تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قاچاق مشروبات الکلی + آبجو + ودکا + ویسکی

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل قاچاق مشروبات الکلی + آبجو + ودکا + ویسکی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل قاچاق مشروبات الکلی + آبجو + ودکا + ویسکیوکیل قاچاق مشروبات الکلی + آبجو + ودکا + ویسکی 

قاچاق مشروبات الکلی به چه صورت است

در خصوص محکومیت به ارتکاب جرم حمل کالای قاچاق، چنانچه مالکیت متهم بر وسیله نقلیه مورد استفاده محرز نباشد، وی به پرداخت قیمت وسیله نقلیه به نفع دولت محکوم می گردد.

شماره دادنامه: ۹۲۰۹۹۷۰۲۶۹۶۰۰۲۵۶

تاریخ:۰۷/۰۳/۱۳۹۲

رای شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی ملارد

در خصوص اتهام آقایان: ۱. (ق.م.) فرزند (ر) فاقد شهرت، ۲۴ ساله، اهل و مقیم نقده، دارای سابقه کیفری، با ابداع وثیقه آزاد، ۲. (ی.م.) فرزند (ر) ۳۴ ساله، اهل و مقیم نقده فاقد سابقه کیفری و با ابداع وثیقه آزاد 3. (الف.چ.) فرزند (ر) ۳۴ ساله، اهل و مقيم مهاباد، فاقد شهرت، فاقد سابقه کیفری و با ابداع وثیقه آزاد با وکالت آقای (ح.م.) ۴. (م.ع.) فرزند (ح.) فاقد شهرت، ۳۰ ساله، اهل تهران، مقیم تهران، دارای سابقه کیفری و به لحاظ عجز از ودیع وثیقه بازداشت، دایر بر مشارکت در قاچاق مشروبات الکلی از انواع مختلف از جمله آبجو و ودکا و ویسکی به تعداد ۵۱۷۶ بطری و قوطی که حسب نامه شماره ۱۰۹/۲/۹۱ – ۱۰۴۳ اداره کل گمرک تهران بهاء عرف آن معادل ۰۰۰/۶۶۰/۹۴۴ ریال معادل نود و چهار میلیون و چهارصد و شصت و شش هزار تومان می باشد.

وکیل قاچاق مشروبات الکلی آبجو وکیل قاچاق مشروبات الکلی آبجو

با توجه به جميع اوراق و محتویات پرونده، نحوه گزارش مرجع انتظامی اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بدین نحو که دوازدهم تیرماه سال ۹۱ متهمان با رانندگی آقای (ی.م.) با یک دستگاه کامیون ولوو به شماره انتظامی … با دلالت (الف. چ.) که صاحب بار بوده دلالت کرده و جهت قاچاق و فروش با دلالت مؤثر(م.ع.)مالک یک دستگاه پراید سواری به شماره انتظامی … که این فرد، فردی با نفوذ و دارای چهار فقره سابقه کیفری در خصوص خرید و فروش و قاچاق مشروب الکلی دارد، به ملارد هدایت می کردند که با هماهنگی پلیس مبارزه با قاچاق کالا تعقیب شده و در ملارد در حالی که باغ شناسایی شده بود و در حال خالی کردن بودند جلب می گردند که در ابتدای امر، موضوع را هر چهار نفر منکر بوده، ولی در صورت جلسه مورخ۲۹/۸/۹۱(ی.م.)و ( الف.چ.)لب به اعتراف گشوده و موضوع را بیان می نمایند و متهم دیگر به نام (ق.م.)فقط اعلام می کند اصلا خبر نداشته و (م.ع.)نیز منکر موضوع بوده، این در حالی است که وی کلید معما می باشد؛ چرا که سه متهم اول دقیقا با راهنمایی ایشان وارد ملارد شده اند و باغ را بلد شده اند با توجه به محتویات پرونده شرح ماوقع گزارش مبسوط مرجع انتظامی، کشف مشروبات الكل به تعداد یاد شده که متهمان را در حین خالی کردن آن جلب نموده اند قرار متهمان (ی.م.)و ( الف، چ.) و نحوه اظهارات (ق.م.)که دقیقا بلاوجه می باشد چطور ممکن است که ایشان بدون دقت و بدون توجه فقط برای حق کارگری از نقده یا مهاباد به تهران بیاید بدون این که از موضوع باخبر نباشد و دفاعیات بلاوجه آقای (ع) که هیچ نقشی در این قاچاق نداشته است، این حالی است که سه متهم چطور از نقده و مهاباد باغی را در پس توی ملارد بلد شده اند؟ چطور با ۴ فقره سابقه کیفری در امر قاچاق مشروب از این موضوع بی اطلاع بوده است؟ چطور بدون این که صاحب باغ را بشناسد برای خرید به آنجا عزیمت کرده است؟ و نهایتأ مفاد کیفرخواست صادره از دادسرای عمومی و انقلاب ملارد تحت شماره ۲۵۰۱۵۳۵-۱۸/۷/۹۱تحقق و انتساب بزه به مشاراليهم محرز مسلم بوده. لهذا مستندا به ماده ۷۰۳ و ۱۰ قانون مجازات اسلامی، هریک از مشار اليهم را به دو سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی، ۶۰ ضربه شلاق در اجرای احکام کیفری ملارد و ده برابر قیمت عرضه کالا البته با تخفیف در راستای بند ۵ ماده ۲۲ قانون مجازات اسلامی به لحاظ جوان بودن و معین بودن متهمان هریک به ششصد میلیون ریال جزای نقدی به حساب صندوق دولت محکوم و در راستای تبصره ۱ ماده ۷۰۳ قانون موصوف کامیون و پراید نیز چون با علم و اطلاع آقای (ی.م.) و ( م.ع.)جهت قاچاق مشروب به کارگیری شده است.

وکیل قاچاق مشروبات الکلی ودکا وکیل قاچاق مشروبات الکلی ودکا

هرچند حسب راهور به نام آنها نمی باشد چون علم مالک در عملش مستند بوده است. لهذا وسایل نقلیه به نفع دولت ضبط و مضافأ حکم بر معدوم نمودن مشروبات نیز صادر و اعلام می دارد. رأی صادره حضوری و ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ به طرفین، قابل اعتراض در یکی از محاکم تجدیدنظر استان تهران است.

رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی ملارد- امرجی

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل قاچاق کالا می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید و همچنین در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

وکیل قاچاق مشروبات الکلی ویسکیوکیل قاچاق مشروبات الکلی ویسکی

رای شعبه ۵۳ دادگاه تجدیدنظر استان تهران درباره قاچاق مشروبات الکلی

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقایان ۱. (م.ع.) با وکالت آقایان (ح.م.) و (ف.ص.) ۲. (ق.م.)، ۳. (ی.م.)، ۴. (الف.چ.) نسبت به دادنامه شماره ۰۱۷۶۱مورخ۹/۱۰/۹۱صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه عمومی جزایی شهرستان ملارد که به موجب آن هریک از تجدیدنظر خواهان به لحاظ ارتکاب بزه مشارکت در قاچاق تعداد ۵۱۷۶ بطری و قوطی مشروبات الکلی خارجی از نوع آبجو و ودکا و ویسکی به تحمل دو سال حبس و ۶۰ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت ششصد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و ايضا ضبط یک دستگاه کامیون ولوو به شماره انتظامی … و یک دستگاه اتومبیل سواری پراید به شماره انتظامی … حامل مشروبات الکلی مکشوفه به نفع دولت و معدوم نمودن مشروبات الکلی محکوم گردیده اند، با توجه به مجموع محتویات پرونده و مفاد و لوایح تجدیدنظرخواهی بزه منتسبه اوراق و مندرجات پرونده و دلایل منعکس در رأی محرز است و از ناحیه تجدیدنظر خواهان ایراد و اعتراض موجه و مؤثری که موجبات نقض و بی اعتباری دادنامه تجدیدنظر خواسته را ایجاب نماید ابراز و اقامه نشده و از حیث تشریفات قانونی و مبانی استنباط با توجه به مستندات فاقد اشکال اساسی می باشد؛

وکیل قاچاق مشروبات الکلی ودکا و ویسکیوکیل قاچاق مشروبات الکلی ودکا و ویسکی

على هذا دادگاه آن را مردود اعلام می نماید لیکن از حیث ضبط وسایل نقلیه حمل کالای قاچاق نظر به اینکه از داخل سواری پراید مشروبات الکلی کشف و گزارش نگردیده، ضمنا مالکیت کامیون ولوو حامل هم متعلق به هیچ کدام از متهمان نمیباشد؛ لذا استنادا به مواد ۲۵۰ و ۲۵۷ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری اولا: حكم به ضبط سواری پراید را از دادنامه حذف و ثانیا: متهمان را متضامنا به پرداخت معادل قیمت وسیله نقلیه (کامیون ولوو)به نفع دولت محکوم و دادنامه تجدیدنظر خواسته را با اصلاح به عمل آمده تأیید و استوار می نماید. رأی صادره قطعی است.

رئیس شعبه ۵۳ دادگاه تجدیدنظر استان تهران – مستشار دادگاه

ساداتی۔ طائفی

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *