تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانهاحراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه به چه صورت است

ماده ۷- در اجرای ماده ۲۴ قانون، با توجه به مفاد ماده ۲ این قانون، احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه ضروری است.

ماده ۸- دادگاه در صورت لزوم قبل از صدور حکم، نظر آزمایشگاه را در خصوص نوع مواد مخدر اخذ می نماید.

تبصره – مجازات مقرر در حکم، بر مبنای میزان دقیق مواد مخدر مکشوفه (بدون لفاف و پوشش ) تعیین خواهد شد.

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانهاحراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانهاحراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه

ماده ۹- در مواردی که مجازات جرم انتسابی مصادره اموال است دادگاه می تواند با عنایت به ماده ۲۷ آیین نامه دادگاه ها و دادسراهای انقلاب ضمن صدور قرار توقیف اموال، در اسرع وقت از طریق مأمورین «کاشف»کمیته های شناسایی اموال یا به هر نحو مقتضی، نسبت به شناسایی و توقیف کلیه اموال غیرمنقول، منقول (وجوه ریالی و ارز، حساب های بانکی داخلی و خارجی، اشیاء قیمتی، طلاجات و جواهرات، سهام و اسناد اعتباری، چکها و غیره)با اعلام ممنوعیت معامله به اداره ثبت و انسداد حساب های بانکی به اداره نظارت بر امور بانک ها اقدام و ضمن دستور به تهیه لیست دقیق آنها و بررسی اسناد، ترتیب سپردن به امین یا توقیف یا لاک و مهر آنها را حسب مورد فراهم نماید. مفاد این ماده شامل متهمين متواری نیز خواهد بود.

احراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانهاحراز قصد تولید مواد مخدر برای امحاء کشت شاهدانه

همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *