تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی + دیوان عدالت اداری

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی + دیوان عدالت اداری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی + دیوان عدالت اداریوکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی + دیوان عدالت اداری

چرا مشورت با وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری مهم است

ظهور اَشکال مختلف استخدام و کار و متزلزل بودن هریک از روابط استخدامی اعم از شرکتی ، قراردادی و پیمانی در سال های اخیر باعث شده موضوع  امنیت شغلی و به ویژه تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی از مهمترین دغدغه های خیل عظیمی از نیروی کار فعال کشور باشد . هر چند اخیرا وعده های بسیاری در رابطه با تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت استخدامی شاغلین دستگاههای دولتی مختلف مطرح شده اما بی اثر بودن تمام این وعده ها باعث شده همچنان شکایت به دیوان عدالت اداری و متوسل شدن به دانش و تخصص  وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری تنها راه رهایی از بلاتکلیفی در زمینه وضعیت استخدام باشد.

شکایت و متوسل شدن به وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری بهترین راه رهایی از بلاتکلیفی در زمینه وضعیت استخدام است

وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادیوکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی

مشورت با وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری چه اهمیتی دارد

بکارگیری نیروهای کار به شکل های مختلف شرکتی ، قراردادی و پیمانی در واقع راه گریزی است که سازمان های دولتی برای شانه خالی کردن از بار مالی استخدام نیروی رسمی برگزیده اند و سالهاست این روابط استخدامی متزلزل، امنیت شغلی خیل عظیمی از کارکنان دستگاهها و سازمان های اداری را مختل نموده و آنها را از بسیاری حقوق و مزایایی که حق آنهاست محروم کرده است . با توجه به وضعیت حال حاضر کشور و سر سختی عجیبی که برخی سازمان ها و ادارات دولتی در برابر تبدیل وضعیت نیروهای استخدامی خود نشان می دهند در موارد بیشماری شاهد پرونده هایی هستیم که حتی با مطرح شدن دیوان عدالت اداری راهی به جایی نبرده اند.بنابراین اولین و مهمترین گام برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب و احقاق حقوق از دست رفته این است که با وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری مشورت نموده و بی گدار به آب نزنید.

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری با بهترین وکلای دیوان دفتر حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید و ضمن آگاهی از هزینه وکیل دیوان عدالت اداری ، سوالات و مشکلات خود را با وکیل دیوان عدالت اداری این موسسه در جریان بگذارید.

بهترین وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی بهترین وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شامل حال کدام کارکنان می شود

هر چند بر اساس آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی تمامی کارکنان دستگاههای دولتی در صورت داشتن سابقه کار سه سال به بالا بایستی تبدیل وضعیت شده و از شرکتی به قراردادی یا پیمانی تغییر وضعیت داده شوند اما اجرای این قانون به دلیل دشواری در تامین بار مالی همچنان در هاله ای از ابهام است اما به طور کلی کارکنان قراردادی که بیش از سه سال سابقه فعالیت مستمر در دستگاه دولتی را داشته باشند و امتیازات لازم را کسب نموده و حائز شرایط عمومی اعم از تابعیت ایران ،عدم اعتیاد ، عدم سوء پیشینه و سابقه کیفری موثر  و سایر شرایط عمومی لازم باشند می توانند درخواست تبدیل وضعیت استخدامی را با اداره یا سازمان متبوع خود مطرح نمایند. بدیهی است در صورتی که دستگاه مربوطه بدون دلیل قانونی از تبدیل وضعیت استخدامی فرد امتناع کند؛موثرترین اقدام ،مشورت با  وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری و سپس مطرح و پیگیری نمودن شکایت در دیوان عدالت اداری است.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداریبهترین وکیل دیوان عدالت اداری

با مراجعه به آدرس https://www.tehran-atorney.com  با بهترین وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری مشورت کنید.

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ایثارگر چگونه است

طبق مصوبه ای که در سال 1400 به تصویب  مجلس رسید و دستورالعمل آن نیز صادر شد.؛  وضعیت استخدامی همسر و فرزندان ایثارگرانی که حداقل 6 ماه سابقه ی حضور در جبهه ها را دارند بایستی بی چون چرا تغییر یافته  و این افراد با هر  وضعیتی اعم از شرکتی ، قراردادی یا پیمانی بایستی بدون پیش شرط به استخدام رسمی ادارات و سازمانهایی که در آن مشغول به کارند درآیند. هرچند این قانون رسما به تصویب رسیده و در برخی ادارات و سازمان های دولتی هم اجرا شده اما همچنان بسیاری از ادارات و سازمان ها از اجرای آن خودداری می کنند و لازم است افراد مشمول این قانون ضمن مشورت با وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری، این عدم اجرای قانون را از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری نموده و به حق خود دست یابند.

وکیل متخصص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و دیوان عدالت اداریوکیل متخصص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و دیوان عدالت اداری

چنانچه شما هم جزو خیل عظیم کارکنانی هستید که به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی خود هستند با مراجعه به آدرس https://www.tehran-atorney.com  می توانید با بهترین وکیل تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در دیوان عدالت اداری مشورت نموده  یا حداقل شماره تلفن وکیل متخصص  این حوزه  را دریافت کنید.    

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *