تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه رای دادگاه / كلاهبرداری – برائت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این نوشتار نمونه رای دادگاه / كلاهبرداری – برائت آورده شده است و لازم به ذکر است درصورتی که به یک وکیل کلاهبرداری نیاز دارید می توانید با موسسه حقوقی تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

شماره دادنامه: ۸۹۰۹۹۷۲۸۸۶۲۰۱۲۴۸

شماره پرونده: ۸۷۰۹۹۸۲۸۸۲۴۰۰۱۵۳

شماره بایگانی شعبه : ۸۸۰۱۲۳

تاریخ تنظیم: ۲۸/۱۲/۱۳۸۹

پیوست :

 

فلا تتبعوا الهوی آن تعدلوا

دادنامه

شعبه…دادگاه عمومی (جزایی) دادگستری شهرستان

پرونده کلاسه ۸۷۰۹۹۸۲۸۸۲۴۰۰۱۵۳ شعبه… دادگاه عمومی (جزایی) دادگستری شهرستان

دادنامه شماره ۸۹۰۹۹۷۲۸۸۶۲۰۱۲۴۸

شاکی: آقای محسن با وکالت آقای………

متهم: آقای سعدی با وکالت خانم ها…. و …..

وکیل

اتهام: کلاهبرداری

رای دادگاه

در خصوص اتهام آقای سعدی فرزند….. متولد ۱۳۴۲ اهل… مقيم…. دائر بر کلاهبرداری از طریق فروش مال غير موضوع شکایت آقای محسن با وکالت آقای…. حسب کیفرخواست صادره به شماره ۴۷۶۸ دادگاه با عنایت به مجموع اوراق پرونده شکایت شاکی خصوصی بررسی مستندات ابرازی شاکی که مورد ایراد مشتکی عنه قرار گرفته و اظهار داشته است که شراکت وی با آقای محسن شراکت کاری بوده است شراکت در مغازه که با بررسی قراردادهای ارائه شده از شاکی، صحت اظهارات متهم مشخص است ضمن اینکه گواهی شهودی که از آنان در شعبه محترم چهارم بازپرسی استماع گردیده است همین امر را تایید می نماید عمده استدلال وكيل محترم شاکی نیز به اظهارات متهم در صورتجلسه مورخ ۲۰/۲/۸۸ (صفحه ۸۵ پرونده ) است که آن امر دلیل بر وقوع بزه معنونه در کیفرخواست نمی تواند باشد همچنین با توجه به اینکه قرارداد تنظیمی مابین مورخ ۱۹/۵/۸۴ بوده است که شاکی در سال ۸۷ با طرح شکوانیه ای ادعا نموده است که متهم مال نامبرده را فروخته است و مرتکب جرم کلاهبرداری گردیده است که به طور کلی اگر چه به صرف تاخیر در طرح شکایت نمی تواند به عدم تحقق بزه معتقد بود لیکن در این پرونده با توجه به قرائن و امارات موجود، شکایت آنان دلالت بر وجود اختلاف مابین در نحوه حساب مالی آنان در هزینه ها و سایر امور مربوط به شراکت کاری آنان دارد و به همین لحاظ پس از گذشت مدتی شاکی مبادرت به شکوائیه مذکور نموده است النهایه دادگاه با عنایت به مراتب فوق و بررسی محتویات پرونده که قبلا نسبت به موضوع قرار منع تعقیب صادره گردیده که با وجود نواقص تحقیقاتی و نقض گردیده است و تحقیقات انجام شده در شعبه محترم بازپرسی که اظهارنظر اخیر همکار محترم در دادسرا نیز با توجه به قرار مجرمیت صادره متکی به اظهارات وکیل شاکی بوده است که به شرح صدرالذکر مردود اعلام گردیده و با عنایت به تحقيقات انجام شده پس از نقض قرار موصوف، به لحاظ عدم تحقق بزه مستندا به بند الف ماده ۱۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۷۸ رای بر برائت مشاراليه صادر و اعلام می گردد رای دادگاه حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم محترم تجدیدنظر استان است.

لازم به ذکر است شما می توانید با بهترین وکیل تهران از طریق موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید در صورتی که در سایر نقاط ایران هستید می توانید از خدمات مشاوره حقوقی رایگان یا مشاوره حقوقی از طریق واتساپ بهره مندشوید.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *