تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمونه صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

نمونه فرم صورتجلسه هیأت حل اختلاف اداره کار

بسمه تعالی

پیوست .. وزارت کار و امور اجتماعی

وزارت کار و امور اجتماعی

صورتجلسه هیأت حل اختلاف اداره کل کار و امور اجتماعی خراسان (مشهد)

این مطلب نمونه صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار را ارائه کرده است. در صورتی که می خواهید با یک وکیل پایه یک دادگستری صحبت کنید، وکلای مجرب موسسه حقوقی تهران وکیل آماده ارائه خدمات حقوقی به شما عزیزان هستند.

نمونه صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار

 

شماره دعوتنامه : …….. تاریخ دعوتنامه : …۱۰۰۰ اهد شماره پرونده: ۹۶۵۲ -۱۳ نام شرکت کارگاه : تالار… ها ……………… نہ نام و نام خانوادگی خوانده اکارفرما: خانم فرشته نام و نام خانوادگی خواهان کارگر : فاطمه شکایت براساس اعتراض خوانده نسبت به رأی مورخ ۱۳۸۵/ ۱۰ /۲

هیأت تشخيص: اداره کارواموراجتماعی رأس ساعت: ۱۸ : 1 مورخ : ۱۳۸۶/ ۳ / ۷ در محل اداره کل کار و امور اجتماعی خراسان (مشهد) با حضور امضاء کنندگان زیر تشکیل است. از خواهان و خواند و جهت حضور در جلسه طی دعوتنامه شماره:….. مورخ:…. دعوت بعمل آمده است گردش کار و خلاصه نکات مهم و کلی پرونده شاکی در تاریخ ۱۰۸ ۱۳۸۵ در خصوص فسخ قرارداد و مزایای حین کار خود نقاشان دسبندگی نموده و موضوع پی ان تحقیق در جلسه مورخ ۱۳۸۵/ ۱۰ / ۲ هیئت تشخیصی مطرح و بابت حق سنوات و مزایای قانونی رأی صادر گردیده است. اظهارات خواهان : آقای……………………… به نمایندگی در جلسه حاضر و اظهار داشت به کارگر در سال ۸۴ و ۸۵ کسر حقوق تعلق میگیرد. و در سال ۸۵ فقط ۳ روز مرخصی استفاده کرده است. تقاضای سنوات ۷۵ روز و مابه التفاوت حقوقی به استناد ماده ۴۱ ماده ۸۴-۸۵ داریم

نمونه صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار

اظهارات خوانده نماینده خواندن ! آقای ……… به نمایندگی در جلسه حاضر و اظهار داشت در پایان سال ۸۴ تسویه حساب شده و در ۱۳۸۵/ ۸ / ۱۰ ترک کار کرده است خواهان قراردادی نبوده است، با عنایت به مفاد لایحه ثبت شده به شماره ۱۴۷۷ مورخ ۱۳۸۴/ ۱ / ۹ در دفتر آن سازمان و همچنین گزارش بازرس ثبت شده به شماره ۱۲۳۳۴۱ رب مورخ ۱۳۸۵/ ۱۰ / ۲۳ و با تأکید بر اینکه خواهان برابر اظهار کارفرما و سند موجود تا پایان سال ۸۳ تسویه حساب کرده و از ۱۳۸۵/ ۸ / ۱۰ ترک کار کرده است و خواهان نیز برای ادعای خود سند و مدرکی ندارد تقاضای رد دعوی را دارم رأی و تصمیم هیأت حل اختلاف: هیئت حل اختلاف پس از بحث و تبادل نظر و دقت در اوراق و محتویات پرونده و استماع اظهارات طرفین حاضر در جلسه و به استناد مواد ۳۴ – ۳۶ – ۱۵۹ – ۱۶۵ – و بند ۶ ماده ۳ آیین نامه اجرانی ماده ۱۹۲ قانون کار اعتراض خونده را بدلیل عدم احراز ترک کار از ناحیه خرامان از سوی هیشت و همچنین منظور نمودن تسویه حساب مورد ادعای خوانده در محاسبات رأی هیت تشخیم وارد ندانسته فلذا به اتفاق آرا مبادرت به تأیید رأی مورخ ۱۳۸۵/ ۱۰ / ۲ هیئت تشخیص می نماید و کارفرمای تالار………………… را مکلف می نماید مبلغ ۵۵۲۱۱۶۱۸ ریال بابت موارد مندرج در رأی هینت تشخیص در وجه خانم فاطمه پرداخت نماید. بیکاری کارگر غیرارادی می باشد.

| رأی صادره قطعی و لازم الاجرا است نمایندگان دولت

نمایندگان کارفرما

نمایندگان کارگران

نمونه صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار

امکان مشاوره با وکیل آنلاین واتساپ  برای شما عزیزان در سراسر کشور فراهم شده است، تا از خدمات آنلاین و تلفنی نیز بهره مند شوید.

برای صورتجلسه هیات حل اختلاف اداره کار حتما با یک وکیل اداره کار در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *