تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر چیست

حکم محکومیت صادره از دادگاه بدوی مبنی بر ارتکاب جرم حمل و نگهداری مواد مخدر از نوع هروئین، قطعی و غیرقابل تجدیدنظرخواهی است.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۶۹۶۰۰۲۶۹

تاریخ: ۰۸/۰۳/۱۳۹۲

رای شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری شهرستان قدس

در خصوص واخواهی آقای (م. ک.) فرزند (ع.) نسبت به دادنامه شماره ۵۰۲۲۹۵ ۹۰۰۹۹۷۲۶۵۰ مورخ۲۹/۱۰/۹۰ این دادگاه که به موجب آن واخواه به اتهام حمل و نگه داری مواد مخدر از نوع هروئین به میزان ۹ گرم و ۱۵ سانت موضوع گزارش مرجع انتظامی به پنج سال حبس و بیست میلیون ریال جزای نقدی و چهل ضربه شلاق محکوم گردیده، نظر به این که مشارالیه ایراد و اعتراض موجهی که موجبات نقض دادنامه معترض عنه را ایجاب نماید ارائه و ابراز نداشته و با توجه به جوانی متهم و درخواست مساعدت و با رعایت ماده ۳۸ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۱۷/۸/۱۳۷۶ مجمع تشخیص مصلحت نظام میزان حبس متهم را به دو سال و شش ماه تخفیف و تبدیل می نماید و سایر محکومیت های دادنامه فوق الذکر عينأ تأیید می گردد. رأی صادره حضوری و ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان تهران می باشد.

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر

رأی شعبه ۵۳ دادگاه تجديدنظر استان تهران

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای (م. ک.) نسبت به دادنامه شماره ۱۲۹۵ مورخ ۳۰/۶/۹۱صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی شهر قدس که به موجب آن و در تأیید دادنامه غیابی شماره ۵۰۲۲۹۵ مورخ۲۹/۱۰/۹۰ تجدیدنظرخواه به اتهام حمل و نگه داری مواد مخدر از نوع هروئین به میزان ۹ گرم و ۱۵ سانت به دو سال و شش ماه حبس به شرح دادنامه محکوم گردیده است؛ على هذا با عنایت به اینکه رأی دادگاه بدوی در خصوص بزه معنونه (مواد مخدر) قطعی و از طریق رئیس محترم دیوان عالی کشور و دادستان محترم کل کشور قابل تجدیدنظرخواهی است مستندا به ماده ۳۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر قرار رد تجدیدنظرخواهی صادر می گردد. رأی صادره قطعی است.

قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر قطعیت حکم در جرم حمل و نگهداری مواد مخدر

رئیس شعبه ۵۳ دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار دادگاه

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *