تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل آلات و ابزار استعمال شیشه

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل آلات و ابزار استعمال شیشه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

 وکیل آلات و ابزار استعمال شیشهوکیل آلات و ابزار استعمال شیشه

آلات و ابزار استعمال شیشه به چه صورت است

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۹۰۹۳۰۰۱۱۲

تاریخ:۰۹/۰۲/۱۳۹۲

خلاصه جریان پرونده

حسب محتویات پرونده آقای (الف.ر.) متهم به حمل یک قبضه سلاح کمری به همراه خشاب و فشنگ مربوط و یک عدد آلات استعمال شیشه که در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی سنندج تحت رسیدگی قرار گرفته و در تاریخ ۲۵/۶/۹۱ مبادرت به صدور دادنامه شماره ۹۱۰۹۹۷۸۷۱۲۱۰۰۸۵۴ نموده، نظر به محتویات اوراق پرونده و تحقیقات به عمل آمده، اقاریر متهم، بزهکاریش را محرز و مسلم دانسته و مستندا به بند «ب» ماده ۶ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز مصوب سال ۹۰ و ماده ۲۰ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر مشارالیه را از حیث نگهداری سلاح و متعلقات مکشوفه به تحمل ۵ سال حبس و از جهت نگهداری آلات استعمال مواد به پرداخت دویست هزار ریال جزای نقدی محکوم و آلات مکشوفه در اجرای ماده ۱۰ قانون مجازات اسلامی به نفع دولت ضبط می نماید. پس از ابلاغ رأی آقای (الف.ر.) تجدیدنظرخواهی نموده، شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان در تاریخ ۹/۷/۹۱ مبادرت به صدور دادنامه شماره ۶۶۵ نموده و دادنامه معترض عنه را تأیید می نماید. متعاقب قطعیت رأی آقای (ع. ف.)با تقدیم لایحه ای که در دیوان عالی کشور به ثبت رسیده درخواست اعاده دادرسی نموده که جهت رسیدگی به این شعبه ارجاع  میشود.

وکیل آلات و ابزار استعمال شیشهوکیل آلات و ابزار استعمال شیشه

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل قاچاق ارز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید و همچنین در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین دفتر حقوقی می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

وکیل آلات و ابزار استعمال شیشهوکیل آلات و ابزار استعمال شیشه

رای شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور درباره آلات و ابزار استعمال شیشه

با توجه به محتویات اوراق پرونده درخواست اعاده دادرسی آقای (ع. ف.)وکیل محکوم علیه آقای (الف.ر.)متکی به دلیلی که موجب تجویز تجدید حکم گردد و مصونیت و مستدعی اعاده دادرسی را از تعقیب و مجازات کیفری فراهم نماید معمول نگشته است؛بنابراین به لحاظ اینکه درخواست وکیل در لایحه تقدیمی نیز مطالب راجع به ماهیت که در مراحل دادرسی به آنها رسیدگی گردیده و دادگاه در نهایت مبادرت به صدور رای نموده می باشد و در راستای موضوع اعاده دادرسی درخواست مشمول هیچ یک از بندهای هفتگانه ماده ۲۷۲ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور کیفری نبوده و با مقررات تجدید محاکمه قابل تطبيق نیست رد آن اعلام می شود.

وکیل آلات و ابزار استعمال شیشهوکیل آلات و ابزار استعمال شیشه

رئیس شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور – مستشار

راجی- حاتمی

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *