تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

رای دادگاه تجدیدنظر استان / تایید دادنامه معترض عليه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به رای دادگاه تجدیدنظر استان / تایید دادنامه معترض عليه پرداخته شده است.

شماره دادنامه: ۹۱۰۹۹۷۰۲۷۰۲۰۰۴۵

شماره پرونده: ۹۰۰۹۹۸۰۲۹۷۰۰۰۶۲۷

شماره بایگانی شعبه: ۹۰۱۳۹۹

تاریخ تنظیم : ۱۳/۴/۱۳۹۱

پیوست :

 

فلا تتبعوا الهوی آن تعدلوا

پرونده کلاسه ۹۰۰۹۹۸۰۲۹۷۰۰۰۶۲۷ شعبه … دادگاه تجدیدنظر استان…..

دادنامه شماره ۹۱۰۹۹۷۰۲۷۰۲۰۵۴۵۰

تجدیدنظرخوانده : خانم طیبه

تجدیدنظرخواه: آقای مجید با وکالت آقای ………

تجدیدنظر خواسته:

گردشکار: دادگاه با بررسی محتویات پرونده و مشاوره و احراز کفایت رسیدگی با استعانت از درگاه خداوند متعال ضمن اعلام ختم دادرسی به شرح زیر مبادرت به صدور رای می نماید.

رای دادگاه

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای مجید فرزند……. با وکالت آقای ……. نسبت به حکم موضوع دادنامه شماره ۹۱۰۰۱۱۰ مورخ ۹/۲/۱۳۹۱ صادره از شعبه ……. دادگاه عمومی جزایی …… که به موجب آن در خصوص شکایت تجدیدنظرخواه از تجدیدنظرخوانده مبنی بر کلاهبرداری به لحاظ حقوقی بودن موضوع شکایت و فقد وصف جزایی حکم بر برائت تجدیدنظرخوانده صادر شده است با بررسی جمیع اوراق و محتویات پرونده و با در نظر گرفتن مفاد لایحه اعتراضیه تجدیدنظرخواه صرف نظر از استدلال دادگاه محترم بدوی نظر به اینکه در کلاهبرداری توسل به وسایل متقلبانه قبل از بردن مال دیگری مدنظر قانونگذار می باشد که با عنایت به اینکه تجدیدنظرخوانده یک فقره چک تضمینی بابت ثمن معامله در زمان انعقاد و قرارداد فروش به تجدیدنظرخواه تسلیم نموده است علاوه بر آن کامیون مورد معامله نیز در اختیار تجدیدنظرخواه می باشد بنابر این اعتراض موجه و موثری که موجبات نقض و بی اعتباری دادنامه تجدیدنظرخواسته را فراهم نموده و اساس آن را مخدوش سازد و منطبق با شقوق مختلف ماده ۲۴۰ قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری باشد به عمل نیامده است و از حيث رعایت تشریفات دادرسی نیر دادنامه مذکور اشکال موثری ندارد و بنابر این ضمن رد تجدیدنظرخواهی دادنامه تجدیدنظر خواسته مستندا به بند الف از ماده ۲۵۷ قانون مرقوم تایید و استوار می گردد. این رای قطعی است.

 

اگر به دنبال یک موسسه حقوقی هستید می توانید در هر جای ایران که هستید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان موسسه تهران وکیل بهره مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *