تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه رای مرجع تجدیدنظر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

رأی مرجع تجدیدنظر دادگاه عمومی محل) در احکام صادره از شورای حل اختلاف / رد خواسته)

پیوست … ، م .. دادگاه عمومی ….. تاریخ: ……… . کلاسه پرونده: …… شماره دادنامه:…..

به تاریخ فوق در وقت فوق العاده شعبه …… حقوقی دادگاه عمومی شهرستان ….. به تصدی امضاء کننده ذیل تشکیل است پرونده ارسالی از شورای حل اختلاف به کلاسه: =۴۰ / ۸۸ تحت نظر قرار دارد با بررسی جامع اوراق و مداقه در محتویات پرونده |تجدیدنظر خواسته با اعلام ختم رسیدگی به شرح آتی مبادرت به صدور رأي میگردد :

رأی دادگاه

پیرامون تجدیدنظرخواهی آقای کیومرث نسبت به دادنامه اصداری شماره ۲۵۹ مورخ۱۳۸۸ / ۷ / ۲۱ حوزه …….. شورای حل اختلاف شهرستان ……. دادگاه از توجه در محتویات کلاسه فوق و شرح لایحه تجدیدنظرخواهی، تجدیدنظر خوانده، با عنایت به اینکه اسناد و مدارک ابرازی خواه» موجبی جهت اثبات ذینفع بردن وی در طرح دعوی اولیه نداشته لذا تجدیدنظرخواهی وی بی مورد تشخیص به استناد ماده ۳۱ قانون شوراهای حل اختلاف، حکم به رد اعتراض بعمل آمده و تأیید و استواری دادنامه معترض عليه صادر و اعلام می گردد، رأی صادره قطعی است.

رئیس شعبه …….. حقوقی دادگاه عمومی ……………..

( نظریه مشورتی شماره ۷/ ۷۵۴۰ مورخ ۱۳۷۸/ ۱۲ / ۱۸

چنانچه دادگاه احراز نماید که اموال نزد متهم امانت و بنا به استرداد آنها پس از وقوع عقد ازدواج) بوده و بعدا وقرع ازدواج منتفی شده باشد مورد از مصادیق بزه خیانت در امانت است.

هبه جمع هبات به معنی بخشیدن است و از آن مصدر اهبه کردن، ابتناء شده است لکن هدیه معادل تحفه و ارمغان و جمع آن هداباه است، هدیه در ماده ۱۰۳۷ قانون مدنی در کتاب نکاح و طلاق از آن نام برده شده که مال منقولی است برای بزرگداشت و اکرام از | محلی به محل دیگر نقل می شود و هیچ یک از دو خصوصیت مذکور در هبه یعنی ١- اهلیت داشتن و ۲- مجانی بودن در آن شرط نیست.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *