تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

گرو گرفتن مال تا زمان پرداخت بدهی..

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

با سلام و خسته نباشید خدمت همه کارشناسان گرامی ، و بخصوص آقای احمدی،ممنونم از پاسخگویی شما به سوالاتم. چند سوال از حضورتان دارم، 1- همانطور که قبلا هم خدمتتان عرض کردم وسایل مغازه خود را به شخصی اجاره داده ام ، به دلیل پرداخت نکردن اجاره بها از وی شکایت نموده ام و اکنون پرونده در دست بررسی است ، بعد از گذشت یکسال و اتمام قرارداد و پس گرفتن وسایل ، دستگاهی متعلق به مستاجر و به ارزش تقریبی دو میلیون تومان درون مغازه جا مانده ، آیا بنده می توانم آن را تصرف کنم یا به جای قسمتی از 8 میلیون طلبی که از ایشان دارم بردارم و یا گرو نگه دارم؟ (البته بدون اجازه و رضایت ایشان) 2- در تاریخ 94.03.16 جلسه اول رسیدگی به پرونده شکایت من از مستاجرم به دلیل پرداخت نکردن اجاره بها تشکیل می شود و در همان تاریخ نیز امتحان پایان ترم دانشگاه دارم،، با توجه به اینکه بنده وکیل ندارم آیا امکان تغییر زمان جلسه دادگاه وجود دارد؟… 3- همانطور که اگر متهم جلسه اول در دادگاه حاضر نشود ، زمان رسیدگی به جلسه دوم موکول می شود ، اگر بنده که شاکی هستم در جلسه اول حاضر نشوم مشکلی پیش می آید! و آیا تبعاتی دارد؟ با تشکر.

گرو گرفتن مال تا زمان پرداخت بدهی..

 

با سلام 1- خیر. شما می توانید برای توقیف و تامین خوسته خود مال مزبور را به دادگاه معرفی کنید. 2- با رضایت طرف مقابل می توانید جلسه را تجدید کنید و آنهم برای یک بار. در صورت عدم رضایت می توانید لایحه ارسال کنید. 3- در صورت عدم حضور شما و ضرورت حضورتان دادخواست رد خواهد شد در غیر اینصورت غیابا رسیدگی می گردد. پیروز و تندرست باشید.

در این متن گرو گرفتن مال تا زمان پرداخت بدهی.. ارائه شده است اگر اطلاعات کافی برای رفع مشکل پرونده خود ندارید مشاوره رایگان دادگاه خانواده اطلاعات کافی برای حل مشکلتان در اختیار شما می گذارد

گرو گرفتن مال تا زمان پرداخت بدهی..

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *