تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

دیوان عدالت اداری به عنوان دادگاه صالح رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم از ادارات دولتی، سازمان ها، موسسات، شهرداری ها، تامین اجتماعی و …، از شرایط خاصی برخوردار است. به همین دلیل هر شخصی نمی تواند به راحتی اقدام به تنظیم دادخواست و طرح دعوی در دیوان عدالت اداری نماید. مثلا در پرونده های مربوط به شهرداری، لازم است شهروندان شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 را یافته و در مورد شرایط طرح شکایت از ایشان مشورت بگیرند. 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

بدون تردید مشاوره با بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 می تواند شرایط را برای طرح دعوی و رسیدگی آن توسط دیوان عدالت اداری مطلوب تر نماید. می دانیم که در تمام دنیا، ساخت و ساز از قوانین و شرایط خاصی برخوردار است. در صورتی که هر یک از شهروندان این قوانین را رعایت نکنند، توسط قانون جریمه خواهند شد. یا این که مطابق قانون با آنها برخورد می شود. 

اما اگر شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 را داشته باشید، می تواند شرایط رسیدگی به شکایت را مطلوب تر نمایید. طبق کمیسیون ماده 100 شهرداری، تمامی املاک و اراضی موجود در محدوده خدماتی، لازم است پیش از اقدام به ساخت و ساز، اقدام به دریافت پروانه ساخت از شهرداری نمایند. در صورتی که این عمل توسط آنها انجام نشود، مطابق با قانون با آنها برخورد خواهد شد. 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

اهمیت داشتن وکیل متخصص کمیسیون ماده 100 

اگر شهروندی در کشور بدون دریافت پروانه ساخت از شهرداری اقدام به ساخت و ساز نماید، شهرداری این اختیار را دارد که مانع از ساخت و ساز او شود. حتی می تواند اجرای عملیات ساخت و ساز را متوقف نماید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که شهرداری تنها می تواند از اقدامات متخلفانه جلوگیری کند اما در مورد جریمه و یا تخریب ساختمان طبق کمیسیون ماده 100 نمی تواند اقدامی انجام دهد. 

در صورتی که شهروندی در خصوص کمیسیون ماده 100 شهرداری به مشکل بر بخورد، لازم است حتما به سراغ وکیل متخصص کمیسیون ماده 100 رفته و این مشکل را با ایشان در میان بگذارد. زیرا این پرونده به دیوان عدالت اداری ارسال شده و در آنجا به پرونده رسیدگی خواهد شد. می توان از طریق مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری با ایشان ارتباط برقرار نموده و در مورد موضوع شکایت با ایشان مشورت نمود. 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

یا این که پرونده شکایت مربوط به کمیسیون ماده 100 شهرداری را به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری سپرده و از ایشان خواستار پیگیری روند پرونده شد. این راهکار می تواند نتیجه بهتری را برای شهروندان به همراه داشته باشد. در صورت لزوم برای آگاهی داشتن از هزینه وکیل دیوان عدالت اداری می توانید با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل فرمایید

وکیل کمیسیون ماده 100 شهرداری 

طبق قانون تخلفات مربوط به کمیسیون ماده 100 شهرداری معمولا جریمه شده و محاسبه میزان جریمه به راحتی ممکن است. اما در صورتی که ساختمان مربوطه از مساحت بالایی برخوردار باشد، لازم است میزان جریمه ای که برای آن تعیین می شود با دقت بررسی شود. در چنین پرونده هایی بهتر است تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 را یافته و از ایشان بخواهید که به پرونده شما رسیدگی کند. 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

با این کار می توانید میزان ضررهای مالی که ممکن است درگیر آن شوید را، به میزان قابل توجهی کاهش دهید. لازم است بیان کنیم که میزان خسارت ناشی از کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری معمولا سنگین بوده و به شهروندان تحمیل می شود. اما در صورتی که تلفن وکیل متخصص کمیسیون ماده 100 را به دست آورده و روند پرونده را به ایشان بسپارید، ایشان می تواند از موکل خود در تمام جوانب دفاع کند. 

شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100

حتی باید بگوییم یافتن شماره تلفن بهترین وکیل کمیسیون ماده 100 و سپردن پرونده به ایشان، در برخی موارد می تواند مانع از صدور حکم تخریب برای ساختمان گردد. می دانیم که هر وکیلی در یک زمینه خاصی تخصص و مهارت دارد.شاید اگر پرونده کمیسیون ماده 100 را به یک وکیل پایه یک دادگستری بسپارید، قادر نباشد در روند پرونده تغییری به وجود آورد. اما یک وکیل کمیسیون ماده 100 مسلما می تواند در پیگیری روند پرونده کمک بسیار زیادی نماید. 

برای ارتباط با یک وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای حتما به صفحه مربوطه مراجعه نماببد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *