تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

الزام به تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی به رسمی قطعی + وکیل

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بر طبق ماده 48 قانون مدیریت استخدام کشوری، هر فردی که دارای شرایط ورود به استخدام رسمی باشد، قبل از آن که وارد استخدام رسمی قطعی خود گردد ، حتما باید یک دوره به طور آزمایشی خدمت نماید. که به این دوره ، اصطلاحا استخدام رسمی آزمایشی گفته می شود . چنانچه فرد در پایان دوره استخدام رسمی آزمایشی ، صلاحیت لازم را برای استخدام به صورت رسمی قطعی ، کسب نماید ، از ابتدای استخدام ، او تحت عنوان کارمند رسمی خواهد بود .

از جمله نکات بسیار مهمی که کارمندان باید در آغاز دوره رسمی آزمایشی خود ، اطلاع داشته باشند این امر است که باید در طول این مدت ، دارای چه شرایطی باشند تا بتوانند به عنوان کارمند رسمی قطعی ، استخدام شوند . شرایطی مانند :

دارا بودن شایستگی اخلاقی ، علمی ، اعتقادی ، خلاقیت و نوآوری ، علاقه به کار ، روحیه کار گروهی ، روحیه خدمت به مردم ، نظم و مسئولیت پذیری .

که تمامی این موارد باید توسط گروه تخصصی تعیین صلاحیت کارمندان رسمی ، احراز شود . همچنین لازم به ذکر است که کارمندان حتما باید دوره های آموزشی مربوطه را در طول دوره رسمی آزمایشی خود، طی نمایند و امتیاز های لازم را بر طرق بند ب ماده فوق الذکر، کسب نمایند . در نهایت، حتما کارمندان باید بر طبق بند ج ماده مذکور ، در گزینش هایی که انجام می شود ، تایید شوند .

وکیل تبدیل نمودن وضعیت رسمی آزمایشی به رسمی قطعی

یکی از مهم ترین سوالاتی که از وکیل تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی به رسمی قطعی ، ممکن است پرسیده شود ، این امر است که : مدت دوره رسمی آزمایشی ، چقدر است ؟ وکیل متخصص و مجرب تبدیل وضعیت ، در این خصوص باید ذکر کند که : در قدیم دوره رسمی آزمایشی ، بین ۶ ماه تا ۲ سال بود . اما اینک این مدت کمی بیش تر شده و به سه سال یا همان سی و شش ماه ، افزایش یافته است . البته ، چنانچه بعد از پایان یافتن این دوره کارمند به عنوان رسمی قطعی پذیرفته شود ، در سابقه کار او ، از بدو ورود و استخدام ، به عنوان کارمند رسمی قطعی تلقی می گردد . باید افزود که : اقامه دعوی به منظور تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی به رسمی قطعی ، قبل از پایان این سه سال ، غیر موجه می باشد و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت .اگر کارمندان در پایان دوره رسمی آزمایشی ، موفق به کسب صلاحیت های فوق نشوند ، امکان دارد دو سال دیگر نیز ، به منظور کسب نمودن این صلاحیت ها ، به آنان مهلت داده شود . البته در برخی از موارد امکان دارد ، حکم کارمند لغو شود و یا حتی وضعیت او ، به پیمانی تغییر کند .

مزایای اخذ وکیل برای تبدیل وضعیت

از آن جایی که وظیفه رسیدگی به دعاوی مربوط به تبدیل وضعیت بر عهده شعب دیوان عدالت اداری می باشد ، فرد می تواند به کمک یک وکیل متخصص ، راسا، اقدام به اقامه دعوی نماید . هر چند که آمار ها این گونه نشان می دهد که افرادی که به صورت مستقیم و بدون کمک وکیلی متخصص در این زمینه اقدام می کنند ، اغلب پرونده های آنان چندان موفقیت آمیز نبوده است چرا که اکثر افراد ، به طور کامل و دقیق از قوانین و مقررات و رویه دادگاه ها ، مطلع نیستند و به همین جهت ممکن است اقدامی کنند که برای آنان ، پیامد های ناخوشایندی را به همراه داشته باشد. بنابراین ، پیشنهاد می شود که برای الزام تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی به رسمی قطعی خود ، حتما با وکیلی مجرب مشورت نمایید و سپس طی نمودن مراحل پرونده خود را ، به او بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، پرونده شما روند خود را به بهترین نحو ممکن ، طی کند .

وکلای مجرب تبدیل وضعیت آزمایشی به قطعی|تهران وکیل

وکلای با تجربه و متخصص تبدیل وضعیت آزمایشی به قطعی تهران وکیل ، با چندین سال سابقه موفق در این زمینه ، آماده ارائه نمودن بهترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی به مراجعه کنندگان گرامی می باشند . افراد می توانند طی کردن ۰ تا صد پرونده شان را به وکلای مجرب این مجموعه بسپارند ، تا در سریع ترین زمان به خواسته خود دست یابند. جهت مشاوره رایگان هم اکنون با شماره های 09371135179 و 09371135833 تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *