا حتی با برقراری تماس با این مجموعه با متخصص ترین و برترین وکلا، مسائل خود را مطرح کنند و در نهایت طی نمودن صفر تا ۱۰۰ پرونده خود را ، به وکلای مجرب این مجموعه بسپارند ، تا در نهایت به نتیجه مطلوب خود دست یابند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *