تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل چک در تهران

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

  در این مطلب به موضوع بهترین وکیل چک در تهران اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 بهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل چک در تهران

چک انواع مختلفی دارد که به اختصار عبارتند از:

چند نوع چک وجود دارد؟

چک صادر شده توسط صاحب چک:  این نوع از چک‌ها رایج‌ترین چک‌ها هستند و ممکن است تایید شده یا عادی باشند. چک عادی در میان همین نوع چک‌ها نیز متداول‌ترین چک بانکی است که صاحب حساب با استفاده از آن می‌تواند دارایی خود در بانک را در وجه حامل یا در وجه یک شخص خاص صادر کند.

چک تایید شده یا چک تضمینی: نوعی از چک است که بانک پرداخت آن را تضمین می‌کند. در واقع بانک با این کار تضمین می‌کند که اگر در حساب صادر کننده چک وجه کافی موجود نبود، بانک مبلغ را پرداخت می‌کند.

چک صادر شده توسط بانک: چک‌هایی که بانک صادر می‌کند، انواع مختلفی دارند و مهم‌ترین ویژگی‌ آنها امنیت بالا می‌باشد.

چک رمزدار و بین بانکی: چک‌های بانکی توسط بانک صادر می‌شوند اما درخواست صادر شدن آنها توسط صاحب حساب صورت می‌گیرد. این چک‌ها به صورت نقد وصول نمی‌شوند و مبلغ آنها به حساب بانکی شخص دریافت کننده واریز می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات درباره چک‌های بانکی این است که صدور آنها در وجه حامل مقدور نیست و فقط به یک دریافت کننده تعلق دارند؛ در واقع قابل انتقال به غیر نیستند و به یک شماره حساب واریز می‌شوند. مزیت این چک‌ها نسبت به سایر چک‌ها این است که امنیت خوبی دارند و پرداخت آنها توسط بانک تضمین شده است.

چک تضمین شده رمزدار: این نوع از چک را نیز بانک صادر می‌کند و پرداخت آن توسط بانک تضمین شده است. صاحب حساب با دادن چک شخصی خود به بانک، چک تضمینی بانک را دریافت می‌کند و به دریافت کننده می‌دهد. صدور این چک‌ها در وجه حامل ممکن است و تفاوتی با پول رایج ندارند.

چک مسافرتی: این چک‌ها توسط بانک و برای شعب همان بانک یا کارگزاران آن صادر می‌شوند. از این چک‌ها به عنوان جایگزین پول نقد استفاده می‌کنند و حمل آن را آسان‌تر و مقدور‌تر می‌کند.

آیا برای نقد کردن چک نیاز به وکیل است؟

دعاوی چک برگشتی بسیار حساس می‌باشد و معمولاً وجه زیادی را شامل می‌شوند. بنابراین اگر به درستی در دعاوی حقوقی چک عمل نکنید، ممکن است دچار خسارت‌های مالی بزرگی شوید. بنابراین اغلب اوقات پیش می‌آید که برای احقاق حق خود و یا وصول چک برگشتی، به وکیل پایه یک دادگستری که متخصص وصول چک نیز می‌باشد استفاده کنید. وکیل چک می‌تواند شکایت‌های مربوط به چک‌های برگشتی را مورد رسیدگی قرار دهد و یا شکائیه مورد نیاز شما را تنظیم کند. چنین وکیلی به طور کامل با قوانین و پروسه‌های مربوط به چنین پرونده‌هایی آشناست.

هزینه وکیل برای چک در تهران

در مورد هزینه استخدام وکیل چک تهران برای رفع مشکلات مربوط به چک برگشتی، متغیر است. در واقع وابسته به اینکه به چه پرونده‌ای بررسی می‌کنید و حتی مبلغ چک چقدر است، هزینه وکیل چک تهران می‌تواند متفاوت باشد. البته در این مورد باید گفت که تخصص و تجربه وکیل نیز بر هزینه آن تاثیرگذار است و یک وکیل متبحر معمولاً مبلغ بالاتری را پیشنهاد می‌دهد. گاهی اوقات درصدی از مبلغ چک به وکیل تهران پیشنهاد می‌شود که در این صورت هر چه مبلغ بیشتر باشد، هزینه وکیل نیز بیشتر است.

به طور کلی باید گفت که هزینه وکیل طبق توافق شما و وکیل تعیین می‌شود و به شرایط مختلفی بستگی دارد. در این خصوص بهتر است با افراد مختلفی مشورت کنید و توجه داشته باشید که همیشه مبلغ پیشنهادی بالا، نشان‌دهنده تبحر وکیل نمی‌باشد اما به هر حال وکلای پایه یک دادگستری معمولاً مبالغ بیشتری را پیشنهاد می‌دهند.

بهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل چک در تهران

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

مزایای وصول چک توسط وکیل

مشاوره با یک وکیل متخصص امور چک که می‌تواند از تجربیات در چنین پرونده‌های برای وکالت‌های چک‌های برگشتی استفاده کند. وصول برخی چک‌ها در شرایط خاصی از توانایی افراد عادی خارج است و تنها یک وکیل کار بلد است که می‌تواند این مسئله را حل کند.

داشتن وکیل چک علاوه بر اینکه پیگیری پرونده‌های حقوقی و کیفری را برای شما آسان می‌کند؛ مزایای دیگری نیز دارد که شامل:

عدم نیاز به حضور موکل در دادگاه و سایر محل‌ها

در صورتی که یک وکالت معتبر به وکیل خود بدهید، نیازی به حضور در هیچ یک از مراحل دادرسی شامل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دایره واخواست، دادگاه، اجرای ثبت، اجرای احکام و … ندارید.

بهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل چک در تهران

کاهش زمان دادرسی:

در اغلب پرونده‌های مالی مربوط به وصول چک، به دلیل عدم آگاهی حقوقی افراد و یا مشغله زیاد آنها، پیگیری و رسیدگی به پرونده طولانی می‌شود. این در حالی است که با کمک وکیل متخصص، زمان احقاق حق موکل بسیار کوتاه می‌شود؛ چرا که وکیل کاملاً به فرایند دادرسی و مواد قانونی آشناست و دقیقاً می‌داند طبق چه اصولی پرونده را پیش ببرد. این مورد علاوه بر کوتاه شدن زمان دادرسی، احتمال موفقیت را نیز افزایش می‌دهد.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می‌باشند و هدف آنها جلب رضایت شماست. وکلای خبره و صاحب تجربه تهران وکیل مطلوب‌ترین نتیجه را برای پرونده‌های شما رقم خواهند زد؛ پس با خیال آسوده وکلای این مجموعه را انتخاب کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *