تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل نشر اکاذیب + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

هنگامی که اطلاعاتی در غالب یک وبلاگ، پادکست، ویدیویی که در یوتیوب آپلود می‌شود و یا حتی صرفاً بصورت یک نظر در وب سایت یا به هر طریق دیگر منتشر شود که بی پایه و اساس باشد و به شهرت شخص، گروه یا سازمانی لطمه بزند، ممکن است نشر اکاذیب اطلاق شود و فرد منتشر کننده را در معرض مسئولیت قانونی قرار دهد. البته هر چیزی که نشر داده می‌شود صرفاً پیگرد قانونی ندارد؛ به عنوان مثال اگر فردی نظر خود را به سادگی در مورد چیزی یا کسی بیان کند، به طور کلی با مسئولیت قانونی مواجه نخواهد شد، حتی اگر نظر تند، انتقادی یا غیرمستقیم باشد.

نشر اکاذیب یک اصطلاح کلی برای یک ادعای حقوقی است که شامل صدمه به شهرت فرد ناشی از اظهارات خلاف واقعیت است که شامل افترا و تهمت نیز می‌شود. اصل ادعای کذب نادرست است و اظهارات صادقانه‌ای که به شهرت دیگری آسیب می‌زند، مسئولیتی در قبال نشر اکاذیب ایجاد نمی‌کند؛ هرچند اگر اطلاعات منتشر شده ماهیت شخصی یا بسیار خصوصی داشته باشد، ممکن است فرد را در مقابل اشکال دیگر مسئولیت حقوقی قرار دهد.

با این وجود اگر متوجه شدید فردی چیزی را منتشر کرده که می‌تواند به اعتبار شما آسیب برساند، باید مدتی را صرف آشنایی با قوانین مختلف کنید تا به حقوق خود در صورتی که کسی خط قرمز اعتبار و شهرت شما را رد کرده، آگاه شوید. برای این کار بهتر است به یک وکیل نشر اکاذیب اطلاع دهید تا به شما بگوید اطلاعاتی که منتشر شده، برای فرد ناشر مسئولیت‌پذیر خواهد بود یا خیر؟ و اگر باعث ناراحتی و لطمه به اعتبار و آبروی شما شده، با تشخیص قابل قبول بودن ادعای حقوقی شما، به طرح شکایت علیه فرد منتشر کننده اکاذیب کمک می‌کند.

اگر فکر می‌کنید که شخص یا اشخاصی به منظور نشانه گرفتن اعتبار، تلافی یا به هر علت دیگری یک ادعای نادرست علیه شما منتشر کرده‌اند، اولین کار مشاوره با یک وکیل نشر اکاذیب تضمینی و کاربلد است؛ در موسسه حقوقی تهران وکیل بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و کارآزموده در تمام حوزه‌های حقوقی بصورت آنلاین و ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان عزیز هستند تا در صورت بروز مشکلات این چنینی، موکل خود را از حقوق ایشان و قوانین مرتبط آگاه کنند.

برای برقراری ارتباط با بهترین وکیل نشر اکاذیب می‌توانید به سامانه حقوقی تهران وکیل مراجعه کنید یا بصورت تلفنی و رایگان مشاوره حقوقی دریافت کنید. شماره تماس وکیل نشر اکاذیب موسسه حقوقی تهران وکیل 09100911179 و 09100911179 می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *