تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

خدمات حقوقی وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات حقوقی دارد. انتخاب یک وکیل ماهر و متخصص در این زمینه می‌تواند به شما کمک زیادی کند. بنابراین، انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در ساری امری بسیار حیاتی است.

برای انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در ساری، ابتدا باید به تحصیلات و تخصص وکیل توجه کنید. وکیلی که در زمینه حقوق اداری متخصص است و دارای مدارک تحصیلی مرتبط با این حوزه است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

همچنین، تجربه وکیل در ارائه خدمات حقوقی و دفاع در دیوان عدالت اداری نیز بسیار مهم است. وکیلی که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، می‌تواند به شما در پیگیری و رسیدگی به پرونده‌هایتان کمک کند.

در نهایت، ارتباط و ارتباطات وکیل با مشتری نیز امری بسیار حیاتی است. وکیلی که به خوبی با شما ارتباط برقرار کند و به درستی به مسائل شما گوش کند، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

با توجه به اهمیت انتخاب وکیل مناسب دیوان عدالت اداری در ساری، باید به موارد مختلفی توجه کرد. وکیل باید دارای تجربه کافی در حل و فصل پرونده‌های دیوان عدالت اداری باشد و می‌تواند با ارائه خدمات حقوقی مطمئن، به موکلان خود کمک کند. همچنین، انتخاب وکیل تضمینی می‌تواند در امور حقوقی موثر باشد و به موکلان کمک کند تا از حقوق خود بهتر دفاع نمایند. همچنین، انتخاب یک وکیل متخصص دارای اهمیت بسیاری است و باید به دقت آدرس و اطلاعات تماس وکیل مناسب را بررسی کرد. در نهایت، انتخاب وکیل مناسب دیوان عدالت اداری در ساری نقش بسیار مهمی در حل و فصل اختلافات اداری دارد و باید با دقت و اطلاعات کافی صورت گیرد.

در این مطلب به موضوع وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

وکیل دیوان عدالت اداری ساری چه مسوولیتی دارد؟

دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به تظلمات و اعتراضات مردم به سازمانها و نهادهای دولتی و اداری می باشد . مردم در صورت هرگونه شکایت در خصوص تخلفات و تعرضات سازمانهای مذکور می تانند ان را در دیوان عدالت اداری مطرح نمایند.

دیوان عدالت اداری از مجموعه سازمانهای تخصصی وابسته به قوه قضائیه می باشد که تاسیس آن به موجب اصل 173 قانون اساسی انجام شده است .

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

به طور کلی دیوان عدالت اداری داری یک سری وظایف و تکالیف می باشد که در قانون تشکیلات و ایین دادرسی دیوان عدالت اداری برای وی معین گردیده است.

ساختمان مرکزی دیوان عدالت اداری در تهران خیابان ستارخان قرار دارد و تمامی شکایت ها از سراسر کشور از تمامی مراکز استانها و از طریق سامانه دیوان به نام ساجد به انجا ارسال می گردند.

باتوجه به تیتر فوق لازم به ذکر است که مراکزی از دیوان عدالت اداری در تمامی مرکز استانها وجود دارند که مسئولیت راهنمایی و ارسال پرونده ها و ابلاغ نقص پرونده ها و یا سایر موارد دیگر مربوط به دیوان را به عهده دارند .

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

در مرکز ساری نیز یکی از مراکز دیوان عدالت اداری وجود دارد که هموطنان ساکن در این استان می توانند برای انجام ماور مربوط به دیوان و همچنین دریافت راهنمایی های لازم در خصوص قوانین و شکایت های دیوان به انجا مراجعه نموده و امور خود را به انجام برسانند.

 باتوجه به اینکه کلیه پرونده های ارسالی دیوان از سراسر کشور به تهران ارسال گردیده و در انجا امور انجام می پذیرد لذا بهترین راه این است  که در هنگام طرح هرگونه شکایت در دیوان جهت تسریع در امور و همچنین پیگیری بهتر پرونده از وکیل دیوان عدالت اداری در تهران استفاده نمایند .

 گروه تخصصی تهران وکیل یکی از مهم ترین گروههای تخصصی کار بر پرونده های دیوان عدالت اداری می باشند که دارای چندین سال سابقه و تخصص در این امور بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها سپرده و امور خود را به انجام رسانید .

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

به طور کلی در دیوان عدالت اداری بعد از ثبت پرونده با طی تشریفاتی منجمله بررسی اسناد و مدارک و همچنین وجود هرگونه نقصی و کم و کسری در ان پرونده به شعبه ارسال شده و تحت بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

بعد از ارسال پرونده به شعبه و رسیدگی قاضی پرونده می تواند در صورت لزوم درخواست تحقیاقت را صادر نماید.

تحقیقات می تواند از طریق ظابطین قضائی و همچنین اعطای نیابت به شعبات دادگستری در محل وقوع تخلف انجام گیرد .

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

 البته صدور دستور تحقیق برای قاضی و مستشاران دیوان هیچ گونه لزومی ندارد و قاضی می تواند در صورت لزوم به جهت تاییدی و علم خود اقدام به این امر نماید .

بعد از انجام این امر قاضی پرونده با بررسی بیشتر پرونده اقدام به صدور رای می نماید.

 رای صادره برای افراد مقیم داخل به مدت یک ماه و برای افراد مقیم خارج به مدت دو ماه قابل تجدید نظر می باشد .

 باتوجه به اینکه تجدید نظر در این امور بسیار حساس و هرگونه اقدام در آن می تواند منجر به صدور را و عدم احقاق حق شاکی شود لذا بهترین راه برای تجدید نظر در حکم دیوان استفاده از وکلای مجرب و حرفه ای در این امور می باشد.

افراد برای تجدید نظر در حکم صادره می توانند مطابق قوانین با پرنمودن فرم مخصوص دیوان و ارائه لایحه اقدام به اعتراض به رای صادره نمایند.

 وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ساری+متخصص+بهترین+تلفن

رای صادره از شعبه تجدید نظر به هیچ وجه قابل تجدید نظر نبوده  تنها در موارد بسیار خاصی قابل اعاده دادرسی می باشد که آن هم دارای مقررات مربوط به خود می باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *