تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ۶ خارک

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادسرای ناحیه ۶ تهران که با عنوان دادسرای خارک شناخته می شود. ساختمان الوند سرای ناحیه ۶ خارک مجتمع قضایی شهید قدوسی تهران در یک جا قرار دارند که واقع در خیابان مفتح جنوبی، پایین تر از میدان هفت تیر، روبه روی ورزشگاه شیرودی، کوچه شیرودی انتهای کوچه است.

دادسرا نهادی می باشد که در حوزه قضایی هر شهرستان در معیت با دادگاه انجام وظیفه می کند. که وظیفه تعقیب متهم، کشف جرم، اقامه دعوی و اجرای حکم را به عهده دارد. رسیدگی به تمام جرایم و اتهامات ارتکابی از مرحله تحقیقات ابتدایی تا صدور کیفر خواست در صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب می باشد. به جز مواردی که رسیدگی به آنها در صلاحیت مرجع دیگری به دلیل قوانین خاص قرار گرفته باشد.

از مقاماتی که در دادسرا انجام وظیفه می کنند می توان به دادستان، معاون دادستان، بازپرس و دادیار اشاره کرد.

مزایای داشتن وکیل در دادسرای ناحیه 6 خارک

برای همه آشکار است که داشتن وکیل حرفه ای در پرونده کیفری می ‌تواند از طولانی شدن پرونده جلوگیری کند.

اولین خوبی داشتن وکیل این بوده که تنظیم صحیح شکواییه لوایح مورد نیاز در پرونده ها را انجام می دهد.

دیگر مزیت داشتن وکیل دادسرای ناحیه ۶ خارک این بوده که خواسته های مقام محترم قضایی در روند رسیدگی به پرونده را پیش بینی می کند.

از دیگر مزیت های حضور وکیل در پرونده های کیفری تعیین خواسته های قانونی و مستند به مواد قانونی است.

از آنجا که در پرونده های کیفری با جان، مال و حیثیت افراد سر و کار دارند و از این رو رسیدگی به این پرونده ها بسیار مهم و حساس می باشد پس بنابراین داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در این پرونده ها بسیار موثر است. از آنجا که معمولا افراد تنها یک بار می تواند دعاوی خودشان را مطرح کنند و همه اظهارات آنها در پرونده شان درج می شود پس در نتیجه حضور وکیل برای راهنمایی و کمک کردن در پرونده کیفری بسیار مهم می باشد.

روند رسیدگی در دادسرای ناحیه ۶ خارک

در دادسرا با تنظیم شکواییه شکایت آغاز می شود و به مرحله تحقیقات مقدماتی وارد می شود. مقامات قضایی اقدامات مورد نیاز را انجام می دهد و قرار تامین مناسب از جمله قرار وثیقه، قرار کفالت و یا قرار بازداشت موقت را صادر می کنند. پرونده های در جریان در دادسرای ناحیه ۶ خارک بعد از صدور قرار نهایی و کیفرخواست، برای صدور حکم به دادگاه کیفری ۲ تهران یا همان مجتمع قضایی شهید قدوسی فرستاده می‌شوند.

جرایمی که در دادسرای ناحیه ۶ خارک مورد رسیدگی قرار می گیرند شامل کلاهبرداری، خیانت در امانت، اختلافات تجاری بین مدیران شرکت های تجاری، فروش مال غیر و… می باشد.

برای طرح شکایت در دادسرای ناحیه ۶ خارک تهران تنها کافیست به یکی از دفاتر خدمات قضایی الکترونیک در سراسر کشور مراجعه کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *