تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  شرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

شرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداریشرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یکی از سازمانهای تخصصی قضائی می باشد که بر اساس اصل 173 قانون اساسی تاسیس گردیده و زیر نظر قوه قضائیه فعالیت  می کند 

دیوان عدالت اداری بالاترین مرجع اداری در ایران می باشد که با هدف پیشگیری و جلوگیری از تظلمات و تخلفات ادارات دولتی و حکومتی علیه مردم شکل گرفته و مردم می توانند در صورت هرگونه موارد فوق در رابطه با حقوق خود نسبت به سازمانهای اداری به دیوان عدالت اداری شکایت نمایند.

مرجع مهم دیگری که در ایران وجود دارد سازمان بازرسی کل کشور می باشد که اختلاف این سازمان با دیوان عدالت اداری این است که این نهاد مسئول اجرای قوانین می باشد .

 در دیوان عدالت اداری باتوجه به اینکه معمولا شکایات مطورحه نسبت به سازمانها و نهادهای اداری و حکومتی می باشد و هریک از این سازمانها دارای قوانین و مقررات مختص به خود می باشد لذا بهترین کار در این زمینه است که فرد در هنگام شکایت در دیوان عدالت اداری حتما از وکیل استفاده نماید.

استفاده از وکیل در دیوان عدالت اداری با سایر پرونده های قضائی دارای تفاوتهای اساسی می باشد و مهم ترین تفاوت آن در زمینه موضوعات شکایت می باشد که گاها فرد از سازمانهای عریض و طویلی شکایت می نماید که دارای قوانین و آیین نامه های بسیاری می باشد و گرفتن حق خود و پیشگیری از ادامه تخلفات در انها بسیار دشوار می باشد لذا فرد باید در این زمینه حتما در انتخاب وکیل مورد نظر دقت کند.

وکلای دیوان عدالت اداری معمولا به طور تخصصی در حیطه پرونده های دیوان فعال بوده و در این زمینه دارای تخصص فروانی می باشند. یکی از گروه وکلای بسیار باستبقه در این زمینه گروه تخصصی وکلای دیوان می باشد که دارای 10 سال سابقه و تجربه در این مورد بوده و تاکنون پرونده های بسیار زیادی را با موفقیت به سرانجام رسانده اند . لذا شما می توانید در کلیه موارد مطروحعه در دیوان با خیالت راحت و اطمینان از احقاق حقوق خود به انها مراجعه نمایید.

برای گرفتن وکیل در دیوان عدالت اداری شما می توانید به صورت حضوری به نزد آنها و دفتر شرکت مراجعه نموده و یا از طریق تلفن و دفاتر رسمی ثبت اسناد وکالت خود را به صورت رسمی به انها اعطا نمایید.

بعد از دادن وکالت به وکیل مورد نظر ایشان ابتدا با بررسی قانونی وضعیت شما اقدام به کتابت دادخواست نموده و باتوجه به اختیارات خود ان را ثبت می نماید.

 

شرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداریشرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری

 باتوجه به اینکه ساختمان دیوان عدالت اداری که مرجع رسیدگی می باشد تنها در تهران می باشد و هچنین دفتر گروه تخصصی وکلای دیوان نیز در تهران دائر است لذا ایشان می تواند در تمامی مراحل پرونده هم از طریق سامانه و سایت دیوان و هم به صورت حضوری اقدام به پیگیری پرونده و انجام اقدامات لازم بنماید .

وکیل دیوان عدالت اداری به طور کامل با قانون اصول تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری آشنا بوده و در هرمرحله از پرونده براساس قانون می تواند از حقوق شما صیانت نماید.

وکیل دیوان عدالت اداری در تمامی مراحل پرونده باتوجه به پیگیری های انجام شده اقدام به انجام فعالیت های مورد نیا از ارائه دلائل و مدارک قانونی نموده و و قبل از صدورحکم با ارسال لایحه کلیه موارد مورد اعتراض و شکایت را به صورت خلاصه و کوتاه به عرض قاضی شعبه بدوی می رساند.در هنگام صدور حکم نیز در صورتی که حکم صادره در مرحله بدوی با حقوق شما دارای منافات بوده می تواند به ان اعتراض نموده و در مرحله تجدید نظر با ارسال مدارک و نوشتن لایحه حرفه ای که قاضی را مجاب به نقض رای نماید امور لازم برای احقاق حق شما را انجام دهد.

گروه تخصصی تهران وکیل که همگی در زمینه کاری خود بهترین بوده و دارای سابقه چندین سال در زمینه وکالت در دیوان عدالت اداری می باشند. همگی آنها در کارخود مجرب و به بهترین نحو پرونده های خود را به اتمام می رسانند لذا با اطمینان پرونده های خود را به ما بسپارید .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *