تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه رای دادگاه / تهیه مسکن مستقل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

نوشتار حاضر به نمونه رای دادگاه / تهیه مسکن مستقل پرداخته است و در صورت نیاز به یک وکیل ملکی می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

پرونده کلاسه: ۱۰۰۷ / ۸۸ شماره دادنامه: ۱۲۸۲)

مرجع رسیدگی شعبه ….. دادگاه عمومی خانواده

خواهان: خانم سهیلا خوانده: آقای سید امیر خواسته: الزام خوانده به تهیه مسکن گردشکار: خواهان دادخواستی بخواسته فوق عليه خوانده بالا تقدیم داشته که پس از | ارجاع به این شعبه و ثبت به کلاسه فوق و جری تشریفات قانونی در وقت فوق العاده / | مقرر دادگاه به تصدی امضاءکننده زیر تشکیل است و با توجه به محتویات پرونده با | اعلام ختم رسیدگی به شرح زیر مبادرت به صدور رأی می نماید.

 

رأی دادگاه

در خصوص دعوی خواهان خانم سهیلا فرزند…. عليه خوانده آقای سیدامیر فرزند……… به خواسته صدور حکم مبنی بر الزام و محکومیت خوانده به تعيين مسكن مستقل و جداگانه به عنوان بخشی از نفقه متعلقه با احتساب کلیه خسارات قانونی وارده به شرح مفاد دادخواست تقدیمی با توجه به تصویر مصدق نکاحيه شماره و مورخ ۱۲۲۹۶-|۱۳۶۷ / ۱۲ / ۱۸ تنظیمی در دفتر رسمی ثبت ازدواج شماره ۳۲۶ تهران وجود عقد نکاح دایمی فیمابین متداعیین برای دادگاه محرز است و با توجه به اظهارات خواهان مبنی بر اینکه خوانده شوهرم است و دارای یک فرزند مشترک دختر به نام سیده بهاره متولد۱۳۶۹ / ۱ / ۱۲ بوده و فرزند نزد من است و خوانده شوهر جلوبندی ساز با ماهی دویست هزار تومان درآمد بوده و شوهرم در مغازه پدر شوهرم اعتیاد دارد و در منزل پدر شوهرم یک واحد مستقل مسکونی دارد و پدر شوهرم گفت منزل را لازم دارم و از منزلم برو و من ناراحت شدم و در مورخ ۱۳۸۷/ ۱۰ / ۱۵ اثاث البيت و جهیزیه ام را از منزل پدر شوهرم به منزل پدرم آوردم و شوهرم الان در منزل پدرش دارد زندگی میکند و دیگر حاضر نیستم { منزل پدر شوهرم برگردم و من چون تحمل پدر شوهرم را نداشتم منزل را ترک و

 

دادنامه

شعبه ………. مجتمع قضایی خانواده ……….

اثاث کشی به منزل پدرم کردم و شوهرم الان قادر به تهیه منزل نمی باشد و من بعنوان ) قسمتی از نفقه ام به عنوان منزل مسکن ادعای دیگری به خوانده ندارم و به شرطی حاضر به تمکین از خوانده هستم که از منزل پدرش بلند شود و منزل جای دیگری برایم تهیه نماید و با توجه به ابلاغ قانونی وقت دادرسی به خوانده و اینکه خوانده در جلسه دادرسی حضور نیافته و لكن بعد از جلسه دادرسی لایحه ای تقدیم دفتر دادگاه نموده که تحت شماره و مورخ ۶۷۶. ۸۸/ ۷ / ۲۵ ثبت دفتر دادگاه شده است و مفاد آن حکایت دارد که خوانده مدعی شده است که یک واحد کامل و مستقل در منزل پدرم دارم و همسرم را بدون نفقه و بدون مسکن رها ننموده ام و من با خانواده ام همسرم را از منزل اخراج و بیرون نکرده و ادعای خواهان کذب است و صحت ندارد و خواهان بدون دلیل | منزل را ترک نموده است و خواستار برگشت همسرم و فرزندم به منزلم میباشم. و با توجه به اینکه هرگاه عقد نکاح به طور صحت واقع شود روابط زوجیت بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زوجین در مقابل همدیگر برقرار می شود و یکی از آن حقوق و تکالیف این است که زن باید در منزلی که شوهر تعیین می کند سکنی نماید مگر آنکه اختیار تعیین منزل به زن داده شده باشد که در وضعیت فعلی چنین اختیاری به زن (زوجه خواهان داده نشده است و چون خواهان اقرار دارد که خوانده دارای مسکن و منزل مستقل می باشد و اینکه اختبار تعیین منزل هم به او داده نشده پس بنابراین با توجه به کیفیت و وضعیت فعلی در پرونده و با توجه به سایر محتویات پرونده، ادعای خواهان غیروارد بوده و مستند به ماده ۱۲۵۷ قانون مدنی و ماده ۱۹۷ قانون آئین دادرسی مدنی دادگاههای عمومی و انقلاب، دادگاه حکم به بیحقی خواهان صادر و اعلام می نماید. رأی صادره حضوری و ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر استان……. می باشد.

رئیس شعبه ……. دادگاه عمومی حقوقی خانواده ………
بع منظور برقراری ارتباط با بهترین وکیل ملکی می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با موسسه تهران وکیل تماس حال فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *