تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

کلیه سازمان های دولتی در چارچوب اختیار هایی که دولت به آنان ، محول نموده است دارای وظایف و مسئولیت های مشخصی در برابر شهروندان می باشند که ، در صورت کوتاهی در انجام آن ها ، حتما باید پاسخگوی عمل خود در دیوان عدالت اداری، باشند . به عبارت دیگر می توان گفت که : قانونگذار ضوابط معینی را برای هر یک از واحد های دولتی ، تعیین نموده و در این راستا نیز تلاش می نماید ، تا در مقابل این نهاد ها ، از مردم حمایت کند .

یکی از نکاتی که بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری ، باید به آن اشاره کند این امر است که : شکایت های مطرح شده در دیوان ، دارای انواع مختلفی هستند که از جمله این انواع ، می توان به مواردی همچون :

۱ / شکایت از آراء و احکام صادره در کمیسیون قانون شهرداری ، در خصوص ساخت و ساز های غیر مجاز در مناطق شهری .

۲ / اعتراض به احکام صادره توسط هیات حل اختلاف کارگر و کارفرما ، اداره بیمه تامین اجتماعی ، صندوق های بازنشستگی ، و … .

۳ / شکایت به احکام صادر شده از جانب هیات تخلف اداری و همچنین نهاد های استخدامی (انفصال، تنزیل پست، اعتراض به اخراج و مواردی از این قبیل) .

۴ / اعتراض به آراء صادره توسط کمیسیون های رسیدگی به حفر چاه های غیر مجاز ، و امور آب های زیر زمینی ، و همچنین شکایت از نهاد هایی که با حفاظت از محیط زیست ، مرتبط می باشند ‌.

۵ / طرح دعوی در اداره ثبت اسناد و املاک بر علیه تصمیمات اتخاذ شده .

۶ / اعتراض به مواد شش و هشت سازمان اراضی دایر ، و همچنین احکام کمیسیون ماده دوازده قانون زمین شهری .

۷ / شکایت از آیین نامه های دولتی و مصوباتی که خارج از حدود اختیارات نهاد تصویب کننده است . همچنین دستورالعمل هایی که با قانون مخالف هستند نیز ، می توانند مورد اعتراض واقع شوند .

وکیل بازنشسته دیوان

 

مشاوره رایگان با وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

 

بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری ، از آن جایی که با روند پرونده ها در دیوان ، به طور کامل آشنا می باشد ، می‌ تواند به بهترین نحو ممکن از موکل خود در این پرونده دفاع نماید . در واقع یک وکیل ، چه بازنشسته باشد و چه اشتغال به کار باشد ، در هر صورت می تواند راهنمایی های مفید و کاملی را در اختیار موکلان خود قرار دهد ، و آنان را به منظور رسیدگی به موکلان خود ، به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند . به همین جهت ، اشخاص می توانند با برترین وکلای دیوان عدالت اداری ، مشورت کنند و با دیدی وسیع تر در این مسیر قدم بگذارند .

 

اهمیت مشاوره با وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری

 

بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری ، با کوله باری از تجربه ، به دوران بازنشستگی خود رسیده که اکنون می تواند ، برای دفاع از موکل خود بهترین راه حل ها را ، ارائه دهد . شناسایی روش های نفوذ واحد های دولتی به دیوان عدالت اداری ، تسلط بر رویه دیوان ، تسلط بر کلیه قوانین دیوان عدالت اداری و در نهایت آشنایی با روش های خنثی نمودن نفوذ واحد های دولتی ، همگی از مهارت های بهترین وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری می باشد . اشخاص باید در نظر داشته باشند که ، کلیه مدارکی را که ادعای آنان را در دیوان ثبت می نماید را ، باید به بهترین وکیل بازنشسته دیوان ، تحویل دهند تا وکیل دیوان عدالت اداری ، بتواند با بررسی مدارک موجود و با اتکا بر تجربه و دانش خود ، لایحه تنظیم نماید و به دیوان عدالت اداری ، تقدیم کند ‌.

 

وکلای تهران وکیل

 

وکلای متخصص و کارآزموده تهران وکیل ، با کسب چندین پرونده موفق در این زمینه ، و طی سال ها فعالیت در این حوزه ، آماده ارائه بهترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی ، به عموم مراجعه کنندگان خود می باشند . عموم افراد می توانند به صورت تلفنی ، آنلاین ( ۲۴ ساعته ) ، و یا حتی به صورت حضوری ، با زبده ترین و مجرب ترین وکلا ، مسائل خود را مطرح نمایند و با راهنمایی و مشورت آنان ، در این مسیر قدم بگذارند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *