تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی به چه صورت است؟

در بحث رابطه نامشروع در ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی سابق واژه «روابط نامشروع»بیان نگردیده بود و در بحث اعمال منافی عفت به مواردی از جمله «تقبیل»یا « مضاجعه»اشاره گردیده است. حال برخورد با این گونه امور، چگونه خواهد بود چون در سال ۱۳۷۵ «رابطه نامشروع» را اضافه نموده اند.

در حال حاضر تمام بزه هایی که پس از سال ۱۳۷۵ صورت پذیرفته قانون جزای اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ نسبت به آنها اعمال می باشد. ماده ۶۳۷ قانون تعزیرات اسلامی نیز از همین مقوله بوده و در صورتی که عمل از مصادیق « رابطه نامشروع»باشد مجازات مقرر در این ماده قابل اعمال خواهد بود.

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

مبحث اول: آرای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر

۱.حیثیت عمومی بزه منافی عفت

بزه منافی عفت، فاقد جنبه خصوصی است.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۲۴۲۰۰۵۶۰

تاریخ: ۰۱/۰۵/۱۳۹۲

رای شعبه ۱۰۵ دادگاه عمومی جزایی بخش گلستان

در خصوص شکایت (ع.م.) فرزند (ع.) عليه (ر.ت.) و (م.م.) فرزند (ق.) دایر بر رابطه نامشروع و ایراد صدمه بدنی عمدی به لحاظ انکار متهمان و فقدان ادله اثباتی کافی، دادگاه بزهکاری متهم را محرز و مسلم ندانسته به استناد اصل ۳۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران رأی بر برائت متهم صادر و اعلام می نماید. این رأي ظرف ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران میباشد.

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه عمومی جزایی بخش گلستان – شمس

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه مشاوره حقوقي رایگان و تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

رای شعبه ۴۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران درباره جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

در خصوص تجدیدنظرخواهی اقای (ع.ی.) نسبت به دادنامه شماره ۱۲۸ مورخ۱۰/۵/۹۱صادره از شعبه ۱۰۵ دادگاه عمومی جزایی شهرستان بهارستان که منتهی به صدور رأی برائت خانم (ر.ت.) و آقای (م.م.) از اتهام رابطه نامشروع گردیده صرف نظر از اینکه در جرائم منافی عفت جنبه حق الناس متصور نمی باشد، با بررسی اوراق پرونده ایراد و اعتراضی که موجب نقض دادنامه موصوف را فراهم نماید ارائه نگردیده، فلذا دادگاه اعتراض را وارد ندانسته و مستندا به بند «الف» از ماده ۲۵۷ از قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری دادنامه معترض را تأیید می نماید. رأی صادره قطعی می باشد.

وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی وکیل جرائم ضد عفت و اخلاق عمومی

مستشاران شعبه ۴۲ دادگاه تجدیدنظر استان تهران

حیات مقدم – افشار

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *