تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این نوشتار مبحث وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید از طریق شماره های موجود با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

آیا به دنبال وکیل انحصار وراثت برای تنظیم دادخواست و طی مراحل قانونی برای دریافت گواهی حصر وراثت هستید؟ آیا می دانید که بهترین وکلا در تهران و یا شهرستان ها که می توانند گواهی انحصار وراثت را دریافت کنند چه کسانی هستند و چه تفاوتی بین انحصار وراثت محدود و انحصار وراثت نا محدود وجود دارد؟

در صورتی که به دنبال دریافت گواهی حصر وراثت هستید می توانید با سپردن این کار به یک وکیل انحصار وراثت ضمن کاهش بار کاری خود که به دلیل عدم آشنایی شما با روال قانونی کار می باشد موفق به طی پروسه دریافت گواهی حصر ورثه شوید و موانع احتمالی موجود که بنا به دلایل مختلف ممکن است وجود داشته باشد را رفع نمایید.

موسسه حقوقی تهران وکیل اماده است تا در صورت نیاز راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهد و یا بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران یا کرج را برای دریافت گواهی حصر وراثت در این دو شهر به شما معرفی کند. البته مردم در سایر شهرستان ها نیز امکان استفاده از خدمات موسسه را خواهند داشت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طی مراحل حصر وراثت می توانید با ما در موسسه تماس بگیرید.

وکیل حصر وراثت به وکالتی گفته می شود که وکیل بجای موکل (اصیل )مبادرت به اقدام جهت دریافت گواهی حصر وراثت می نماید .اگرچه این موضوع نافی امکان اقدام از سوی اصیل نمی باشد .علی الاصول اشخاص می توانند در خصوص موضوعاتی که خود اهلیت اقدام بر انجام آن موضوع را دارند از وکیل استفاده نمایند .امروزه با توجه به تخصصی شدن وکالت ،بهره وری از وکلای مجرب  و متخصص زمینه هر چه بهتر پیشرفت پرونده ها  را فراهم نموده  است و تهران وکیل بعنوان مجموعه ای که طی سالیان سال در حوزه وکالت و مشاوره یاری رسان مردم بوده است ،در خدمت بازدیدکنندگان سایت و آماده ارایه هر گونه خدمات حقوقی اعم از مشاوره ،انعقاد قرارداد وکالت و..می باشد .

وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص
وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص

وکیل انحصار وراثت

جهت اقدام به وکالت حصر وراثت اصیل در ما نحن فیه یکی از ورثه یا در فرض وجود طلبکار متوفی با مراجعه به یکی از دفاتر وکالت و انعقاد قرارداد وکالت اقدام در راستای دریافت گواهی حصر وراثت را به ایشان واگذار می نماید .

متعاقب فوت شخص ،اموال و دارایی هایی از شخص بجا می ماند که جهت مشخص شدن ورثه حین الفوت ایشان،ضرورت به اقدام به اخذ گواهی فوت می باشد .

گواهی حصر وراثت یا در مفهوم دیگر گواهی انحصار وراثت به گواهی اصداری از سوی شورای حل اختلاف آخرین اقامتگاه متوفی گفته میشود که در آن وراث حین الفوت متوفی و میزان سهم بری آنها مشخص می گردد. به موجب ماده ۸۶۱قانون مدنی اشخاص به دو موجب ارث می برند :سبب ،نسب

و وفق ماده ۸۶۴قانون مدنی اشخاصی که بواسطه سبب ارث می برندفقط زوج و زوجه می باشند لازم به ذکر می باشد وراثت ایجاد شده به موجب سبب فقط در نکاح دایم از سوی قانونگذار مورد پذیرش قرار گرفته است و در نکاح منقطع(موقت،متعه )زوجه از زوج ارث نمی برد ولو اینکه شرط توارث فی مابین باشد. اشخاصی که به موجب نسب ارث می برند در سه طبقه به شرح ذیل احصا گردیدند:

۱-پدر ،مادر،فرزند و ان نزل (اولاد اولاد)۲-خواهر،برادر و ان نزل (اولاد خواهرو برادر)پدربزرگ ،مادربزرگ

۳-عمو،عمه،خاله،دایی و ان نزل(اولاد آنها) در خصوص طبقات ارث بری ،شرط ارث بری هر طبقه نبود وراث طبقه قبل می باشد درفرض مثال مادامی که وراث طبقه اول باشند نوبت به ارث بری طبقه دوم نخواهد رسید.

 وفق ماده ۳۶۰قانون امور حسبی ،هر یک از ورثه یا طلبکاران می توانند نسبت به اخذ گواهی حصر وراثت اقدام نمایند.

دادگاه صالح جهت رسیدگی به خواسته  حصر وراثت وفق ماده بیست قانون آیین دادرسی مدنی و ماده 2 قانون تصدیق انحصار وراثت مصوب 1309تا زمانی که ترکه تقسیم نشده باشد  دادگاه آخرین اقامتگاه متوفی می باشد .وفق بند ت ماده نه قانون شورای حل اختلاف مصوب نود و چهار اصدار گواهی حصر وراثت در صلاحیت شورای حل اختلاف محل آخرین اقامتگاه متوفی می باشد

 این دعوا در زمره دعاوی غیر مالی می باشد .

مدارک لازم جهت صدور گواهی حصر وراثت به شرح ذیل می باشد :

۱-گواهی فوت اصداری از ثبت احوال :متعاقب فوت شخص،علت و تاریخ فوت در سامانه یکپارچه اداره ثبت احوال ثبت می گردد.

۲-شناسنامه فوت شده

۳-استشهادیه محضری :اشخاصی که ورثه حین الفوت متوفی را می شناسند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی و با پر کردن فرم مخصوص استشهادیه ،به صحت این موضوع که ورثه متوفی چه کسانی هستند گواهی داده و سردفتر نیز امضای ایشان را گواهی می نماید .

۴-شناسنامه سایر ورثه

در خصوص این بند ذکر این نکته را ضروری می داند که اگر شخص ذی نفع به شناسنامه سایر ورثه دسترسی نداشته باشد می تواند از شورای حل اختلاف تقاضای استعلام از اداره ثبت احوال نمایند .

۵-سند نکاحیه همسر متوفی

۶-گواهی مالیات بر ارث برای متوفیانی که قبل سال نود و پنج فوت نموده اند(اخذ گواهی مالیات بر ارث جهت صدور گواهی حصر وراثت ،بعد ازسال نود و پنج  منتفی گردیده است.)

گواهی حصر وراثت به دو شکل محدود و نامحدود صادر می گردد.

وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصصوکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص
وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص

مطابق بخشنامه اصداری از وزارت دادگستری به شماره ۳۸۳۸۴مورخ ۹۹/۷/۷ که در مهرماه به تایید رییس قوه قضاییه رسیده است اگر متوفی دارای اموالی معادل پنجاه ملیون تومان یا بیشتر باشد گواهی حصر وراثت نامحدود صادر می گردد .سابق بر این بخشنامه ،قانون سقف حصر وراثت نامحدود را سی ملیون ریال تعیین نموده  بود

وجه افتراق حصر وراثت محدود و نامحدود علاوه بر سقف دارایی متوفی ،در نشر آگهی با فاصله یکماه از اصدار گواهی در حصر وراثت نامحدود می باشد.

 ماده نه قانون تصدیق انحصار وراثت کتمان یا پنهان نمودن یکی از ورثه و اخذ گواهی خلاف واقع را جرم انگاری نموده و مشمول عنوان  کلاهبرداری دانسته است وکیل حصر وراثت، با ارایه وکالتنامه و سایر مدارک به شرح فوق مبادرت به ثبت دادخواست حصر وراثت می نماید  و ورثه یا وراث و یا طلبکاری که به ایشان وکالت داده است را در ستون خواهان و سایر ورثه را در ستون خوانده قرار می دهد و نام ونام خانوادگی خود را در ستون  وکیل دادگستری قرار می دهد.

پس از ارجاع به شورای حل اختلاف و تعیین شعبه ،قاضی شعبه با بررسی مدارک ،در صورت تکمیل آن مبادرت به صدور گواهی حصر وراثت می نماید.این گواهی قابل اعتراض از سوی اشخاص ذی نفع می باشد و مهلت اعتراض مقید به زمان نمی باشد.

وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص
وکیل انحصار وراثت + بهترین + متخصص

در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره حقوقی انحصار وراثت نیاز دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید؛ همچنین، در صورتی که در سایر نقاط ایران هستید می توانید نسبت به مشاوره حقوقی از طریق واتساپ اقدام نمایید.

1وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

گواهی انحصار وراثت چیست؟

قبل از این که در مورد مراحل انحصار وراثت و یا لزوم استفاده از مشاوره و خدمات وکیل انحصار وراثت در تهران و یا شهرستان ها صحبت کنیم بهتر است تا نگاهی به مفهوم حصر وراثت داشته باشیم و بگوییم که انحصار وراثت چیست و چه زمانی باید انجام شود؟

انحصار وراثت همان طور که در نام آن پیدا است پروسه ای است که در آن وراث یا ورثه می توانند با استفاده از آن موفق به تقسیم اموال و دارایی های متوفی نموده و هر یک سهم خود را به طور قانونی برداشت کنند.

با توجه به این که هر یک از افرادی که در جامعه فوت می کند به طور معمول و بنا به قانون وراث خاص خود را دارد که در اکثر موارد نزدیکان درجه یک او هستند، برای این که این افراد امکان دریافت سهم الارث خود را داشته باشند باید اقدام به دریافت گواهی انحصار وراثت با طی مراحل قانونی بنمایند. بسیاری از افراد برای طی این مراحل ترجیح می دهند تا از یک وکیل انحصار وراثت در تهران یا کرج و یا هر یک از شهرستان هایی که محل فوت متوفی می باشد کمک بگیرند.

ممکن است شما هم در صورت فوت یکی از نزدیکان خود بخواهید با کمک یک وکیل انحصار وراثت موفق به دریافت گواهی حصر وراثت شوید. در این صورت ممکن است سوال هایی در مورد بهترین وکیل متخصص انحصار وراثت و یا بهترین وکیل انحصار وراثت تضمینی در تهران یا شهر محل زندگی خود داشته باشید.

مراحل انحصار وراثت

قبل از این که در مورد بهترین وکیل انحصار وراثت تضمینی یا شرایط وکیل متخصص انحصار وراثت صحبت کنیم بهتر است که نگاهی به مراحل انحصار وراثت داشته باشیم.

در صورتی که خود شما (و یا وکیل انحصار وراثت که انتخاب کرده اید قصد دریافت گواهی انحصار وراثت را داشته باشد) باید این مراحل را طی کند تا از طرق قانونی امکان تقسیم امول فردی که از دنیا رفته است بین ورثه او ممکن شود.

در ارتباط با مراحل انحصار وراثت باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید:

آن هم این است که آیا به دنبال انحصار وراثت محدود هستید؟ و یا این که هدف شما دریافت انحصار وراثت نامحدود است؟

مراحل دریافت انحصار وراثت نامحدود به طور معمول طولانی تر و زمان بر است ولی انحصار وراثت محدود را می توان زودتر دریافت نمود. به طور حتم وکیل انحصار وراثت تهران یا کرج که قصد تنظیم درخواست برای شما را دارد به شما در این مورد بیشتر توضیح خواهد داد. با این وجود ما اشاره ای به این تفاوت ها در ادامه متن خواهیم کرد.

وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرجوکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

گواهی انحصار وراثت محدود و نامحدود

باید بدانید که مراحل دریافت گواهی انحصار وراثت محدود و نامحدود با هم تفاوت هایی دارد که یکی از مهم ترین این تفاوت ها در نیاز به انتشار آگهی برای گواهی انحصار وراثتنامحدود می باشد که این امر باعث وقفه یک ماهه بین زمان انتشار آگهی و زمان صدور گواهی انحصار وراثت نامحدود خواهد شد.

اگر چه وکیل انحصار وراثت به شما خواهد گفت که کدام یک از گواهی ها را برای انحصار وراثت نیاز دارید، اما به طور معمول وراث به دنبال انحصار وراثت نامحدود می باشند. برای همین بازه زمانی بیشتری برای دریافت گواهی و طی مراحل انحصار وراثت نیاز خواهند داشت.

دادخواست انحصار وراثت

حال که در مورد تفاوت مراحل انحصار وراثت محدود و انحصار وراثت نا محدود صحبت کردیم بهتر است تا اشاره ای به دادخواست انحصار وراثت داشته باشیم. دادخواست انحصار وراثت یک دادخواست است که توسط وکیل انحصار وراثت و یا توسط خود شما تنظیم می شود و برای طی مراحل انحصار وراثت تقدیم مراجع قضایی که به طور معمول شورای حل اختلاف قرار گرفته در محل فوت متوفی می باشد خواهد شد.

در صورتی که شما هم به دنبال دریافت گواهی انحصار وراثت محدود یا نامحدود باشید باید با تنظیم دادخواست انحصار وراثت توسط خود و یا وکیل انحصار وراثت در تهران و یا شهرستان محل فوت متوفی آن را برای شورای حل اختلاف محل فوت متوفی ارسال کنید تا سایر مراحل انحصار وراثت را طی کرده و موفق به دریافت گواهی حصر وراثت شوید.

3وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

بهترین وکیل انحصار وراثت

حال که در مورد مراحل انحصار وراثت به طور خلاصه برای شما توضیحاتی داده شد ممکن است که با توجه به عدم آشنایی خود با مباحث قانونی و نحوه پیگیری دریافت گواهی حصر ورثه و یا عدم دارا بودن وقت کافی قصد داشته باشید بهترین وکیل انحصار وراثت را پیدا کنید که امکان طی این مراحل و دریافت گواهی لازم را برای ورثه داشته باشد.

در صورت نیاز به انتخاب بهترین وکیل انحصار وراثت باید بدانید که خوشبختانه دریافت گواهی حصر ورثه کار چندان سخت و پیچیده ای نیست و برای همین بسیاری از وکلا می توانند آن را برای شما انجام دهند. با این وجود می توانید با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا بهترین وکیل انحصار وراثت را در تهران و یا شهرستان محل زندگی شما برای تنظیم دادخواست حصر ورثه و طی مراحل قانونی معرفی کنیم.

گواهی انحصار وراثت چیست؟

ما در طول متن برای بارها به گواهی حصر وراثت اشاره کردیم. ممکن است به خوبی با این گواهی آشنا شده باشید، اما در صورتی که هنوز به درستی نمی دانید که گواهی حصر وراثت چیست باید بگوییم که این گواهی از سوی مراجع قانونی پس از طی مراحل قانونی در اختیار ورثه فرد متوفی قرار می گیرد تا امکان بهره برداری های لازم از آن به منظور فروش و یا تقسیم اموال متوفی و یا اقدام قضایی و قانونی از جانب او در محاکم قضایی را داشته باشند.

یک وکیل انحصار وراثت می تواند اطلاعات جامع تری در مورد این گواهی در اختیار شما قرار دهد، با این وجود خود شما هم می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این گواهی و لزوم دریافت آن با مشاوره با موسسه حقوقی تهران وکیل به دست اورید.

مشکلات انحصار وراثت

همان طور که گفته شد دریافت گواهی حصر وراثت توسط وراث و یا یک وکیل انحصار وراثت کار سختی نیست، اما بسیاری از مردم بنا به عدم دارا بودن تجربه کافی در این زمینه درگیر مواجهه با مشکلات انحصار وراثت می شوند. به طور حتم با مشاوره حقوقی انحصار وراثت با یک وکیل انحصار وراثت امکان رفع این مشکلات وجود دارد.

4وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

عدم همکاری وراث در انحصار وراثت

یکی از مشکلاتی که مردم دارند در عدم همکاری وراث در انحصار وراثت است که در مواردی هنگام دریافت گواهی حصر ورثه و تقسیم اموال متوفی می توان مشکلاتی به وجود آورد. به همین دلیل تعدادی از شهروندان به دنبال بهترین وکیل انحصار وراثت تضمینی هستند که بدون هیچ مشکلی امکان دریافت گواهی حصر وراثت و تقسیم اموال بین وراث یا هر گونه اقدام قانوین دیگر را ممکن سازد.

در صورتی که شما هم مشکلات مشابهی مانند عدم همکاری وراث در انحصار وراثت دارید، می توانید با بهترین وکیل انحصار وراثت در شهر محل سکونت خود مشورت کنید تا راهنمای های لازم را در اختیار شما قرار دهد.

در صورت نیاز به بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران و کرج نیز می توانید با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا تا با معرفی یک وکیل انحصار وراثت تضمینی امکان رفع هر گونه مشکل را فراهم کنیم.

وکیل انحصار وراثت تضمینی

یک وکیل انحصار وراثت تضمینی می تواند در قبال دریافت هزینه ناچیزی امکان دریافت گواهی حصر وثه و انجام اقدامات قانونی که در مواردی با عدم همکاری تعدادی از ورثه یا سایر افراد در تقسیم امول متوفی باعث ایجاد مشکل می شود امکان رسیدن شما به حقوق قانونی و شرعی خود از اموال به جا مانده از نزدیکان تان را فراهم کند.

خوشبختانه علی رغم این که امول متوفی ممکن است که ارزش بسیار بالایی داشته باشد، وکیل انحصار وراثت تضمینی (در صورتی که بهترین وکیل در تهران یا شهرستان خود را انتخاب کرده باشید) با دریافت مبالغ ناچیزی امکان تنظیم دادخواست حصر ورثه و طی مراحل قانونی برای دریافت گواهی مربوطه را خواهد داشت.

وکیل متخصص انحصار وراثت در تهران و کرج

موسسه حقوقی تهران وکیل به طور خاص تمرکز خود را بر ارائه خدمات حصر وراثت در تهران و کرج گذاشته است و شما می توانید در صورت نیاز به وکیل متخصص انحصار وراثت در تهران یا کرج با ما تماس بگیرید.

ما در بخش های پایانی درا ین مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد و به خدمات موسسه در سایر بخشه ای تهران و کرج و اشاره خواهیم نمود. اما در ادامه نگاهی به مدارک مورد نیاز برای انحصار وراثت بعد از فوت و مدت زمان مورد نیاز برای دریافت گواهی خواهیم نمود.

وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرجوکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

مدت زمان انحصار وراثت بعد از فوت

وراث می توانند پس از فوت متوفی (که می تواند پدر، مادر، همسر و یا فرزندان باشد یا در مواردی شامل دیگر نزدیکان از جمله پدربزرگ، مادربزرگ، خواهر، برادر و یا هر فردی که بنا به قانون تمام یا بخشی از ارث او به شما خواهد رسید) اقدام به تنظیم دادخواست و ارسال آن از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به شورای حل اختلاف محل فوت متوفی بنمایند.

مدت زمان انحصار وراثت بعد از فوت با توجه به محدود بودن و یا نا محدود بودن آن که در بالا مورد اشاره قرار گرفت می تواند بین چند روز تا بیش از یک ماه باشد.

وکیل انحصار وراثت به شما خواهد گفت که اگر نیاز به انتشار اگهی در روزنامه باشد باید برای یک ماه صبر کنید تا فرایند قانونی برای دریافت گواهی حصر ورثه طی شود که به طور معمول این امر در اکثر موارد باعث می شود که زمان لازم بیش از یک ماه و حداقل چهل روز باشد.

بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران

با توجه به این که بسیاری از مردم تهران ری و شمیرانات با مراحل قانونی برای دریافت گواهی حصر وراثت آشنایی ندارند ممکن است به دنبال بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران باشند. در این صورت باید با توجه به محل زندگی خود در کلان شهر تهران بهترین وکیل انحصار وراثت تهران را پیدا کنید.

برای مثال در صورتی که در شرق تهران در حال زندگی هستید بهتر است که بهترین وکیل انحصار وراثت در شرق تهران را برای طی مراحل قانونی برای دریافت گواهی حصر وراثت انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که در هر یک از موارد بالا با توجه به این که موسسه تهران وکیل در پایتخت قرار گرفته است امکان معرفی بهترین وکیل انحصار وراثت شرق تهران یا غرب تهران و سایر بخش های این کلان شهر را برای تنظیم دادخواست و طی مراحل قانونی خواهد داشت.

بهترین وکیل انحصار وراثت کرج

شما برای طی فرایند انحصار وراثت در کرج نیز می توانید از خدمات وکلای فعال موسسه در این شهر استفاده کنید. برای همین در صورتی که به دنبال بهترین وکیل انحصار وراثت کرج هستید می توانید ضمن تماس با شماره تلفن های موسسه اطلاعات کافی در مورد بهترین وکیل متخصص انحصار وراثت در کرج دریافت کنید و مشاوره های لازم را از او دریافت نمایید.

فرایند انحصار وراثت

حال که در مورد امکان معرفی بهترین وکیل انحصار وراثت در تهران و کرج توسط موسسه صحبت کردیم، باید تاکید کنیم که فرایند انحصار وراثت چندان پیچیده نیست، و ورثه می توانند خودشان برای دریافت گواهی اقدام کنند. اما با توجه به این که هزینه های استفاده از خدمات وکیل انحصار وراثت ناچیز است، در بسیاری از موارد بسیاری از مردم تهران و کرج ترجیح می دهند تا دریافت گواهی و طی مراحل آن را به یک وکیل انحصار وراثت بسپارند.

شما هم می توانید با توجه به این نکته برای طی فرایند انحصار وراثت در تهران یا کرج از خدمات وکیل انحصار وراثت تضمینی که توسط موسسه به شما معرفی خواهد شد استفاده کنید. به طور حتم با این راهکار مشکلاتی که ممکن است بنا به عدم همکاری سایر ورثه به وجود آیند و یا مشکلاتی که به دلیل عدم آشنایی شما با فرایند انحصار وراثت به وجود خواهد آمد رفع خواهند شد.

وکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرجوکیل انحصار وراثت+هزینه+مراحل+تهران+کرج

هزینه وکیل برای انحصار وراثت

در پایان باید اشاره شود که ممکن است شما نگرانی هایی در مورد هزینه انتخاب بهترین وکیل انحصار وراثت یا هزینه بهترین وکیل تضمینی انحصار وراثت داشته باشید. در این صورت همان طور که چند بار تاکید شد هزینه وکیل برای انحصار وراثت چندان زیاد نیست و در حد چند میلیون تومان است که در مقایسه با ارزش اموال متوفی ( به خصوص افراد متمول در تهران و کرج ) ناچیز محسوب می شود.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه وکیل برای انحصار وراثت با موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار داده و بهترین وکیل متخصص انحصار وراثت تهران یا کرج را به شما معرفی کنیم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *