تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

تبدیل وضعیت نیروهای ساعتی یا پاره وقت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

پیش از بیان هر مطلبی ، باید به این امر اشاره کرد که منظور از نیروهای کار پاره وقت ، ساعتی یا نیمه وقت ، به کاری اطلاق می شود که ؛ ساعت انجام آن نسبت به کار تمام وقت کمتر می باشد و حقوق و مزایای آن نیز ، بر طبق مدت زمان کاری که انجام می دهند، محاسبه می گردد . مطابق با ماده 39 قانون کار، که به صراحت به این مفهوم اشاره کرده است ، مزد و همچنین مزایای کارگرانی که به طور نیمه وقت و یا حتی کم تر از ساعت قانونی تعیین شده ، به کار اشتغال دارند، دقیقا بر طبق ساعت کار انجام یافته محاسبه و پرداخت می گردد .

در این خصوص یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، با بیان این امر که وجود نیرو های شرکتی و قراردادی و پاره وقت با سال ها تجربه ، عادلانه نمی باشد اظهار داشته که : توجه نکردن به وضعیت این قبیل افراد ( نیرو های کار پاره وقت ، شرکتی ، و … ) منجر به بی انگیزگی در نیروها و سازمان ها می شود . چرا که وقتی در یک وزارتخانه برای یک نوع کار ، فردی به صورت شرکتی یا قراردادی حقوقی را دریافت می کند که در مقایسه با فردی که دارای قرارداد رسمی است حدود یک سوم یا حتی یک چهارم او می باشد ، این مصداق بارز بی عدالتی است که منجر به بی انگیزگی فرد می شود.

تبدیل وضعیت

ایثارگر کیست؟

مسئله مهم دیگری ، که ممکن است در خصوص تبدیل وضعیت نیرو های ساعتی یا پاره وقت ، مطرح شود این امر است که : ایثارگر چه کسی است ؟ برای پاسخ به این سوال باید افزود که : بر اساس بند الف از ماده یک قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، شخصی که در راه دفاع نمودن از نظام جمهوری اسلامی ، شهید ، اسیر ، جانباز ، مفقود الاثر ، رزمنده ، آزاده ، شناخته شود ، ایثارگر می باشد .  امروزه تعداد کثیری از ایثارگران و یا حتی فرزندان آن ها ، در دستگاه های نیمه دولتی و دولتی ، مشغول خدمت رسانی می باشند ، که امکان دارد این افراد به طور پاره وقت یا قراردادی ، استخدام شده باشند . دولت در بودجه سال ۱۴۰۱ ، در چنین شرایطی ، تصمیم بر تبدیل وضعیت ایثارگران را اعلام نمود و این امر را طی بخشنامه ای ، به نهاد های ذی صلاح ابلاغ کرد ‌که با ارائه نمودن مدارک لازم ، به تبدیل وضعیت ایثارگران و یا فرزندان آن ها ، رسیدگی شود .

وکیل تبدیل وضعیت

وکیل متخصص و کاربلد تبدیل وضعیت ، در خصوص تبدیل وضعیت نیرو های ساعتی یا پاره وقت ، باید اشاره کند که : چنانچه شخص با داشتن کارت ایثارگری و ارائه نمودن دادخواست به سازمان دولتی محل خدمت ، به نتیجه ای نرسد می تواند به منظور شکایت از سازمان دولتی محل خدمت خود ، با وکیل تبدیل وضعیت مشاوره کند و طی نمودن ۰ تا ۱۰۰ امور پرونده خود را ، به او بسپارد . وکیل تبدیل وضعیت نیرو های ساعتی یا پاره وقت ، وکیلی موفق و کارآزموده است ، که پرونده های بسیاری را در این زمینه ، دارا بوده و مطالعه کرده است ، و با اتکا بر دانش و تجربه ای که دارد ، می تواند بهترین راه حل ها را پیش روی موکل خود قرار دهد . تا پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت ، به سرانجام مطلوب خود برسد .

وکلای تهران وکیل

وکلای مجرب و کارآزموده تهران وکیل ، سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند و پرونده های کثیری را با موفقیت تمام ، به سرانجام رسانده اند. عموم افراد می توانند پیش از هر اقدامی ، با برقراری تماس با این مجموعه و یا حتی به صورت آنلاین یا حضوری ، با وکلای مجرب و متخصص تهران وکیل ، مسائل خود را مطرح کنند و با دیدی وسیع تر و آگاهانه تر در این مسیر حرکت کنند. لازم به ذکر است که وکلای تهران وکیل ، آماده ارائه تضمینی ترین و تخصصی ترین خدمات حقوقی، به عموم مراجعه کنندگان محترم ، می باشند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *