تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اعمال ماده ۴۲۶

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ماده ۴۲۶ ( از آن جایی که رویه قانونی است ) ، به دادگاه این اجازه را می دهد تا پرونده ای را که مختومه شده است، مجددا بررسی کند . به عبارت دیگر ، چنانچه شواهد جدیدی پیدا شود و یا حتی شرایط دیگری وجود داشته باشد که منجر به بررسی مجدد پرونده گردد ، این ماده می‌ تواند صورت گیرد . در خصوص مهلت اعمال ماده ۴۲۶ یا همان اعاده دادرسی ، باید افزود که در مورد مهلت اعاده دادرسی حقوقی ، قانون آیین دادرسی مدنی مقرر داشته که برای اشخاص مقیم ایران، مهلت اعاده دادرسی ۲۰‌ روز و برای اشخاصی که مقیم خارج از کشور می باشند ، این مهلت دو ماه است .

وکیل اعمال ماده 426

مشاوره حقوقی رایگان در خصوص اعمال ماده ۴۲۶

وکیل اعمال ماده ۴۲۶ ، در خصوص جهات اعاده دادرسی ماده مذکور باید اشاره کند که ، جهات اعاده دادرسی به این شرح می باشد :

۱ / وقتی موضوع حکمی که صادر شده است با ادعای خواهان ، متفاوت باشد و فرق داشته باشد .

۲ / حکمی که صادر شده است ، به میزان بیش تر از خواسته باشد .

۳ / وجود داشتن تناقض در مفاد حکمی که ناشی از استناد نمودن به مواد متضاد و یا اصول باشد .

۴ / طرف مقابل فردی که درخواست اعاده دادرسی کرده است ، تقلبی در این زمینه به کار برده باشد که این تقلب ، در حکم دادگاه تاثیر گذار بوده باشد .

۵ / دادگاه بر اساس اسناد جعلی حکمی اقدام به صدور حکم نموده ، که بعد از صدور آن حکم ، جعلی بودن اسناد ارائه شده مشخص شده باشد .

۶ / اسناد و مدارک جدیدی پس از صادر نمودن حکم ، به دست آید که در واقع آن اسناد و مدارک ، دلیل حقانیت درخواست کننده اعاده دادرسی ، باشند و البته باید مشخص گردد که اسناد و مدارک یاد شده ، در طول جریان دادرسی ، پنهان ( یا به عبارتی مکتوم ) بوده اند و در اختیار فرد متقاضی نبوده اند .

و … ‌.

مرجع رسیدگی به اعمال ماده ۴۲۶

سوالی که ممکن است از وکیل اعمال ماده ۴۲۶ ، پرسیده شود این امر است که” به منظور اعمال ماده ۴۲۶، باید به کدام مرجع مراجعه نمود ؟”

پاسخ وکیل اعمال ماده ۴۲۶ : به منظور اعمال این ماده ، باید به دادگاه شکایت نمایند . سپس دادستان این اختیار را دارد که پاسخی به این درخواست دهد. بعد از آن که هر دو طرف مدارکشان را ارائه نمودند ، دادگاه در خصوص از سرگیری و یا عدم رسیدگی مجدد ، تصمیم خواهد گرفت. چنانچه تصمیم دادگاه به اعاده دادرسی باشد، در این صورت تاریخ رسیدگی را تعیین می کند. در جلسه رسیدگی، هر یک از طرفین، این فرصت را خواهند داشت که شواهد و یا استدلال های جدید خود را ارائه نمایند. بعد از استماع شواهد و استدلال های طرفین، دادگاه در خصوص رد و یا عدم رد مجدد پرونده تصمیم گیری می کند ‌.

وکیل متخصص ماده ۴۲۶

در خصوص وکیل متخصص ماده ۴۲۶ ، باید گفت؛ او با توجه به اینکه تسلط کافی بر قوانین و همچنین رویه دادگاه ها دارد ، می تواند به بهترین نحو ممکن ، موکل خود را در این مسیر یاری نماید. در واقع ، از آن جایی که عموم مردم اطلاع دقیق و کاملی از قوانین ندارند ، پیشنهاد می شود که قبل از هر اقدامی ، با وکیلی متخصص و کاربلد در خصوص مسئله و یا مشکل خود، مشورت نمایند و در نهایت با دیدی وسیع تر، در این مسیر قدم بگذارند .

وکلای تهران وکیل

وکلای مجرب تهران وکیل ، از زبده ترین و مجرب ترین وکلای اعمال ماده ۴۲۶ می باشند ، که خدمات حقوقی تخصصی و تضمینی در این خصوص ارائه می دهند . در واقع ، وکلای این مجموعه سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند و می‌ توانند به بهترین نحو ممکن موکل خود را در این مسیر یاری نمایند . به عبارت دیگر ، مراجعه کنندگان محترم می توانند ، طی کردن صفر تا صد مراحل پرونده شان را ، به وکلای کارآزموده تهران وکیل بسپارند ، و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود باشند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *