تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست نفقه معوقه ایام زوجیت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به دادخواست نفقه معوقه ایام زوجیت اشاره شده است و نمونه پرونده ای نیز آورده شده است. در صورت نیاز به وکیل خانواده می توانید به صصورت مستقیم با ما تماس حاصل فرمایید.

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم بر محکومیت خوانده به پرداخت نفقه معوقه فعلا و على الحساب مقوم بر۳۱۰ هزار تومان با جلب نظر کارشناس رسمی از تاریخ… تا زمان اجرای حکم با احتساب کلیه خسارات ناشی از دادرسی از باب قاعده فقهی تسبیب تفاوت تمبر در موعد مقرر الصاق و ابطال خواهد شد

 

دلایا و منضمات دادخواست (مدرک)   1-دلیل سمت / فتوکپی مصدق کارت ملی خواهان (یک برگ) ۲۔ فتوکپی مصدق سند نکاحنامه | شماره… (۳ برگ) ۳۔ فتوکپی مصدق شناسنامه خواهان (۲ برگ) ۴- جلب نظر کارشناس رسمی- 5-ثانی دادخواست ( ۷ برگ)

شرح دادخواست   ریاست محترم دادگاه / شورای حل اختلاف

ریاست محترم دادگستری شهرستان… سلام عليكم / احتراما به استحضار می رساند:

 1- به موجب سند نکاحنامه شماره مورخ… تنظیمی در دفترخانه… خوانده محترم همسر شرعی و قانونی اینجانبه و نفقه از لوازم و نتایج تناكح می باشد.

٢- خوانده علی رغم تمکین اینجانبه / بلادلیل از تاریخ… از تأمین نفقه و کوه امتناع نموده است.

۳- در خصوص تعیین میزان نفقه مشتمل بر مسکن – خوراک – پوشاک و غیره از تاریخ… تا | زمان اجرای حکم جلب نظر کارشناس رسمی تحت تقاضاست

۴- میزان تمبر هزینه دادرسي على الحساب به نسبت و مأخذ بهای خواسته مطروحه الصاق و ابطال شده و الباقی برابر بند چهاردهم ماده (۳ قانون وصول ….، پس از تعيين بهای خواسته توسط کارشناس رسمی در موعد مقرر (اجرای حکم) پرداخت خواهد شد.

بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: واستناد به مواد ۱۱۰۲- ۱۱۰۶ – ۱۱۰۷ قانون مدنی و و مواد ۵۱۹ . ۱۹۸ قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنیا مصوب ۱۳۷۹/ ۱ / ۲۱ مجلس شورای اسلامی،

رسیدگی و استماع خواسته و نفس الأمر پذیرش دعوی و سپس صدور حکم به شرح ستون خواسته از محضر دادگاه شورای حل اختلاف تحت استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

محل امضاء مهر – اثر انگشت

آیا می دانستید می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی از طریق واتساپ با موسسه تهران وکیل در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل فرمایید؟ بدین منظور کافیست از طریق شماره های موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *