تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل متخصص در امور قرارداد‌ها

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

وکیل متخصص قرارداد که معمولاً بر اساس خواسته موکلین فعالیت می‌کند ولی به طور کلی وکیل می‌تواند نسبت به تهیه پیش‌نویس قرارداد و یا بازنویسی قراردادهای تنظیم شده، قبل از امضای طراحی و مدیریت نحوه اجرای صحیح قرار داد همچنین در صورت بروز اختلاف تلاش برای تفسیر و در نهایت فصل اختلافات ناشی از قراردادها ورود کنند؛ معمولاً به زبان اشخاصی است که صرفاً شرکت‌ها نیاز به داشتن وکیل متخصص قرارداد دارند؛ در حالی که این گونه نیست و در صورتی که به طور روزمره و راحتی موردی نسبت به تنظیم قرارداد برای خرید و فروش املاک شخصی اقدام به تنظیم قرارداد کند، روش هوشمندانه گرفتن مشاوره از وکلای متخصص می‌باشد.

اموری که توصیه می‌شود از وکیل متخصص استفاده شود: یک، تنظیم قرارداد مشارکت کاری دو، ساله نامه سه، تنظیم قرارداد مشارکت ملک چهار، تنظیم قرارداد روابط کار پنج، تنظیم قرارداد خرید و فروش املاک، قراردادهای اخذ تسهیلات بانکی، تنظیم قراردادهای مربوط به ادغام شرکت‌ها، تنظیم قرارداد فروش، قرارداد ارائه خدمات و پشتیبانی تنظیم مقررات و الزامات قانونی قراردادهای پیمانکاری.

تعریف قرارداد

قرارداد یک توافق اعزام و قانونی می‌باشد که بین یک یا چند نفر تنظیم می‌شود. اثر قراردادها به صورت کلی تنظیم می‌شود ولی لازم است بدانید که قرارداد می‌تواند به صورت شفاهی ملغی شود. هزینه قرارداد درمانی سنگ و الزام‌آور است و با اراده طرفین قرارداد تنظیم شود. به همین دلیل قراردادهای اکراهی غیر نافذ و یا معمولاً باطل می‌باشد. معمولاً قرارداد در زمانی تنظیم می‌شود که روابط طرفین به صورت مساله آمیز باشد و طرف اشتیاق به انعقاد قرارداد دارند و ممکن است دقت کافی در هنگام تنظیم آن نباشد و سبب ورود خسارت جبران ناپذیری شود.

باید در زمان تنظیم قرارداد تمامی مشکلاتی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، دیده شود و به طور روشن در قرارداد ذکر و ضمانت اجرای آن نیز با توجه به قوانین مشخص شود. برای تنظیم یک قرارداد نیاز به شناخت و آگاهی از قوانین بسیار ضروری می‌باشد. بسیاری از مشکلاتی که برای اشخاص اتفاق می‌افتد. به دلیل تنظیم قراردادهای اشتباه یا فاقد ضمانت اجرا و قراردادهایی که دارای ضمانت اجرا می‌باشد ولی ضمانت اجرا در نظر گرفته از نظر قانون قابل اعتماد نیست. عبارت حقوقی باید در جایگاه صحیح خود استفاده شود. به عنوان مثال عبارت فسخ و انفساخ انحلال اقاله خسارت تاخیر تادیه و وجه التزام هر کدام به معنای حقوقی دارد و معمولاً افراد غیرمتخصص با معنای حقوقی این کلمه‌ها آشنا نیستند و سبب ایجاد ضرر غیرقابل جبران می‌شود لذا توصیه می‌شود جهت انعقاد قرارداد متخصصین حقوق در زمینه قرارداد استفاده شود.

وکیل متخصص در انعقاد قرارداد به وکیل تنظیم قرارداد گفته می‌شود. در ایران وکیل پایه دادگستری آموزش‌های تخصصی را در امر وکالت به صورت شخصی دریافت نمی‌کند اما زمانی که بحث راجع به وکیل متخصص تنظیم قرارداد می‌شود منظور از تجربه وکیل در این زمینه دانشجویی که در موضوع به دست آورده است و برخی از اطلاعات در زمینه مسائل خانواده و برخی دیگر در زمینه جرایم کیفری تبحر دارند و رزومه کاری آن‌ها در این موضوع مشخص و بیشتر از وکلای دیگر برخی از مطالعات در انعقاد قرارداد مختلف بسیار با تجربه و با معلومات می‌باشند که به آن‌ها وکیل متخصص در تنظیم قرارداد می‌گویند.

ضرورت حضور وکیل متخصص در عقد و تنظیم قراردادها این است که بسیاری از مواقع به خاطر نبود دانش حقوقی در نحوه تنظیم قرارداد، طرفین قرارداد به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند و معمولاً مجبور به حل این مشکلات است؛ تست دادگاه و مراجع قضایی می‌باشد. قرارداد زمانی درست و اصولی تنظیم می‌شود که در تنظیم اقدام از دانش حقوقی استفاده شود.

مهم‌ترین امر، اختیار وکیل تنظیم قرارداد می‌باشد. وکیلی که در مورد تنظیم به قرارداد تجربه زیادی دارد و جوانب را در نوشتن متن در نظر می‌گیرد و همه نکات در تنظیم قرارداد را رعایت می‌کند، در نتیجه قراردادی استاندارد منعقد می‌شود و کلید تنظیم قرارداد در عقد قرارداد عالی همه حالت‌های نقل و تخلف فسخ را در نظر می‌گیرد.

پس با این تفاسیر شخصی که قصد در تنظیم قرارداد را دارد، باید قبل از امضای قرارداد پیش‌نویس آن را نزد وکیل متخصص در این زمینه درباره قرارداد انجام دهد و در متن عقدنامه آن را بگنجاند و اگر احتیاج به اصلاح قرارداد باشد، متن و شروط نوشته شده را اصلاح می‌کند یا اینکه قبل از نوشتن هر متنی یا اقدام تنظیم قرارداد با وکیل خود برای عقد قرارداد حاضر می‌کند. این حالت در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کند.

هر قراردادی مهم‌ترین مدرک در روابط مالی دو طرف می‌باشد و در آن خط مشی‌ها و حدود روابط دو طرف را مشخص می‌کند؛ پس نحوه تنظیم آن بسیار مهم می‌باشد. هیچگاه تنظیم قرارداد را ساده در نظر نگیرید؛ زیرا ممکن است در نهایت برای حق خواهی و عدم انجام تعهد طرف مقابل مجبور به شکایات به مراجع قضایی باشید و هر میزان قرارداد قانونی و رسمی‌تر باشد؛ مشکل راحت‌تر حل می‌شود. پس هیچگاه اهمیت حضور وکیل تنظیم قرارداد را نادیده نگیرید. در ادامه این مقاله به ضرورت وجود وکیل تنظیم قرارداد می‌پردازیم و به انواع قراردادها و تقسیم بندی های آن پرداخته می‌شود.

همه ما می‌دانیم که حتی با وجود قراردادها، گاهی طرف مقابل از تعهدات خود سرباز می‌زند و به تعهدات خود عمل نمی‌کند و شاید عوامل و شرایط مختلفی باشد که ادامه قرارداد به نفع طرفین یا طرف از قرار دادن باشد و مجبور به فسخ باشد و یا در صورت فوت یا جری یکی از طرفین قرارداد قانون حالت‌های مختلفی را برای این موضوع در نظر می‌گیرد.

حالت‌های مختلف زیادی ممکن است به وجود بیاید که باعث فسخ قرارداد یا نقض قرارداد و یا بر عهده یکی از طرفین باشد. هر میزان قرارداد شکل قانونی‌تر داشته باشد و کامل‌تر تنظیم شود؛ برای طرف قرارداد نگرانی نیست.

قرارداد انواع مختلفی دارد که بستگی به نوع قرارداد تنظیم شده و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. برخی از اصطلاحات و مفاد‌هایی که در قرارداد نوشته می‌شود؛ موارد قانونی و حقوقی است که در جزیره دانش و معلومات هر کسی که اقدام به قرارداد می‌کند. حال اگر مبنا بر سن و شغل و حرفه شخص بارها اقدام به عقد قرارداد کرده باشند، بازهم تنظیم قرارداد حقوقی و قانونی کامل از عهده آن خارج می‌شود و این امر مهم باید به عهده فرد متخصصی همچون وکیل تنظیم قرارداد باشد. قطعاً کسانی که دریافت و اشتغال خود افراد حرفه‌ای محسوب می‌شود و بنابراین پیشه و تجارت و تکیه بر دانش صنفی بارها اقدام تنظیم قرارداد کند؛ اما باز هم در نهایت با مشکل مواجه شود؛ با وکیل تماس می‌گیرند و از دانش و تفسیرهای حقوقی و استفاده می‌کنند.

بهترین کار این است که از همان ابتدا و قبل از وقوع هر اختلاف مشکلی با وکیل متخصص در امر خط قرارداد مشورت را در وقت و هزینه برای رفع اختلاف و مشکلات موجود در قرارداد صرف می‌شود، قابل پیشگیری می‌باشد و می‌توان با بهره گیری از دانش وکیل متخصص از صرف چنین هزینه‌هایی جلوگیری کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *