تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولید

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولید اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 وکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولیدوکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولید

انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل:

ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی-تعزیرات: «هر کس به وسیله ی سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده، محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، به حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ( ۵،۰۰۰،۰۰۰ ) ریال تا چهل میلیون (۴۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

تبصره ۱ – ارتکاب اعمال فوق در خصوص محتویات مبتذل، موجب محکومیت به حداقل یکی از مجازات های فوق می شود. محتویات و آثار مبتذل به آثاری اطلاق می شود که دارای صحنه و صور قبيحه باشد.

تبصره ۲- هر گاه محتویات مستهجن به کمتر از ده نفر ارسال شود، مرتکب به یک میلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰۰) ریال تا پنج میلیون (۵،۰۰۰،۰۰۰) ریال جزای نقدی محکوم خواهد شد.

تبصره۳ – چنانچه مرتکب اعمال مذکور در این ماده را حرفه ی خود قرار داده باشد یا به طور سازمان یافته مرتکب شود چنانچه مفسد في الأرض شناخته نشود، به حد اکثر هر دو مجازات مقرر در این ماده محکوم خواهد شد.

وکیل انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل و فیلم پورن وکیل انتشار تصاویر مستهجن و مبتذل و فیلم پورن

تبصره – محتویات مستهجن به تصویر، صوت یا متن واقعی یا غیر واقعی یا متنی اطلاق می شود که بیانگر برهنگی کامل زن یا مرد یا اندام تناسلی یا آمیزش یا عمل جنسی انسان است.»

قوانین مرتبط:

مواد ۳ تا ۱۲ «قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت های غیرمجاز مینمایند» مصوب ۱۳۸۶

ماده ۳- عوامل تولید، توزیع، تکثیر و دارندگان آثار سمعی و بصری غیرمجاز اعم از این که مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته و یا بدون مجوز باشند با توجه به محتوای اثر حسب مورد علاوه بر ابطال مجوز به یکی از مجازات های مشروحه ذیل محکوم خواهد شد:

الف – عوامل اصلی تکثیر و توزیع عمده آثار سمعی و بصری مستهجن در مرتبه اول به یک تا سه سال حبس و ضبط تجهیزات مربوطه و يکصد میلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰۰) ریال جریمه نقدی و محرومیت اجتماعی به مدت هفت سال و در صورت تکرار به دو تا پنج سال حبس و ضبط تجهیزات مربوطه و دویست میلیون (۲۰۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و محرومیت اجتماعی به مدت ده سال محکوم می شوند. چنانچه عوامل فوق الذکر یا افراد زیر از مصادیق مفسد فی الارض شناخته شوند، به مجازات آن محکوم می گردند.

وکیل نگهداری و ساخت و تولید فیلم مستهجنوکیل نگهداری و ساخت و تولید فیلم مستهجن

۱- تولید کنندگان آثار مستهجن با عنف و اکراه

۲- تولید کنندگان آثار مستهجن برای سوء استفاده جنسی از دیگران

۳- عوامل اصلی در تولید آثار مستهجن

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

تبصره ۱- عوامل اصلی تولید آثار سمعی و بصری عبارت هستند از تهیه کننده (سرمایه گذار)، کارگردان، فیلمبردار، بازیگران نقش های اصلی.

تبصره ۲- تعداد نوار یا لوح فشرده و مانند آن بیش از «ده نسخه» به عنوان «عمده» تلقی می گردد.

تبصره ۳- سایر عوامل تولید، تکثیر و توزیع موضوع بند «الف» چنانچه از مصادیق افساد فی الارض نباشند به مجازات شلاق از سی تا هفتاد و چهار ضربه و جزای نقدی از ده میلیون

وکیل انتشار تصاویر مستهجن  نگهداری و ساخت و تولیدوکیل انتشار تصاویر مستهجن نگهداری و ساخت و تولید (۱۰۰۰۰۰۰۰)ریال تا پنجاه میلیون (۵۰۰۰۰۰۰۰) ریال و محرومیت اجتماعی از دو تا پنج سال محکوم می شوند.

تبصره ۴ – تکثیر و توزیع کنندگان آثار سمعی و بصری کمتر از ده نسخه حسب مورد به جریمه نقدی از یک میلیون (۱۰۰۰۰۰۰) تا ده میلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰) ریال و سی تا هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

تبصره ۵ – آثار سمعی و بصری «مستهجن» به آثاری گفته میشود که محتوای آنها نمایش برهنگی زن و مرد و یا اندام تناسلی و یا نمایش آمیزش جنسی باشد

تبصره ۶ – چنانچه تولید، تکثیر، توزیع و یا داشتن اثار مستهجن از مصادیق افساد فی الارض نباشد مجازات مفسد فی الارض ندارد.

ب – تهیه و توزیع و تکثیر کنندگان نوارها و دیسکت ها و لوح های فشرده شو و نمایش های مبتذل چنانچه از مصادیق افساد في الأرض نباشند در مرتبه اول به سه ماه تا یک سال حبس و یا دو میلیون (۲۰۰۰۰۰۰) ریال تا ده میلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و در مرتبه دوم به تحمل یک سال تا سه سال حبس و یا پنج میلیون (۵۰۰۰۰۰۰) ریال تا سی میلیون (۳۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و در صورت تکرار به سه تا ده سال حبس و یا ده میلیون( ۱۰۰۰۰۰۰۰) ریال تا پنجاه میلیون (۵۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و ضبط کلیه تجهیزات مربوطه بنا به مراتب به عنوان تعزیر محکوم می شوند.

تبصره ۱ – آثار سمعی و بصری «مبتذل» به آثاری اطلاق می گردد که دارای صحنه ها و صور قبیحه مخالف شریعت و اخلاق اسلامی را تبلیغ و نتیجه گیری کند.

وکیل انتشار و نگهداری تصاویر مبتذل و فیلم پورنوکیل انتشار و نگهداری تصاویر مبتذل و فیلم پورن

تبصره ۲ – دارندگان نوارها و دیسکت ها و لوح های فشره مستهجن و مبتذل موضوع این قانون به جزای نقدی از پانصد هزار (۵۰۰۰۰۰) ریال تا پنج میلیون (۵۰۰۰۰۰۰) ریال و نیز ضبط تجهیزات محکوم می شوند و نوارها و دیسکت ها و لوح های فشرده مکشوفه امحاء می گردد.

تبصره ۳ – استفاده از صغار برای نگهداری، نمایش، عرضه، فروش و تکثیر نوارها و لوح های فشرده غیرمجاز موضوع این قانون موجب اعمال حداکثر مجازاتهای مقرر برای عامل خواهد بود.

وکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولیدوکیل انتشار تصاویر مستهجن + مبتذل+ فیلم پورن + نگهداری +ساخت + تولید

ج – عوامل تهیه، تکثیر و توزیع نوارها و لوح های فشرده سمعی و بصری که برابر قانون باید دارای پروانه و مجوز عرضه و فروش باشند در صورت نداشتن پروانه نمایش و مجوز عرضه و فروش ولو آنکه فاقد صحنه های مستهجن و مبتذل باشد، به دو میلیون (۲۰۰۰۰۰۰) ریال تا ده میلیون (۱۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و در صورت تکرار به پنج میلیون (۵۰۰۰۰۰۰) ریال تا پنجاه میلیون (۵۰۰۰۰۰۰۰) ریال جزای نقدی و ضبط کلیه تجهیزات مربوط به عنوان تعزیر محکوم می شوند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *