تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل کلانتری ۱۲۲ دربند

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

زنای محصنه از جمله جرائم منافی عفت می­باشد که جهت شکایت باید به کلانتری ۱۲۲ دربند مراجعه کند. جهت شکایت کردن باید یه وکیل زبده همراهی کند.

ویژگی­های وکیل زنای محصنه

وکیل زنا ویژگی‌های منحصر به فردی باید داشته باشد تا بتواند وکالت پرونده‌های تخصصی در زمینه روابط نامشروع و زنای محصنه را بپذیرد و برای دفاع از حقوق موکل خود در دادگاه حاضر شود. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به وکیل زنا مراجعه می­کند، در ابتدا آگاهی خود را در زمینه انتخاب چنین وکیلی متخصص افزایش دهید و زنای محصنه از بهترین وکلایی است که در عرصه حقوق خانواده فعالیت می‌کند و وکالت پرونده­های حقوقی را به عهده می­گیرد. در سال­های اخیر تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری مشغول فعالیت در این زمینه شده‌اند و تعداد چنین پرونده‌هایی متقابلاً افزایش داشته است. اگر بخواهیم این موضوع را با دیدی دقیق  بررسی کنیم، باید در نظر داشته باشیم که دلیل عمده عدم رضایت بسیاری از افراد از موکل خود را  نداشت.

وکیل مورد نظر تخصص کافی در موضوع پرونده نداشته است. به همین دلیل تغییر تمامی افراد پیشنهاد و توصیه می­شود که برای گرفتن نتیجه دلخواه از پرونده به وکیل متخصص در مورد موضوع پرونده مراجعه شود و در مورد زنا بهترین راه حل آن است که از همان ابتدای پرونده به وکیل زنا مراجعه کرد و وکالت پرونده را به وی سپرد.

مشاوره حقوقی با وکیل زنا

اگر به دفتر وکالت وکیل زنان مراجعه کردید، از همان ابتدا متوجه یک نکته خواهید شد؛ یکی از پرکاربردترین خدماتی که توسط وکیل زنا انجام می­شود و طرفداران بسیار زیادی در میان مردم دارد مشاوره حقوقی است.

مشاوره حقوقی انواع مختلفی دارد که هر کسی بر حسب شرایط خود از آن بهره مند می­شود. مشاوره حقوقی با وکیل زنا برای تمامی مردم کارایی دارد و فرقی نمی‌کند که در چه سن و سالی باشد یا آنکه چه جنسیتی داشته باشید. در هر صورت شما می­توانید از مشاوره حقوقی وکیل زنا بهره مند شوید و تنها کسانی که با وکیل زنا عقد وکالت منعقد می‌کنند، می‌توانند از مشاوره­های حقوقی بهره‌مند شوند. در چنین جلسات تخصصی چه کسانی حاضر می­شود. در پاسخ به سوال باید گفته شود که همه افراد حتی کسانی که وکالت پرونده خود را به وکیل زنا کرده‌اند؛ می‌توانند از خدمات تخصصی مشاوره‌ای وی استفاده کنند.

به عنوان یک قاعده کلی باید در نظر داشت که ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط وکیل زنا با هدف افزایش سطح آگاهی موکل است و به همین خاطر هیچ گونه محدودیتی برای مراجعان و متقاضیان وکیل زنان وجود ندارد و در سال­های اخیر بسیار تحقیقات بسیار زیادی برای کاهش جرم و پیشگیری از چنین پرونده­هایی انجام شده است که بیش­تر از جرایم ارتکابی معمولاً به دلیل عدم آگاهی مردم از قانون بوده است. به همین علت وکیل زنا تمامی آگاهی‌های لازم را در جلسات مشاوره حقوقی ارائه می­دهد تا به نوعی از وقوع جرم جلوگیری کند و افراد یک کد رهگیری پرونده نیازمند هستند که راه حل های قانونی آن را برای احقاق حق خود پیدا کند.

 ویژگی‌های وکیل زنا

وکیل زنا باید ویژگی­های متعددی داشته باشد تا مردم بتوانند به وی اعتماد کنند و پرونده خود را به او واگذار کنند و تمامی افراد خود را به عنوان وکیل زنا معرفی می‌کند ولی ممکن است تخصص کافی را در این زمینه نداشته باشد.

نکته قابل توجه آن است که این افراد در سراسر جامعه ما بسیار هستند و تشخیص بهترین وکیل زنان به سختی انجام می‌شود. بنابراین به تمامی افرادی که قصد مراجعه به وکیل زنا دارند توصیه می‌شود که قبل از انعقاد هرگونه قرارداد وکالت حتماً ویژگی­های مورد نظر را بررسی کند.

اولین و مهم­ترین ویژگی آن است که تمامی قوانین مربوط به زنا و مجازات آن عمل نامشروع را بداند و بدون داشتن اطلاعات کافی نمی­توان انتظار داشت وکیل دادگستری عملکرد مناسبی در دادگاه داشته باشد.

یک وکیل زنا متخصص یا تکیه بر تمامی اطلاعات حقوقی از حقوق موکل در دادگاه دفاع می­کند. دومین ویژگی داشتن پرونده وکالت از پروانه وکالت خود را مجری کسب کرده باشد تا مجاز به انعقاد قرارداد حقوقی با موکل آن باشد وکیل متخصص دارای پرونده وکالت است اما اعتبار پرونده او به پایان رسیده است. در چنین مواردی وکیل باید برای تمدید اعتبار پرونده اقدام کنند. ویژگی وکیل زنایی حرفه‌ای آن است که تجربه داشته باشد و چندین پرونده زنا را پشت سر گذاشت داشته باشد.

مهمترین عامل که باعث تفاوت وکیل زنا با دیگر وکلای دادگستری می‌شود آن است که وکیل زنا به طور تخصصی سال­های متوالی در زمینه زنا فعالیت کرده باشد و تمامی مراحل دادرسی آن را آشنایی کامل داشته باشد.

تعریف زنا به این شرح می­باشد که زنا عبارت است از جماع مرد و زنی که علقه زوجیت بین آن­ها بسته نشده و جماع با دخول اندام تناسلی مرد به اندازه ختنه گاه یا دو برزن محقق می­شود. هرگاه طرفین یا یکی از آن­ها نابالغ باشد، زنا انجام می­شود لذا زنای نابالغ مجازات ندارد و بر حسب مورد به اقدامات تامینی و تربیتی مقرر در کتاب اول قانون محکوم می­شود.

اجماع فقها با معیت زنا است مگر زوج یا زوجه متوفی خود که زنا محسوب نمی­شود ولیکن موجب ۳۱ تا ۷۴ ضربه شلاق تعزیری درجه ۶ محکوم می­شود و حد زنا با محارم نسبی زنا با پدر مرد غیر مسلمان با زن مسلمان زنای به عنف و اکراه از سوی زانی اعدام می­باشد. هر گاه کسی با زنی که راضی به زنا باشد و در حال بی حالی و مستی زنا کند، رفتار او در حکم زنای عنف است که حکم آن اعدام می­باشد. حد زنا برای زانی محصل و زانی محصن است و در صورت عدم امکان اجرا با پیشنهاد دادگاه صادرکننده حکم قطعی و موافقت رئیس قوه قوه قضائیه چنانچه جرم بابینه صادر و ثابت شده باشد، موجب اعدام زانی محصن و زانیه محصنه می­شود. در غیر این صورت موجب ۱۰۰ ضربه شلاق می­شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *