تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل ماده ۴۷۴‏ + تضمینی

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

یکی از مهم ترین بحث ها در پرونده های قضائی ، ماده ۴۷۴ دیوان عالی کشور می باشد . در خصوص این که ماده ۴۷۴ در چه زمینه ای می باشد و شرایط آن به چه صورتی است ، باید افزود که : طرح دادخواست اعاده دادرسی در خصوص تمامی احکام محکومیت قطعی در دادگاه ها ، اعم از این که حکم اجرا شده باشد و یا حکم اجرا نشده باشد ، در موارد مذکور در ذیل ، مورد پذیرش است :

۱ / وقتی که چند فرد به اتهام جرمی محکوم گردند و طوری باشد که ارتکاب آن جرم را ، نتوان به ، بیش از یک نفر مرتکب قائل شد .

۲ / وقتی فردی به اتهام قتلی محکوم شده باشد ، و پس از صادر شدن حکم در این موضوع ، زنده بودن فرد ( مقتول ) محرز گردد .

۳ / وقتی که برای یک فرد به اتهام واحد ، احکام مختلفی صادر گردد .

۴ / وقتی که فردی به خاطر انجام دادن یک جرم محکوم گردد ، و فرد دیگر نیز از مرجع قضائی در یک شعبه دیگر ، به موجب حکمی به علت انجام دادن همان جرم اولی ، محکوم گشته باشد ، به طوری که از تعارض آراء صادر شده و تضاد احکام ، بی گناهی یکی از این دو فرد محرز گردد .

۵ / پس از آن که حکم قطعی صادر شد ، در یک مورد اتفاق جدیدی رخ دهد و یا اصلا اصل قضیه با دلایل جدیدی ارائه گردد که ، باعث اثبات شدن بی گناهی شخص شود .

۶ / بعد از آن که حکم قطعی صادر شد ، در دادگاهی صالح اثبات گردد که شهادت دروغ گواهان و یا حتی سند جعلی ، مبنای اصلی صدور حکم بوده است .

۷ / عملی را که فرد انجام داده است ، اصلا در این رابطه جرم نبوده باشد ، و یا میزان مجازاتی که برای او معین شده ، از مجازات قانونی بیشتر باشد .

وکیل متخصص ماده ۴۷۴

در واقع ماده ۴۷۴ ، به بیان دستورالعمل های رویه ای می پردازد که رفتار منصفانه و همچنین حفاظت را ، برای تمامی طرف های درگیر ، تضمین می کند . وکیل ماده ۴۷۴ ، دارای ابزار قدرتمندی می باشد که می تواند به طور موثر ، از موکل خود در این رابطه ، دفاع نماید . به عبارت دیگر ، درک این ماده ، به وکیل ماده ۴۷۴ این اختیار را می دهد که ، از مشکلات احتمالی یا خلا های که امکان دارد در حین رسیدگی ، به وجود آید به خوبی عبور کند . ماده ۴۷۴ ، در نظام عدالت کیفری نقش بسیار مهمی دارد و به همین خاطر ، آگاهی از ماده ۴۷۴ و همچنین پیامد های آن ، برای افرادی که درگیر دعوای کیفری می باشند ، یا از وکیل ماده ۵۷۴ کمک می خواهند ، بسیار ضروری است . چرا که مشورت با وکیل ماده ۴۷۴ باعث می شود که ، فرد با دیدی وسیع تر ، در این مسیر قدم بگذارد .

وکیل ماده ۴۷۴ ، در خصوص این امر که چه اشخاصی می‌ توانند دادخواست اعمال ماده ۴۷۴ را ، مطرح کنند باید توضیح دهد که : مطابق با ماده ۴۷۵ آیین دادرسی کیفری ، ۱ /  شخص محکوم علیه ، یا وکیل مجرب و متخصص او ، یا نماینده قانونی او و اگر شخص محکوم علیه فوت نموده یا حضور ندارد ، همسر او ، یا وصی ، و یا وراث قانونی او ، می توانند این دادخواست را طرح نمایند . ۲ / دادستان کل کشور هم می تواند دادخواست اعمال این ماده را طرح کند . ۳ / و در نهایت ، دادستانی که مجری اجرا نمودن رای می باشد نیز ، این امکان را دارد .

وکلای مجرب تهران وکیل ، از بهترین وکلای ماده ۴۷۴ می باشند ، چرا که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند و در طی این سال ها ، پرونده های بسیاری را با موفقیت تمام ، به سرانجام مطلوب خود رسانده اند . عموم افراد می توانند پیش از هر اقدامی ، به صورت حضوری ، یا با برقراری تماس با این مجموعه و یا حتی به صورت آنلاین ( ۲۴ ساعته ) ، با وکلای متخصص و کارآزموده این مجموعه ، مشورت کنند و از دانش و تجربه آنان ، برخوردار شوند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *