تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تبدیل وضعیت استخدامی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل تبدیل وضعیت استخدامی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

وکیل تبدیل وضعیت استخدامی کیست؟

 اشخاص پس از گذراندن آزمون ها و مصاحبه‌های استخدامی با شرایطی در ارگان ها و موسسات دولتی مشغول به فعالیت می‌شوند. اشتغال در ارگان ها و نهادهای دولتی امنیت شغلی و مالی دارد که ممکن است در دیگر موسسات خصوصی و غیردولتی شاهد آن نباشیم. وضعیت اشتغال کارکنان به صورت های قراردادی، پیمانی و رسمی است. کارمندان قراردادی برای افزایش حقوق و مزایای خود خواستار تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی هستند. به دلیل بار مالی که تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی برای دولت دارد، این درخواست به راحتی پذیرفته نمی‌شود. دریافت راهنمایی از وکیل تغییر وضعیت برای ارائه درخواست تغییر وضعیت از قراردادی به رسمی در تسهیل روند رسیدگی بسیار موثر خواهد بود.

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

برای دریافت هرنوع راهنمایی از وکیل متخصص در رابطه با تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی و با شماره تلفن های موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره حقوقی با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری این موسسه با ما تماس بگیرید.

ماده 41 قانون مدیریت خدمات کشوری ورود به خدمت و روند استخدام در دستگاه های اجرایی با رعایت عدالت و در نظر گرفتن شایستگی ها صورت می‌گیرد. پس از قبولی در آزمون های استخدامی اشخاص به عنوان کارمندان قراردادی یا پیمانی کار و فعالیت خود را در ارگان مربوطه آغاز می‌کنند.

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

طبیعی است که کارمندان قراردادی یا پیمانی نیز به دنبال امنیت شغلی و افزایش حقوق باشند. برای تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی شرایط و ضوابط خاصی وجود دارد.

کارمندان پیش از استخدام نسبت به قراردادی یا پیمانی بودن خود مطلع هستند. کارمندان قراردادی کارمندانی هستند که پس از استخدام بصورت قراردادی مشغول به فعالیت می‌شوند. پس از پایان قرارداد نهاد مربوطه با درنظر گرفتن نحوه عملکرد و دیگر شرایط نسبت به تمدید قرارداد اقدام می‌نمایند. کارکنان قراردادی میتوانند با همراهی وکیل متخصص برای تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی اقدام کنند.

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

کارکنان پیمانی برای تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی باید دارای چه شرایطی باشند؛

1) حداقل به مدت 5 سال به عنوان پیمانی سابقه اشتغال داشته باشند.

2)از طریق آزمون های استخدامی جذب شده باشد.

3)بصورت متوسط حداقل 80 در صد امتیازات ارزیابی را در سه سال آخر فعالیت کسب کرده باشد.

4) مسلمان بودن، تابع ایران بودن، نداشتن سابقه کیفری موثر،… و به طور کلی دارای شرایط عمومی برای استخدام در دستگاه های دولتی باشند.

مطابق قانون کارمند پیمانی که واجد شرایط مذکور باشد، پس از اعلام درخواست، به وضعیت رسمی آزمایشی تبدیل می‌شود. کارمند رسمی آزمایشی برای تغییر وضعیت به رسمی قطعی باید به مدت 3 سال بصورت رسمی آزمایشی فعالیت کند. تایید شدن توسط گزینش نهاد مربوطه، کسب امتیازات و صلاحیت های لازم، به دست آوردن حداقل 75 درصد از امتیازات فرم تعیین صلاحیت از جمله شرایط تغییر وضعیت کارمند رسمی آزمایشی به رسمی قطعی است.

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

در سال 1400 برای تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی برای ایثارگران دستور العمل جدیدی منتشر شد. وضعیت اشتغال خانواده های ایثارگرانی که حداقل به مدت 6 ماهه بصورت داوطلبانه در جبهه سابقه دارند  و در دستگاه‌های اجرایی مشغول به فعالیت هستند به وضعیت رسمی تغییر خواهند کرد.

کمیته تخصصی تشخیص صلاحیت با در نظر گرفتن شرایط مذکور نسبت به تغییر وضعیت اشتغال تصمیم گیری خواهد کرد. کارمندی که دارای تمامی شرایط باشد، اما با تغییر وضعیت اشتغال او موافقت نشده باشد، میتواند اعتراض خود را با استفاده از وکیل تضمینی تغییر وضعیت در سازمان دیوان عدالت اداری مطرح کند.

سازمان دیوان عدالت اداری وظیفه رسیدگی به اعتراضات اشخاص در رابطه با سازمان و ارگان های دولتی را بر عهده دارد. اعلام اعتراض و پیگیری شکایت تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی در دیوان عدالت اداری صرفا با حضور بهترین وکیل تغییر وضعیت منجر به حصول نتیجه خواهد شد.

کسب نتیجه مطلوب در درخواست اعتراض به تغییر وضعیت در دیوان عدالت اداری نیازمند تخصص و دانش حقوقی تخصصی در این زمینه است. وکیل تضمینی تغییر وضعیت با ارائه راه حل‌های مناسب تاثیر بسزایی در روند رسیدگی پرونده در دیوان عدالت اداری دارد.

وکیل تبدیل وضعیت استخدامیوکیل تبدیل وضعیت استخدامی

با دریافت مشاوره حقوقی مناسب در رابطه با تغییر وضعیت اشتغال از قراردادی به رسمی بصورت آنلاین یا حضوری از اتلاف وقت و هزینه خود در رسیدگی‌ها‌ی طولانی مدت و پرهزینه جلوگیری کنید. برای مشاوره حقوقی حضوری با بهترین وکیل تغییر وضعیت به شعبات این موسسه در تهران و کرج مراجعه کنید.  وکلای تغییر وضعیت در موسسه حقوقی تهران وکیل با سابقه طولانی و دانش تخصصی در این زمینه در تمامی مراحل همراه شما خواهند بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *