تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دیوان عدالت اداری قشم + بهترین+ شماره تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل دیوان عدالت اداری قشم با تضمینی ترین خدمات

از آنجایی که این وکیل دارای تجربه و تخصص بالایی در زمینه دیوان عدالت اداری قشم است، می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات و مشورت حقوقی مورد نیاز خود را دریافت کنید و با اطمینان به مراحل قضایی پیش بروید.

با استفاده از خدمات این وکیل، شما می‌توانید از تجربه و تخصص او در دفاع از حقوق خود بهره مند شوید و به بهترین شکل ممکن ادعاهای خود را ثابت کنید.

در نهایت، مشاوره حقوقی با یک وکیل دیوان عدالت اداری قشم امری بسیار حیاتی و اساسی است. این وکیل با تجربه و دانش قانونی خود می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیمات را در موارد حقوقی خود بگیرید. او می‌تواند به شما کمک کند تا از حقوق خود در دیوان عدالت اداری قشم دفاع کرده و ادعاهای خود را ثابت کنید. با استفاده از خدمات این وکیل، می‌توانید مشکلات حقوقی خود را به بهترین نحو ممکن حل کنید و از بهترین مشاوره و حمایت حقوقی

شایان ذکر است برای هموطنان ساکن قشم؛ اولین گام در پرونده های حوزه دیوان عدالت اداری، تنظیم دادخواستی درخور  و به جریان انداختن یک شکایت حقوقی است آنچه بایستی در مورد اینگونه پرونده ها بدانید، مراحل اعاده دادرسی است. داشتن اطلاعات کافی در این خصوص موجب پیگیری اصولی پرونده می باشد. بنابراین به کمک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری قشم می‌توانید در این ارگان یک گام موفقیت آمیز بردارید.

به طور کلی هدف قانون گذار این است که در حمایت از مردم، مجموعه ای از قوانین و ضوابط را برای هرکدام از واحدهای دولتی تعریف کند.حال گاهی مشاهده می‌شود که مصوبه اجرا شده از سوی برخی از این واحدهای دولتی ، زیانی را به ناحق متوجه افراد می‌کند؛ در این موارد دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع عالی صلاحیت رسیدگی به شکایت علیه این واحدهی دولتی را در اختیار خواهد داشت.

بسیاری از واحدهای دولتی که طرف شکایت شما در دیوان عدالت اداری هستند، از کمک یک وکیل خبره و کاربلد در کنار مجموعه خود بهره می‌برند، فلذا دارای قدرت نفوذ بیشتری در روند رسیدگی پرونده در دیوان خواهند بود. در صورتیکه به تنهایی بخواهید با قدرت و نفوذ واحدهای دولتی در دیوان عدالت اداری رقابت کنید، احتمالاً با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید بود،  اما حضور یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری با توجه به تجربه ای که دارد، شانس موفقیت شما را در پرونده افزایش می دهد. لازم به ذکر است  رسیدگی پرونده ها در دیوان عدالت اداری به صورت غیر حضوری می باشد و لذا تهیه یک لایحه قوی با ارائه ادله محکمه پسند می تواند بسیار موثر باشد که این مهم از یک وکیل کاربلد برمی آید.

چه شکایت‌هایی در دیوان عدالت اداری قابل پیگیری هستند؟

پیش ‌از هر چیز باید بدانید که؛ آیا شکایتی را که می‌خواهید به ثبت برسانید به دیوان عدالت اداری مربوط است یا خیر؟! توجه داشته باشید که شکایت‌های مورد بررسی در دیوان عدالت اداری باید حتما به ارگان‌های دولتی همچون سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، شهرداری، تامین اجتماعی و… مربوط باشند. در غیر این صورت دادخواست شکایت شما در این دیوان قابل پیگیری نبوده و رد خواهد شد.

گاهی برخی از دعاوی مطرح شده در دیوان بر حسب موضوع شکایت به هیئت‌های عمومی دیوان عدالت اداری ارجاع داده می‌شود. سوالی که اینجا مطرح می گردد این است که این هیئت‌ها وظیفه رسیدگی به کدام دعاوی را بر عهده دارند؟! اگر شعب بدوی دیوان در صدور آرای نهایی تعارض داشته باشند فلذا هیئت عمومی با توجه به اینکه در خصوص آرای شعب مختلف دیوان به نتیجه واحدی نرسیده باشد از کمک چندین قاضی استفاده کرده و رای نهایی را با عنوان رای وحدت رویه صادر خواهد کرد. فلذا در این مرحله پرونده به هیئت عمومی ارجاع داده می‌شود تا رأی وحدت رویه صادر گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و از مشاوره های تخصصی دیوان عدالت اداری بهره مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *