تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تضمینی داوری تهران + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

داوری یک روش حل اختلاف است که در آن طرفین یک معامله یا قرارداد در صورت بروز مشکل و عدم تفاهم، به جای ارجاع اختلاف خود به محاکم قضایی و صرف هزینه زیاد و زمان طولانی، از توانایی و دانش حقوقی یک فرد مورد اعتماد و صالح برای حل مشکلات خود کمک می‌گیرند و در عین حال به رأی داوری احترام گذاشته و اجرا می‌کنند.

در تمام جوامع و فرهنگ‌ها، رجوع به داوری پیشینه‌ای طولانی دارد و بهره‌گیری از مشاوره فردی به عنوان داور همواره امری متداول بوده است. داوری در کشور ما نیز سالهاست که اجرا می‌شود و دارای تقسیم‌بندی در دو بخش تجارت بین‌المللی و داوری داخلی است.

بخش بین‌المللی داوری دارای مقررات و قواعد خاصی است و شرایط ویژه‌ای برای آن وجود دارد که آن را به لحاظ قانونی متفاوت کرده‌ و باید با دقت و جزئیات بسیار بررسی شود. اما داوری داخلی که به مسائل داخل کشور مربوط می‌شود شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد، به طوری که حتی برخی مباحث آن به طور جامع و کامل مشخص نشده است؛ از این رو حضور یک وکیل داوری می‌تواند راه‌حل خوبی برای حل اختلافات مربوط به داوری داخلی باشد.

همه استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور می‌توانند از یک وکیل تضمینی داوری برای رسیدگی به پرونده‌های مختلف خود استفاده کنند؛ از جمله شهروندان تهرانی که با انتخاب یک وکیل تضمینی داوری تهران که حتما شخصی صالح و قابل اعتماد است، مشاوره حقوقی لازم را دریافت کرده و تمام مسئولیت رسیدگی به پرونده داوری خود را با اطمینان خاطر بر عهده وی قرار دهند.

لازم به ذکر است که انتخاب وکیل داوری در تهران باید با دقت و توجه بسیار صورت بگیرد و‌ محدوده فعالیت داور نیز به طور کامل و دقیق مشخص شود. البته بهتر است که شرط داوری برای همه امور و همه زمان‌ها نه فقط الزاماً موقع ایجاد مشکل یا بروز اختلاف در کارها، به کار گرفته شود.

توجه به این نکته نیز ضروری است که مطابق با موضوع، زمان داوری به طور دقیق تعیین شود تا در این زمان وکیل داوری تهران، رأی خود را صادر کند. همچنین باید شرایط جلسه رسیدگی و صدور رأی داوری، چگونگی احضار طرفین قرارداد، زمان و مکان برقراری جلسات و ابلاغ رأی داوری را در قرارداد به درستی تعیین کرد؛ قرارداد شرط داوری باید به شیوه مکتوب و با امضای دو طرف تنظیم شود و دارای اصول و قوانین مشخصی باشد تا رسیدگی به امور و صدور رأی با دقت انجام شود. به طور مثال می‌توان به آیین‌نامه داوری کانون وکلا اشاره کرد که خیلی از موارد خلأ قانونی در آن ذکر شده و بسیار جامع است.

از مزایای دیگر مشاوره با یک وکیل داوری در تهران می‌توان به صرف زمان و هزینه‌ کمتر داوری نسبت به حضور در مراجع قضایی، سرعت عملکرد بالاتر در رسیدگی به پرونده‌ها، تشریفات قانونی کمتر، حفظ حقوق شهروندی، رسیدگی محرمانه به پرونده و مخفی ماندن اسرار طرفین اشاره کرد.

مؤسسه حقوقی و داوری تهران وکیل، با بکارگیری دانش و تخصص وکلای مجرب پایه یک دادگستری و کارشناسان و داورانی در همه زمینه‌های حقوقی، مالی، بازرگانی و سایر موارد مستلزم به حضور داور، بررسی و رسیدگی به امور مربوط به داوری دعاوی و قراردادهای داخلی از جمله در شهر تهران را بر عهده گرفته است. بهترین وکیل تضمینی داوری تهران در مجموعه تهران وکیل با بررسی پرونده‌های داوری و پیگیری احکام صادره از دادگاه‌ها و محاکم قضایی تهران، به ارائه خدمات حقوقی تخصصی و حرفه‌ای در این خصوص می‌پردازد.

راه‌های ارتباطی با مجموعه تهران وکیل، از طریق شماره تماس‌های 09100911179 و 09371135179 امکان‌پذیر است تا در اسرع وقت از مشاوره تلفنی رایگان یک وکیل داوری تهران تضمینی متخصص و کارآزموده بهره‌مند شوید یا در صورت درخواست، برای مشاوره حضوری هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *