تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

الزام به ثبت رسمی موارد ذکر شده در دست نوشته

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

با سلام چند وقت پیش پدر بنده بصورت پنهانی با خانمی ازدواج موقت کردند و این موضوع پس از برملا شدن باعث ایجاد یکسری اختلافات در خانواده شد که نهایتا قرار شد پدرم برای اینکه بتواند رضایت مادرم را بدست آورد مقداری از اموال خود را به نام مادرم بکند. به همین خاطر چند روز پیش در خانه ی خودمان و در حضور عموی مادرم که در شورای حل اختلاف مشغول به کار هست دست نوشته ای تنظیم شد که برخی موارد ذکر شده در این دست نوشته عبارتند از: – دو دانگ از خانه مسکونی توسط پدرم به اسم مادرم در دفترخانه ثبت و صادر شود. – یک سوم از حقوق ماهیانه دریافتی پدرم بعنوان هزینه زندگی به مادرم با انتقال به کارت بانکی واریز گردد. – با توجه به موارد فوق مادرم نسبت به ازدواج مجدد پدرم رضایت کتبی دارد. – پدرم نسبت به فروش و معامله منزل مسکونی مختار و وکیل است و سود حاصله برابر سهم تقسیم میشود. – همسر دوم باید در خانه ای جداگانه زندگی نماید و وسایل و اثاثیه فعلی زندگیمان متعلق به مادرم هست. در آخرین بند این دست نوشته، نیز نوشته شده که مراتب بالا مورد تایید و قبول اینجانب (نام و نام خانوادگی پدرم) و خانم (نام و نام خانوادگی مادرم) است. هر دو نفر زیر برگه را امضا و انگشت زدند و عموی مادرم نیز بعنوان گواه آنرا امضا کرده.

الزام به ثبت رسمی موارد ذکر شده در دست نوشته

بصورت شفاهی قرار شد که روز بعد به یک دفتر ثبت اسناد رسمی مراجعه نمایند و مفاد آن دست نوشته را ثبت رسمی نمایند. حالا پس از چند روز از این موضوع پدرم میگوید حاضر به مراجعه به دفتر ثبت اسناد و رسمی کردن این موارد نیست. حالا میخواستم بپرسم این برگه با مشخصاتی که عرض کردم از نظر قانونی، اعتبار دارد؟ و میتوان با استناد به آن شکایت تنظیم نمود و تمامی موارد رو مطالبه کرد؟

 

پاسخ : با سلام سند مذکور جزو اسناد عادی محسوب شده و تا زمانی که نسبت به امضای آن انکار یا ادعای جعل نشده نافذ و حقوق مادر به استناد آن قابل طرح می باشد.

الزام به ثبت رسمی موارد ذکر شده در دست نوشته

در این متن الزام به ثبت رسمی موارد ذکر شده در دست نوشته ارائه شده است برای حل مشکلات خود با شماره تلفن وکیل دادگستری که در سایت موجود می باشد تماس حاصل فرمایید

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *