تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیلجلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیل

قوانین جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی

ماده ۱۱۴ قانون آیین دادرسی کیفری: «جلوگیری از فعالیت تمام یا بخشی از امور خدماتی یا تولیدی از قبیل امور تجارتی، کشاورزی، فعالیت کارگاه ها، کارخانه ها و شرکتهای تجارتی و تعاونی ها و مانند آن ممنوع است مگر در مواردی که حسب قرائن معقول و ادله مثبته، ادامه این فعالیت متضمن ارتكاب اعمال مجرمانه ای باشد که مضر به سلامت، مخل امنیت جامعه و یا نظم عمومی باشد که در این صورت، بازپرس مکلف است با اطلاع دادستان، حسب مورد از آن بخش از فعالیت مذکور جلوگیری و ادله یادشده را در تصمیم خود قید کند. این تصمیم ظرف پنج روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در دادگاه کیفری است.»

وکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدیوکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

بهترین وکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی بهترین وکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی

شرح ماده :

با توجه به اینکه کنترل بسیاری از خدمات عمومی (مثل آب، برق، برخی امور درمانی،…) توسط سامانه های رایانه ای انجام میشود، مقنن توقیف این سامانه ها و یا سامانه هایی که به سلامت جسمانی شهروندان مربوط است را ممنوع اعلام نموده است. همچنان که در ماده ۱۵۸ قانون مجازات اسلامی پیش بینی شده، اجرای قانون اهم از علل موجهه جرم میباشد که در خصوص توقيف سامانه های ضروری نیز اجرای قانون اهم، توجیه کننده عمل قاضی است.

وکیل متخصص جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدیوکیل متخصص جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی

مقنن در ماده ۶۷۹ به یکی از این علل مهم اشاره نموده که عبارت است از حفظ امنیت کشور. لكن اولا: اصطلاح «حفظ امنیت کشور»، مفهومی کلی و تفسیر پذیر است، ثانيا: احصاء نکردن موضوعات اهم در این ماده، جا را برای هر تفسیری باز می کند و خدمات اساسی عمومی را در معرض مخاطره قرار میدهد. در هر حال قاضی بایستی به صراحت موضوع اهم را در دستور خود گنجانده و علت صدور این دستور استثنایی را تبیین نماید.

شماره تماس بهترین وکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدیشماره تماس بهترین وکیل جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی

اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقیمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید

جلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیلجلوگیری از فعالیت امور خدماتی یا تولیدی + وکیل

و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *