تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

رفع اثر از توقیف عملیات

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع رفع اثر از توقیف عملیات اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

رفع اثر از توقیف عملیات رفع اثر از توقیف عملیات

موضوع تبصره ۱ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی

آیا پس از صدور حکم برائت یا قرار منع تعقیب در دادگاه بدوی، از توقیف عملیات متجاوز موضوع تبصره ۱ ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی رفع اثر خواهد شد؟

نظر اکثریت

با توجه به صراحت ذیل تبصره ۱ ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، دستور توقیف عملیات متجاوز تا صدور حکم قطعی ادامه خواهد یافت و اگر دادگاه بدوی حکم به برائت متجاوز صادر کند باز توقیف عملیات متجاوز تا صدور رأی دادگاه تجدیدنظر یا قطعی شدن حکم ادامه خواهد یافت و این امر از تبعات بعدی تجاوز جلوگیری خواهد کرد چرا که در صورت ایجاد بنا توسط متجاوز، رفع تجاوز و قلع و قمع بنا به آسانی صورت نخواهد گرفت.

رفع اثر از توقیف عملیات رفع اثر از توقیف عملیات

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با وکیل ملکی نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل تهران می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و ملکی این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

رفع اثر از توقیف عملیات رفع اثر از توقیف عملیات

نظر اقلیت

در صورتی که دادگاه بدوی حکم به برائت متجاوز صادر کند متعاقب آن دستور رفع توقیف عمليات متجاوز را صادر خواهد کرد؛ همچنان که طبق مقررات قانونی (ماده ۱۴۴ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری) پس از صدور حکم برائت یا قرار منع تعقیب قرارهای تأمین صادره ملفي الاثر خواهند بود. بنابراین، از دستور توقیف عمليات متجاوز نیز بعد از صدور حکم برائت، رفع اثر خواهد شد

رفع اثر از توقیف عملیات رفع اثر از توقیف عملیات

نظر کمیسیون

 نشست قضایی (۲): طبق صراحت تبصره ۱ ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی، دستور متوقف ماندن عملیات باید تا صدور حکم قطعی ادامه پیدا کند و قبل از قطعیت حکم برائت یا قرار منع تعقیب از آن رفع اثر نمی شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *