تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل تنظیم موافقتنامه های داوری + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

یکی از روش‌های حل اختلاف بین طرفین دعوا، بهره بردن از دعاوی داوری است که در آن دو طرف فرد قابل اطمینانی را که دارای توانایی‌های شخصیتی و حقوقی لازم باشد، به عنوان داور انتخاب می‌کنند و بعد از بررسی مشکلات توسط داور انتخابی، به رای صادر شده از طرف او مراجعه می‌کنند.

زمانی که بین شرکای یک ملک مشاع، دو طرف یک معامله و قرارداد کاری یا غیر آن و حتی اشخاصی که هیچ ارتباطی با هم ندارند، مشکل حقوقی ایجاد شود و طرفین دعوا با برطرف نمودن آن طی یک داوری به توافق برسند، قرارداد جدید را موافقتنامه داوری می‌نامند.

در واقع موافقتنامه داوری توافقی بین طرفین دعوا است که به موجب حل مشکل حقوقی خود، به یک داور مراجعه می‌کنند. لازم به ذکر است که این موافقتنامه ها به شیوه قراردادی یا غیر قراردادی، کتبی یا حتی شفاهی انجام می‌شوند و طی آن باید جزئیاتی همچون زمان اجرا و داوران مشخص باشد.

موافقتنامه های داوری از نوع عقد لازم هستند که در آن طرفین حق فسخ یک طرفه ندارند؛ با این وجود برخلاف سایر عقود لازم، این موافقتنامه با فوت یکی از دو طرف قرارداد به صورت خود به خود لغو می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که موافقتنامه داوری یک عقد لازم است که طرفین حق به هم زدن آن یا از بین بردن شرط داوری را به صورت یک جانبه ندارند و علاوه بر این هر یک به تنهایی قادر به عزل داور نخواهند بود، مگر اینکه درباره آن به توافق برسند.

موافقتنامه های داوری دارای ویژگی‌های مشخصی هستند و به صورت مستقل یا شرط ضمن عقد تنظیم می‌شوند؛ این موافقتنامه فقط نسبت به اشخاصی که در منعقد کردن آن نقش داشته‌اند موثر است و شخص سومی نمی‌تواند بر آن اثری بگذارد. به این معنی که اگر طرفین طی قرارداد توافق کرده باشند که اختلافات مابین خود را به داور ارجاع دهند، اجازه ندارند که اشخاص ثالث را که حتی ممکن است در دعاوی آنها صاحب حق باشند، به دعوی مرتبط سازند و وی را مجبور به پذیرش توافقنامه داوری کنند.

از ویژگی‌های دیگر این موافقتنامه ها این است که موضوع آنها باید روشن و مشخص باشد و می‌تواند یک موضوع کلی یا به صورت یک پیگیری پرونده خاص باشد که قطعاً وجود یک وکیل تنظیم موافقتنامه های داوری مجرب و آگاه به همه مسائل حقوقی و داوری می‌تواند رسیدگی به این پرونده‌ها را ساده و در مدت زمان کوتاه امکان‌پذیر کند.

چنانچه موافقتنامه داوری به خصوص در مورد کلمات و الفاظی که در آن به کار برده شده به طور صحیح نوشته نشود، فرآیند داوری دچار مشکل خواهد شد. الفاظ و اصطلاحاتی که در موافقتنامه استفاده می‌شوند باید کاملاً قابل فهم و واضح باشند، به طوری که باعث ایجاد دوگانگی نشوند. بنابراین باید در نوشتن موافقتنامه های داوری دقت شود، چرا که در اینصورت ممکن است فرآیند داوری به درستی اجرا نشود و سرانجامی به همراه نداشته باشد.

وکلای مجرب موسسه حقوقی تهران وکیل به بهترین نحو انجام این مسئولیت حقوقی را بر عهده گرفته‌اند و متقاضیان این نوع توافق می‌توانند از یک وکیل تنظیم موافقتنامه های داوری تضمینی از این موسسه مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنند.

تهران وکیل تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان با تجربه و کارآزموده است که به صورت ۲۴ ساعته و کاملا رایگان آماده ارائه خدمات حقوقی در زمینه‌های مختلف حقوقی است.

مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی تهران وکیل، از تجارب موفق بیش از ۱۲۰۰ وکیل پایه یک دادگستری بهره گرفته تا بتواند به صورت منطقی و با پشتوانه علمی و حقوقی بالا، به اهداف خود یعنی خدمت‌رسانی گسترده به هموطنان عزیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن نائل آید. برای بهره‌مندی از تجارب بهترین وکیل تنظیم موافقتنامه های داوری می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موسسه یعنی09100911179 و 09371135179 با مجموعه در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *