تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی + وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی + وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی + وکیلانتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی + وکیل

انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی به چه صورت است

جزو یکی از مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده ۷۴۹قانون مجازات اسلامی – تعزیرات)

میباشد که جزییات ان در زیر وجود دارد:

١- اشاعه فحشاء و منکرات. (بند ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات)

۲- تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی۔ (بند ب ماده ۱۵ قانون جرائم رایانه ای و ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی)

بهترین وکیل انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی بهترین وکیل انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی

۳- انتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی (مبتذل و مستهجن) (بند ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات و ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه ای)

۴- تسهیل، تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطميع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل (ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه ای)

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

شماره تماس بهترین وکیل انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی شماره تماس بهترین وکیل انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی

۵ – استفاده ابزاری از افراد (اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوا، تحقیر و توهین به جنس زن، تبليغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیرقانونی۔ (بند ۱۰ ماده ۶ قانون مطبوعات)

۶- راه اندازی مراکز و پایگاه های همسریابی در فضای مجازی بدون اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان. (مصوبه بیست و هشتمین جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه)

اگر به دنبال شماره تماس بهترینموسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید

وکیل متخصص انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی وکیل متخصص انتشار محتوا عليه عفت و اخلاق عمومی

و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *