تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل طلاق مبارات + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در قانون مدنی طلاق به معنی انحلال ازدواج دائم طبق شرایط خاصی است و در زبان حقوق برای لغو نکاح موقت معمولا از اصطلاح بذل مدت یاد می‌کنند.

متاسفانه امروزه جامعه ما با رشد چشمگیر طلاق مواجه شده که دلایل بسیاری همچون مسائل اقتصادی، عاطفی، اختلاف فرهنگی، اجتماعی و سایر مشکلات خانوادگی در روند وقوع طلاق و جدایی تاثیر زیادی داشته و موجب افزایش آمار طلاق در سال‌های اخیر شده است.

طلاق انواع مختلفی دارد و شامل دو دسته طلاق بائن و رجعی می‌شود که طلاق مبارات از دسته بائن می‌باشد و طبق آن زوج حق رجوع مجدد را ندارد.

مبارات از ریشه بری و به معنی بیزاری است و در قانون مدنی طلاق مبارات یا توافقی به طلاقی گفته می‌شود که زوجین از یکدیگر کراهت دارند و پس از توافق روی موضوعات مختلف از جمله مهریه و بقیه مواردی که حین طلاق باید مشخص شود، تقاضای طلاق می‌کنند که معمولاً این نوع طلاق پروسه کوتاه‌تری دارد.

در این نوع طلاق کراهت و نفرت دو طرفه است و علاوه بر اینکه زن از همسر خود بیزاری دارد، مرد نیز حاضر به ادامه زندگی نیست و زوجه باید طبق توافق، مالی را به همسرش ببخشد تا او را به طلاق راضی نماید و این مقدار طبق قانون نباید از مهریه بیشتر باشد.

برخلاف تصور عموم مردم که فکر می‌کنند در طلاق توافقی یا مبارات زن باید حتما از تمام مهریه خود چشم‌پوشی کند یا از کلیه حقوق قانونی خود صرفنظر  نماید، طرفین باید روی مسائل مربوط به طلاق مانند جنبه‌های مادی و غیر مادی آن توافق کنند و هر توافقی که بین آنها صورت می‌پذیرد باید معتبر و طبق قوانین باشد.

در طلاق مبارات مانند سایر گونه‌های دیگر طلاق نیز زوجه باید از زمان جاری شدن صیغه طلاق، تا عده مشخص طلاق صبر کند و پس از آن در صورت تمایل با شخص دیگری ازدواج کند. نکته مهم در مورد این نوع طلاق این است که زوجین نمی‌توانند در مدت عده به هم رجوع کنند و همچنین مرد حق رجوع ندارد، مگر اینکه زن اموال بخشوده خود را پس بگیرد. ولی اگر زوجه در زمان عده از بخشش مهریه پشیمان شود، طلاق منتفی شده و می‌توانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند؛ طوری که گویی اصلاً طلاقی انجام نشده باشد.

همانطور که ملاحظه می‌کنید دعاوی مربوط به طلاق و خانواده از جمله طلاق مبارات دارای شرایط سخت و پیچیدگی‌های خاصی است که آن را از سایر دعاوی حقوقی متمایز می‌کند؛ همچنین شرایط بد روحی طرفین درگیر، تصمیم‌گیری و انجام کارهای مربوط به پروسه طولانی طلاق را دشوار می‌سازد که به این ترتیب حضور یک وکیل طلاق مبارات امری ضروری به نظر می‌رسد.

درست است که تمامی وکلای حقوقی از دانش کافی و اجازه وکالت در همه زمینه‌های قانونی و کیفری برخوردار هستند، اما به این معنی نیست که همه وکلای دادگستری تخصص ویژه در همه زمینه‌ها را دارا هستند و می‌توانند همه وکالت‌ها را بپذیرند. در واقع مسئولیت‌های وکیل طلاق جزئی از وظایف یک وکیل حقوقی است که در این حوزه تخصص کافی داشته باشد.

پرونده‌های مربوط به طلاق یکی از بیشترین پرونده‌های مطرح شده در دادگاه‌های کشور ما را به خود اختصاص داده و همین امر موسسه حقوقی تهران وکیل را بر این داشته تا با بکارگیری وکلای مجرب و متخصص در حوزه طلاق به ویژه طلاق مبارات، گام بزرگی در برطرف کردن این مشکل بردارد.

یک وکیل طلاق مبارات تضمینی تهران وکیل قادر است تا  تمامی مسائل مربوط به طلاق مانند مهریه، استرداد جهیزیه، اجرت‌المثل، مسئله حضانت، تعیین قرار ملاقات با فرزندان بعد از طلاق و کلیه موارد دیگر بررسی و رسیدگی کند‌. برای دریافت مشاوره رایگان کافیست تا از طریق شماره‌ تماس 09120911179 با بهترین وکیل طلاق مبارات این مجموعه ارتباط برقرار کنید و در صورت لزوم برای مراجعه حضوری هماهنگی‌های لازم را به انجام برسانید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *