تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

الزام به تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی + وکیل

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

الزام به تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی، یک فرایند قانونی بسیار مهمی می باشد که می تواند پیامدهای مهمی را برای کارمندان و کارفرمایان، به همراه داشته باشد . هنگامی که صحبت از تبدیل وضعیت می شود ، این فرایند به طور معمول با درخواستی آغاز می گردد که این درخواست می تواند از سوی کارمند یا کارفرما، بسته به نیازها و شرایط آنان ، صورت گیرد . البته باید توجه داشت که این تبدیل ، به طور خودکار نیست و نیازمند بررسی های دقیقی می باشد .

برای یک درخواست موفقیت آمیز ، باید عوامل خاصی در نظر گرفته شود . که این عوامل ، امکان دارد شامل مدت زمانی گردد که فرد بر طبق قرارداد موجود کار کرده ، مشارکت و عملکرد او در سازمان ، و هر تغییری در مسئولیت های شغلی و یا حتی محدوده کار او باشد .

رای دیوان عدالت اداری در خصوص تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی

تصمیم دیوان عدالت اداری ، در واقع در فضای حقوقی ، تحول قابل توجهی است . چرا که این تصمیم دارای پیامد های مهمی برای کارکنان و کارفرمایان درگیر در قرارداد های پیمانی می باشد .

از جمله شروط کلیدی برای تبدیل وضعیت ، این امر است که : حتما باید شواهد کافی به منظور تایید این تبدیل موجود باشد . دادگاه ، کلیه اسناد مربوطه ( مانند : شرح شغل ، توافق نامه کتبی ، ارزیابی عملکرد ) را ، با دقت تمام بررسی می کند . برای طرف هایی که به دنبال این تغییر می باشند ارائه اطلاعات قانع کننده و واضح که واجد شرایط بودن آنان را نشان می دهند ، بسیار مهم می باشد .

شرایط تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی

شرایط تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی ، بسته به قوانین حاکم و شرایط خاص می تواند متفاوت باشد ‌. ارزیابی این امر که آیا هر دو طرف درگیر در خصوص رابطه قراردادی مایل به تبدیل آن به قراردادی رسمی هستند یا نه ، بسیار مهم است . در واقع ، امکان دارد مقررات قانونی یا الزاماتی وجود داشته باشد که حتما باید رعایت گردند تا تبدیل صورت گیرد . این امر می تواند شامل ، اخذ گواهینامه های خاص ، مجوز ها ، پیروی نمودن از دستورالعمل ها ، یا استاندارد های خاص و یا حتی انجام دادن هر گونه مدارک و اسناد لازم باشد .

همچنین ملاحظات مالی نیز امکان دارد ، هنگام تبدیل وضعیت ، مطرح شود که این امر شامل : نرخ و دیگر تعهدات مالی مربوط به قرارداد ، تعیین شرایط پرداخت ، می باشد .

علاوه بر این موارد ، اطمینان یافتن از این امر که ، تمامی مفاد مربوطه و جزئیات به وضوح در قرارداد تبدیل شده ، مشخص شده باشد ضروری است . که این شامل : تعیین ضرب الاجل ها و قابل تحویل ها ، تعیین نمودن نقش ها و همچنین مسئولیت های هر یک از طرفین ، رسیدگی به تعارضات و یا حتی اختلافات احتمالی از طریق مکانیسم های حل اختلاف ( همانند : میانجیگری یا حتی بند های داوری ) می باشد .

در واقع ، تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی ، مستلزم‌ بررسی کردن دقیق شرایط مختلف همچون : توافق متقابل میان دو طرف درگیر ، رعایت کردن الزامات قانونی در صورت لزوم ، مستند سازی مناسب تمامی مقررات و شرایط مربوط به حقوق، جنبه های مالی و مسئولیت ها ) می باشد .

مشاوره حقوقی رایگان در خصوص تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی

درخواست مشاوره حقوقی در خصوص الزام به تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی ، پیش از ایجاد این تغییرات، می تواند برای کارمندان و کارفرمایان ، بسیار مفید باشد . به عبارت دیگر ، مشاوره با یک وکیل متخصص و مسلط به قانون کار ، می تواند بینش بسیار ارزشمندی ارائه دهد و از رعایت کردن تمامی الزامات قانونی ، اطمینان حاصل نماید . درک نمودن قوانین مربوط به تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی ، به منظور حفظ کردن روابط کاری قانونی و منصفانه ، ضروری می باشد . در واقع ، با پیروی نمودن از این دستورالعمل ها ، کارفرمایان می توانند قرارداد های سودمند متقابلی ایجاد نمایند و در عین حال نیز ، از حقوق کارمندان در محدوده هایی که تعیین شده است ( توسط قانون کار ) ، محافظت نمایند .

وکلای تهران وکیل

وکلای متخصص تهران وکیل ، با چندین پرونده موفق در این زمینه ، آماده ارائه تضمینی ترین و تخصصی ترین خدمات به عموم هموطنان عزیز می باشند ‌. مراجعه کنندگان محترم می توانند طی کردن کلیه مراحل پرونده خود را ، با خاطر آسوده به وکلای مجرب این مجموعه بسپارند ، تا روند پرونده آنان ، در سریع ترین حالت ممکن طی شود .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *