تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

تبدیل وضعیت بر اساس مصوبه جدید دیوان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سوال بسیار مهمی که ممکن است در این خصوص مطرح شود ، این پرسش است که تبدیل وضعیت بر اساس مصوبه جدید دیوان عدالت اداری ، چه تغییراتی را در روند تبدیل وضعیت ایجاد خواهد کرد؟ برای پاسخ به این سوال ، باید افزود که مصوبه جدید دیوان عدالت اداری در خصوص تبدیل وضعیت با شرایط موجود در بخش نامه تبدیل وضعیت (که در قانون بودجه سال 1400 در خصوص آن رسیدگی شد) ،دستخوش تغییراتی شده است .

در واقع بند ( د ) تبصره بیست قانون بودجه سال 1400، به نحو زیر دستور العمل تبدیل وضعیت را مقرر نموده است :

الف ) افرادی شامل موضوع تبدیل وضعیت می باشند که در حین تصویب قانون ، در یکی از حالت های : رسمی ، قراردادی ، رسمی آزمایشی یا آزمایشی ، شرکتی و به طور تمام وقت ، طرحی ، در دستگاه های اجرایی به منظور ایفای وظایف شغلی ، مشغول به فعالیت هستند . با رعایت شرایط دیگر ، به طور رسمی استخدام می شوند .

در واقع ، تبدیل وضعیت بر اساس مصوبه جدید دیوان و همچنین در رای صادر شده از سوی هیئت عمومی دیوان ، شرط تمام وقت بودن خدمت ، باطل اعلام شده است .

ب ) پرداخت حق بیمه افراد مذکور از سوی شرکت های طرف قرارداد یا دستگاه های اجرایی ، با دستگاه های اجرایی می باشد . به عبارت دیگر ، افرادی که قصد تبدیل وضعیت بر طبق این دستورالعمل را دارند ، باید حتما دارای سابقه پرداخت بیمه باشند . که البته این شرط ، به واسطه مصوبه جدید دیوان عدالت اداری ، فاقد اعتبار شده است . در این مصوبه جدید ، برای تبدیل وضعیت ، پرداخت نشدن بیمه مانعی نخواهد بود .

پ ) داشتن قرارداد با شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی یا داشتن قرار داد با دستگاه های اجرایی ، و همچنین تمدید شدن قرارداد در سال جاری ( برای نیرو های مشمول تبدیل وضعیت به حالت رسمی ) ، دیگر مسئله ای است که در دستورالعمل تبدیل وضعیت سال 1400 ، به آن اشاره شده است . که این شرط هم توسط مصوبه جدید دیوان ، باطل و فاقد اعتبار اعلام شده است . به عبارت دیگر ، در مصوبه جدید دیوان ، نداشتن قرارداد و یا حتی عدم تمدید قرارداد در سال جاری ، شرط تبدیل وضعیت نمی باشد .

تبدیل وضعیت بر اساس مصوبه جدید دیوان

وکیل تبدیل وضعیت

تبدیل وضعیت یکی از مهم ترین و پیچیده ترین مسائلی است که ، باید به آن توجه ویژه داشت . در واقع ، از آن جایی که عموم افراد اطلاع کاملی از قوانین و مقررات موجود در این زمینه ندارند ، در هنگام مواجه شدن با چنین مسائلی ، ممکن است اقداماتی انجام دهند که نتایج ناخوشایندی برای آنان داشته باشد . به همین جهت پیشنهاد می شود ، در هنگام مواجه شدن با این قبیل مسائل ، با وکیلی متخصص و کارآزموده ، مسئله خود را در میان بگذارند. وکیلی ماهر و کاربلد که تسلط کامل بر قوانین و رویه داشته باشد ، و بتواند به بهترین نحو ممکن ، موکل خود را در این مسیر یاری نماید و در نهایت ، در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ، مراحل پرونده او را ، طی کند .

مشاوره آنلاین ، تلفنی و حضوری ، از دیگر خدمات وکیل تبدیل وضعیت می باشد . به این صورت که ، عموم افراد می توانند با برقرار نمودن تماس و یا حتی به صورت آنلاین ( ۲۴ ساعته ) ، یا با مراجعه به دفاتر وکالت یا موسسات حقوقی ، با برترین وکلای تبدیل وضعیت مشورت کنند و از تجارب و دانش آنان ، بهره مند گردند .

وکلای تهران وکیل

وکلای متخصص تهران وکیل ، با سال ها فعالیت و تجربه در این حوزه ، آماده ارائه نمودن تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات حقوقی به عموم افراد می باشند . مراجعه کنندگان عزیز و محترم می توانند با خاطر آسوده ، طی نمودن صفر تا صد مراحل پرونده خود را ، به وکلای مجرب این مجموعه بسپارند ، تا مراحل پرونده آن ها در کوتاه ترین زمان و به بهترین نحو ممکن، طی شود .

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *