تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل شیشه | وکیل آمفتامین

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مقاله میخواهیم راجب وکیل شیشه و وکیل آمفتامین صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می توانید در دادگاه از خود در برابر این جرم دفاع کنید. در قانون مبارزه با مواد مخدر اصلاحیه سال 99 قانون گذار به مواردی از جمله استعمال، تولید، ساخت، خرید و فروش، حمل و موارد دیگری که در قانون برای آنها مجازات مقرر گردیده است در قانون مذکور دو رویکرد وجود دارد که یکی از آنها رسیدگی و آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

در ماده 8 قانون فوق الذکر به مجازات هایی از جمله جزای نقدی که خفیف ترین آن می باشد. اعدام که شدیدترین آن است اشاره شده که نسبت به میزان مواد موجود بنابر نظر قاضی رسیدگی کننده برای متهم در نظر خواهد گرفت.

وکیل شیشه

همانگونه که مستحضر هستید در چارچوب قانونی مواد قانون خشک و گاها بدون تفسیر می باشند و نمی توان تمامی شرایط و جزئیات را در آن گنجاند. اما نمی توان منکر آن شد که در اکثر موارد نیاز به تفسیر و بررسی دقیق می باشد که حداقل در آراء صادره رهنمون های عدالت و دیدن مبین اسلام را نادیده نگرفت باشد که عدالت پا برجا بماند.

وکیل شیشه

هدف از تشکیل موسسه حقوقی تهران وکیل به همراه وکیل شیشه تخصصی در امر مطرحه فعالیت می کند، نیز در این راستا می باشد.

شاید برای مخاطبین محترم در مورد استعمال مواد مخدر که قانون گذار آن را جرم تلقی کرده. سوال پیش آید که در جرم مذکور دیده خاصی وجود ندارد و شخص باعث ضرر به شخص خود می باشد.

علارغم این موضوع ممکن است دارای همسر و فرزند نیز باشد که در این راستا می تواند جرایم دیگری به وجود آید که منتهی به سلب حضانت از فرزندان و به وجود آمدن عسر و حرج برای همسر گردد و عواملی از این قبیل اما به این موضوع بپردازیم که اگر تنها به شخص خود ضرر یرساند.

وکیل آمفتامین

چرا باید قانون گذار برای آن مجازاتی قرار دهد؟

دلایل و موارد بسیاری در مورد این موضوع وجود دارد که به چند مورد آن اشاره می کنیم از مهم ترین آن ضربه زدن به نظام و استحکام حکومت و جامعه می باشد که شامل از بین بردن جوانان، کانون های خانوادگی ، رواج فقر و تکدی گری و امثال اینها می باشد که در این راستا قانون گذار نه تنها در کشور ما بلکه در اکثر کشورهای جهان استعمال مواد مخدر را هم جرم تلقی می کنند.

حال نقش وکیل آمفتامین یا همان وکیل شیشه چقدر در چنین دعاوی می تواند موثر باشد ؟

موارد زیادی در مورد جرم های ارتکابی در این زمینه موجود می باشد که به مواردی از آنها اشاره می کنیم. فرض کنید شخصی راننده تاکسی، اسنپ و … می باشد که ناخواسته و بدون هیچ گونه سوء نیتی مقداری شیشه در خودروی شخص توسط ضابطین یافت می شود و یا شخص مورد نظر کودکی است که اطلاعاتی در این مورد ندارد و مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

گاها در مورد سن طفل هم در ارتکاب چنین جرم هایی جای نقد و بررسی هست و یا بعضا شخص از جرم بودن و یا محتویات و نوع مواد اطلاعاتی ندارد و نسبت به شخص مجازات هایی اعم از حبس ابد و اعدام صادر می شود.

وکیل شیشه | وکیل آمفتامین

در صورتی که ماهیتا شخص فاقد مسئولیت کیفری می باشد.

پس نتیجه میگیریم که وکیل آمفتامین یا همان وکیل شیشه در چنین مبحثی که با مطالعه قانون شاید در نگاه اول ساده بنظر برسد چقدر می تواند پیچیده باشد و نسبت به ارکان جرم ارتکابی وکیل شیشه چقدر می تواند مفید واقع شود و ما در موسسه حقوقی تهران وکیل به همراه وکلای شیشه در خدمت شما مخاطبین محترم هستیم تا از بدو رسیدگی پرونده در کنار شما باشیم.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *