تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدرجرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر به چه صورت است

خواهشمند است در خصوص سؤالات ذیل پاسخ فرمایید:

پرسش: بررسی ماده ۴۰۱ قانون مجازات اسلامی سال ۱۳۹۲؟

با توجه به اینکه طبق ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی سال ۱۳۹۲ مجازاتهای تعزیری به هشت درجه تقسیم شده است مجازات اعدام تعزیری از قبیل اعدام در مواد مخدر در کدام یک از درجات قرار می گیرد؟

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدرجرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر

اگر قانون اساس نامه شرکت ملی نفت ایران مصوب ۱۳۵۶ به قوت خود باقی است آیا تبصره ۵ آن با قانون نحوه خرید و تملک اراضی نسخ نشده است.

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدرجرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر

تعزیر مقرر در ماده ۴۰۱ قانون مجازات اسلامی سال ۱۳۹۲، طبق ماده ۴۴۷ همین قانون به ماده ۶۱۴ قانون مجازات اسلامی سال ۱۳۷۵ ارجاع داده شده است و بزه موضوع ماده ۶۱۴ به نظر غير قابل گذشت می باشد. همچنین با توجه به قسمت اخیر مذکور در ماده ۵۶۷ که موارد عمدی را در صورت عدم تصالح مشمول حبس ياشلاق تعزیری درجه ۷ میداند، از مفهوم مخالف آن چنین برمی آید که جرم مذکور در این ماده قابل گذشت است.

نظریه مشورتی شماره ۲۵۴۸/۹۲/۷ مورخ ۲۸/۱۲/۹۲  اداره کل حقوقی قوه قضائیه

اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید

جرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدرجرائم قابل گذشت و غیر قابل گذشت مواد مخدر

و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *