تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

حکم خلع ید با نظر کارشناس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع حکم خلع ید با نظر کارشناس اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

حکم خلع ید با نظر کارشناس حکم خلع ید با نظر کارشناس

حکم خلع ید با نظر کارشناس به چه صورت است

در صورتی که حکم به خلع ید در دادگاه بر مبنای نظریه کارشناسی صادر شده باشد و در صدور حکم بر اسناد مالکیت (سند رسمی) که به میزان زمین متصرفی خوانده است توجهی نشده باشد و حکم صادره نیز قطعی شود به این معنا که مازاد بر اسناد رسمی زمینی باقی نمانده تا حکم (خلع ید) اجرا شود و محكوم عليه نیز مورد استناد را به غیر منتقل کرده، تکلیف منتقل اليهم چیست؟

اتفاق نظر

باید قایل به تفکیک شد زمانی که حکم در حال اجراست حقوق منتقل اليهم از طریق اعتراض ثالث موضوع ماده ۴۴ قانون اجرای احکام مدنی حفظ شود چنانچه اسناد از سوی خوانده ابراز نشده رأي خلاف بين و قابل طرح در شعبه تشخیص است. همچنین مواد ۳۹۰، ۲۹۱ قانون مدنی از باب ضمان درک مبیع در صورت جهل منتقل اليهم به موضوع مشکل ایشان را حل خواهد کرد.

حکم خلع ید با نظر کارشناس حکم خلع ید با نظر کارشناس

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با وکیل ملکی نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل تهران می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و ملکی این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

حکم خلع ید با نظر کارشناس حکم خلع ید با نظر کارشناس

نظر کمیسیون

نشست قضایی (۴) مدنی: از سؤال مطروحه چنین مستفاد می شود که دادرس دادگاه بدون توجه به سند مالکیت ارایه شده از ناحیه خوانده صرفا با تبعیت از نظر کارشناس منتخب حکم به خلع بد خوانده از بین مورد دعوا میدهد که ملک متعلق به خوانده است یا لااقل قسمتی از آن متعلق به خوانده است

حکم خلع ید با نظر کارشناس حکم خلع ید با نظر کارشناس

این رای مخدوش و خلاف قانون است، برای جلوگیری از تضییع حقوق خوانده دو راه وجود دارد یکی این که مطابق تبصره ۲ ماده ۱۸ قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب ظرف سی روز از شعب تشخيص دیوان عالی کشور تقاضای تجدید نظر کند یا این که با توسل به ریاست محترم قوه قضاییه تقاضای خود را از این طریق اعمال کند که در صورت احراز خلاف قانون بودن رأی برحسب ماده ۴ قانون اختيارات از طرف معظم له دستور تجدید رسیدگی داده می شود

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *