تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست صدور حکم بر خلع ید و قلع و قمع اشجار و ابنا

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

برگ دادخواست به دادگاه عمومی (دعوی ملی غبر منقول)

مشخصاتطرفین | نام نام خانوادگی نام پدر شغل

محل اقامت | شهر – خیابان – کوچه – شماره – پلاک – کد ملی

خواهان ها | مشخصات خواهان ها

خواندگان | مشخصات خواندگان

 

وکیل یا نماینده قانونی | مشخصات وکیل

تعیین خواسته و بهای آن | استدعای رسیدگی و صدور حکم بر خلع ید و قلع و قمع اشجار و ابناه و کلیه مسنحدثات از پلاک ثبتی  ۱۴۵ فرعی از ۱۱۹ قطعه ۱۰ تفکیکی مقوم بر ۵۱ میلیون ریال (از حیث صلاحیت -هزینه دادرسی برابر بند ۱۲ ماده ۳ قانون وصول و بر طبق دفترچه محاسباتی و ارزش منطقه ای املاک پرداخت خواهد شد) ضمن احتساب کلیه خسارات ناشی از دادرسی از باب فاعده فقهی تسبیب

دلایل و منضمات دادخواست | دلیل سمت /وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی ۲) فتوکبی مصدق استعلام گردش ثبتی ۳) محتویات کلاسه پرونده……..و کلاسه…….. هر دو مطروحه در شعبه………….. حقوقی شهرستان……۴) فتوکپی مصدق وکالت نامه وکیل مع الواسطه ۵) ثانی دادخواست

ریاست محترم دادگاه عمومی……بخش……/دادگستری شهرستان…….

سلام عليكم – احتراما با اجازه حاصله از یک برگ وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی خاطر عالی را به وکالت از ناحبه وکلای مع الواسطه ۱) خانم……… فرزند………….. و اقای…………………. فرزند…………………………. به موجب وکالتنامه رسمی شماره………… مورخ ………………….. دفترخانه ………………………….. توکيلا به وکالت از خواهان ها به استحضار می رساند :

۱) موکلین بر اساس استعلام گردش ثبتی شماره ………..مورخ ………………. مضبوط در پرونده کلاسه………………. شعبه دوم حقوقی ………. اصالتا مالک قطعه……. تفکیکی پلاک…………… فرع از …………………………. اصلی به مساحت……………. متر مربع می باشند و مالکیت بالاصاله محرز، مدلل و مثبوت است.

صفحه مخصوص ادامه شرح دادخواست

خواندگان بدون داشتن مجوز قانونی و یا اذن موکلین به صورت عدوان نسبت به غصب پلاک ثبتي فوق و ملک طلق موکلین به شرحی که در صفحه بعد آمده و کماکان بر استدامه تصرفات غاصبانه و اضرار به موکلین اصرار می ورزند.

3) شرح وضعیت و مشخصات متصرفين بر اساس گزارش مورخ……………….

شماره………………………….. کلاسه……………………….. کارشناس منتخب شعبه دوم حقوقی شهرستان…..

بر اساس پرونده ثبتی، پلاک موصوف قطعه………… پلاک ثبتی…………….. فرعی از ………………….. أصلی دارای سند مالکیت شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت سه هزار متر مربع به حدود اربعه شمالا به طول سی متر به حریم ۶۰ متری دریا، شرقا به طول یکصد متر به قطعه یازده تفکیکی، جنوبا به طول سی متر به خیابان ساحلی، غربا به طول یکصد متر به قطعه نه تفکیکی، محدود که به نام آقای…….. صادر و تسلیم شده که شش دانگ پلاک فوق به موجب سند رسمی شماره…………………… مورخ……………….. دفتر…………………………………….. در رهن بنیاد………….. که پس از آن در اجرای ماده ۵ قانون و ماده ۶۲ ایین نامه اراضی شهری پلاک فوق موات اعلام و سند مالکیت تجدیدی به نام سازمان سازمان زمین شهری به نمایندگی دولت صادر و تسلیم گردید، بعدة سازمان زمین ۳۰۰۰ سهم، شش دانگ را از طریق دفترخانه……………………………. به نام سه نفر به شرح ذیل انتقال قطعی داده است:

1) آقای …..مقدار ۱۰۰۰ سهم مشاع از دو هزار و دویست و پنجاه سهم مشاع از سه هزار سهم

۲) خانم………. مقدار ۶۲۵ سهم مشاع از دو هزار و دویست و پنجاه سهم مشاع از سه هزار سهم.

۳) خانم……… مقدار ۶۲۵ سهم مشاع از دو هزار و دویست و پنجاه سهم مشاع از سه هزار سهم شش دانگ که ذیل ثبتهای… و………. و ……….. صفحات…………… و ………………. و …………………. دفتر جلد ۱۴۱ بها نامشان سند مالکیت صادر و تسلیم گردیده است.

مشاهده گردیده در زمان بازدید به علت پیش روی آب دریا حدود سی و چهار متر و سی و پنج سانتی متر از طول ۱۰۰ متری پلاک موصوف در حریم دریا قرار گرفته و هیچ گونه ساخت وسازی در آن نمی باشد ولی باقی مانده پلاک موصوف که حدود شصت و پنج سانتیمتر از طول ۱۰۰ متر در تصرف در قسمت وسط زمین و تبدیل آن به قطعات شرقی و غربی (بر طبق کروکی پیوست)اقدام به فروش و ساخت و ساز نموده اند که مشخصات هر قطعه با بنای موجود در آن و قدمت ساخت بنا و نام متصرف فعلی به شرح ذیل می باشد:لازم به توضیح است شماره گذاری قطعات بر اساس کروکی پیوست می باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *