تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ۱۵ + ویژه سرقت + حکیمیه (خیابان جشنواره) + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادسرا از اولین و ابتدایی ترین جهت رسیدگی و تحقیق  کننده در مورد جرم می باشد. دادسرا  وظیفه دارد که از حقوق عامه ی مردم محافظت کرده و اگر جرمی پیش آمد کرد، که از جنبه ی عمومی برخوردار بود؛ اقدام به رسیدگی و تعقیب آن کند. رسیدگی به پرونده های کیفری فقط با دادسرا است؛ در حالی که پرونده هایی که مربوط به امور غیر کیفری است ،مستقیما به دادگاه ارجاع می‌شود. هنگامی که فرد شاکی جرم اتفاق افتاده را اعلام کرد، پرونده ای در کلانتری  تشکیل خواهد شد؛ اگر پرونده در کلانتری بود، پرونده به دادسرا فرستاده می شود و اگر پرونده در دادسرا بود و بازپرس نبود، دادگاه وظیفه تحقیق، بازرسی ،بررسی جرم و مجرم، جمع‌آوری نمودن اطلاعات مورد نیاز و هم چنین انجام تحقیقات را برعهده دارد که  آیا جرمی اتفاق افتاده یا خیر ؟

اما در پایان وقتی قرار نهایی که به معنای نتیجه تحقیقات و پی گیری‌ها می باشد؛ مثل قرار موقوفی تعقیب، قرار جلب به دادرسی و قرار منع تعقیب را برای موافقت یا عدم موافقت و برای ارائه ی نظر دادستان یا معاون دادستان ارسال می‌شود.

اگر که جرم به رسمیت شناخته نشد، که پرونده در دادسرا خاتمه پیدا می کند؛ ولی اگر جرم به رسمیت شناخته شده بود، پرونده به دفتر دادستان فرستاده می شدو با صدور قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست، پرونده را به شعبه ی دادگاه مربوطه و صالح برای رسیدگی ارسال می‌کنند .

ممکن است به دلایل مختلف ،از جمله: به وجود آمدن ابعاد جدید یا وجود داشتن ابهام در بررسی و بازرسی پرونده مجددا آن را برای انجام تحقیقات لازم به دادسرا ارجاع دهد.

بهتر است بدانید که اگر دادستان موافقت نکرد با قرار صادر شده و اصرار بازپرس بر این بود که پرونده به دادگاه صالح فرستاده می‌شود، تا تصمیم قطعی و نهایی به وسیله همان دادگاه گرفته شود، در دادگاه مجازات جرم و حکم نهایی صادر شده و دادسرا فقط تحقیقات مقدماتی را انجام می‌دهد و قرار مجرمیت کیفر خواست را صادر می کند.

آدرس دادسرای ناحیه ی پانزده

دادسرای ناحیه ی پانزده  در استان تهران،تهران پارس، انتهای خیابان جشنواره،اشراق خیابان جعفرنیا ،خیابان نباتی واقع شده است ،که صلاحیت رسیدگی به دعاوی کیفری، شکایات جرم سرقت در مناطق ۴۸ و ۱۳ تهران را دارد. در قدیم از جمله ی دادسرا های تخصصی تهران ،دادسرای ناحیه ی پانزده می باشد؛ بعد از جدا شدن دادسرا مختص امور جنایی در تهران ،دادسرای مختص جرم سرقت نیز در همان ساختمان دادسرای جنایی تهران شروع به کار کرد.

در صورت تمایل می توانید جهت حل و رفع مشکل پرونده های حقوقی و کیفری خود به  دادسرای ناحیه ی ۱۵ تهران ارسال می‌شود و در آن جا به آن ها رسیدگی می شود .

وکلای دادسرای ناحیه ی پانزده ، وکیلان مجرب و متخصص و حرفه ای هستند که می‌توانند به شما در تمامی مراحل پرونده کمک کنند .

این وکلا نقش بسیار مهمی در رسیدن شما به نتیجه ی مطلوب و پیروزی و موفقیت شما در پرونده و مطالبه حق و حقوقات شما دارند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *