تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

اعتراض شخص ثالث (حقوقی) / نقض دادنامه معترض عليه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به ارائه یک نمونه پرونده به بررسی رویه اعتراض شخص ثالث (حقوقی) و نقض دادنامه معترض عليه اشاره شده است.

پیش از آنکه به معرفی بهترین وکیل تهران پرداخته شود، نیاز است پرونده حاضر را مطالعه نموده و در نظر داشته باشید که به چه صورت می تواند در جریان پرونده های مختلف تاثیر داشته باشد.

شماره دادنامه: ۹۰۰۹۹۷۰۲۲۸۰۰۰۶۷۳

شماره پرونده: ۹۰۰۹۹۸۰۲۲۸۰۰۰۱۶۱

شماره بایگانی شعبه: ۹۰۰۱۶۱

تاریخ تنظیم : ۲۳/۶/۱۳۹۰

پیوست :

 

فلا تتبعوا الهوى أن تعدلوا

دادنامه

شعبه ……. دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی …

پرونده کلاسه ۰۰۱۶۱ ۹۰۰۹۹۸۰۲۲۸۰ شعبه ۲۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی….

دادنامه شماره

خواهان : آقای محسن

خواندگان : ۱-اقای علی اصغر ۲. آقای حسین

خواسته : اعتراض شخص ثالث

گردشکار: خواهان دادخواستی به خواسته فوق علیه خوانده بالا تقدیم داشته که پس از ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی در وقت فوق العاده مقرر دادگاه به تصدی امضا کننده زیر تشکیل است با توجه به محتویات پرونده با اعلام ختم رسیدگی به شرح زیر مبادرت به صدور رای می نماید:

رای دادگاه

در خصوص دعوی اعتراض ثالث آقای محسن و خانمها طيبه و رقيه به خواسته اعتراض ثالث نسبت به دادنامه قطعیت بافته شماره ۹۹۹۴۸۴ مورخ ۲۴/۵/۸۸در پرونده کلاسه ۰۸۳۰ ۰ ۰ که به موجب آن حکم به الزام آقای حسین به تحویل دو واحد آپارتمان موضوع مبایعه نامه مورخ ۳۰/۱۰/۸۱ در ارتباط با پلاک ثبتی ۱۵۵۰ إلى ۱۵۵۴ واقع در بخش…. صادر گردیده حسب محتویات پرونده نظر به اینکه اولا ملک متنازع فيه مشاعی بوده و معترضین آن نیز جزء مالكين مشاعی می باشند حسب مفاد وکالتنامه شماره ۱۰۷۷۸۳ مورخ ۱۸/۲/۸۱ معترضین ثالث هیچگونه اختیاری به بایع (حسین)مبنی بر فروش با تحویل ملک موصوف نداده اند و ثانيا تصرف در املاک مشاعی منوط به اجازه سایر شرکاء به استناد ماده ۵۸۱ قانون مدنی می باشد فلذا با توجه به عدم رضایت شرکاء موصوف و فضولی بودن اقدامات وکیل موضوع وکالتنامه یاد شده ضمن نقض دادنامه معترض عليه صدرالذكر مستندا به ماده ۱۹۷ قانون آئین دادرسی مدنی حکم به رد دعوی آقای سیدعلی اصغر با وکالت آقای………….. صادر و اعلام می گردد رای دادگاه حضوری ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان است.

برای اینکه رای دادگاه ذکر شده به نفع شما باشد، نیاز است یک وکیل خوب یا یک وکیل مجرب پیدا کنید و از وی کمک بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *