تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شعب دیوان عدالت اداری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در نوشتار حاضر به شعب دیوان عدالت اداری پرداخته شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

از آنجایی که شعب اصلی دیوان عدالت اداری در تهران واقع شده است و دسترسی مردم از سراسر کشور به این شعبه دشوار است، در سراسر کشور شعب دیوان عدالت اداری دایر هستند و به مشکلات مردم رسیدگی می کنند. در قانون تعداد خاصی از شعب دیوان مشخص نشده است و از این رو می توان بسته به میزان کار تعداد شعب را کاهش یا افزایش داد. 

1شعب دیوان عدالت اداری

البته برای افزایش تعداد شعب دیوان عدالت اداری در کشور، طبق قانون باید رئیس دیوان پیشنهاد داده و رئیس قوه قضاییه آن را تایید نماید. با وجود این تفاسیر باید بگوییم که شعب دیوان در تهران قرار دارند و تشکیل شعب تجدید نظر و بدوی نیز باید در تهران باشد. غیر از تهران ممنوع بوده و نباید شعب بدوی و تجدید نظر در استان های دیگری استقرار یابند. 

2شعب دیوان عدالت اداری

همچون دیگر مراجع قضایی، وکیل دیوان عدالت اداری برای این که اقدام به طرح شکایت و رسیدگی آن نماید، لازم است به شعب دیوان مراجعه نموده و اقدام به تنظیم و ثبت درخواست نماید. در هر شهری می توانید شعب دیوان را بیابید و با پرداخت هزینه دادرسی، اقدام به ثبت دادخواست نمایید. هزینه دادرسی در مرحله بدوی طبق قانون معادل 20 هزار تومان و در مرحله تجدید نظر معادل 40 هزار تومان می باشد. همچنین برای آگاهی از هزینه وکیل دیوان عدالت اداری با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

3شعب دیوان عدالت اداری

وکیل متخصص شعب دیوان عدالت اداری 

برای آنکه بتوانید روند طرح شکایت خود در دیوان عدالت اداری را به درستی پیش ببرید، نیاز به یک وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری خواهید داشت. می توانید با برقراری تماس از طریق تلفن شعب دیوان عدالت اداری، در خصوص مراحل قانونی طرح شکایت و ثبت دادخواست اطلاعات لازم را به دست آورید. اما از آنجایی که پرونده های دیوان عدالت اداری از پیچیدگی بسیاری برخوردار هستند، بهتر است این فرایند را به وکیل دیوان بسپارید. 

4شعب دیوان عدالت اداری

می توانید با یافتن تلفن بهترین وکیل شعب دیوان عدالت اداری، تمامی فرایند رسیدگی به دعوی را به ایشان سپرده و با خیال راحت از تجربه و تخصصی که ایشان دارد، منتظر کسب نتیجه مطلوب از دعوی خود باشید. مسلما یک وکیل متخصص و با تجربه دیوان عدالت اداری که با قوانین خاص از جمله قوانین مالیاتی، قوانین تامین اجتماعی، قوانین شهرداری و … آشنا است، بهتر می تواند روند پرونده را بررسی کند. 

علاوه بر آن اگر برای رسیدگی به دعوی یک شخص باتجربه و متخصص انتخاب کنید، مسلما میزان خسارت ناشی از عدم آگاهی حقوقی را در رسیدگی به پرونده خود کاهش خواهید داد. با مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری طرح شکایت و تنظیم دادخواست را به ایشان محول کنید. می توانید از طریق تهران وکیل با بهترین وکلای دیوان عدالت اداری آشنا شده و پرونده را در اختیار ایشان قرار دهید. 

5شعب دیوان عدالت اداری

اختیارات شعبه رسیدگی کننده دیوان عدالت به موضوع شکایت

قانون به شعبه رسیدگی کننده دعوی در دیوان عدالت اداری این اختیار را داده است که بتواند در صورت لزوم و ضرورت، هر اقدامی که لازم است را مبذول دارد. از این رو تمامی ارگان ها و مراجع موظف هستند هر نوع اسناد و مدارکی که شعب رسیدگی به موضوع شکایت لازم دارد را در اختیار دیوان قرار دهند. اما برای این که بتوان بدون هیچ نگرانی روند پرونده را پیش برد، نیاز به وکیل متخصص شعب دیوان عدالت اداری خواهد بود.

شعب دیوان عدالت اداریشعب دیوان عدالت اداری

ممکن است رئیس دیوان عدالت اداری یا یکی از شعب دیوان، از وکیل دیوان، موسسات عمومی، ماموران، شهرداری ها و … بخواهند که اسناد لازم برای رسیدگی به پرونده را ظرف یک ماه به دیوان ارسال کنند. در صورتی که ارسال این مدارک و اسناد مقدور نباشد نیز، دلیل آن را به دیوان اعلام نمایند. در چنین شرایطی ممکن است اشخاص حقیقی و حقوقی درگیر مشکلاتی شده و اقدام به عدم ارسال مدارک نمایند که این مسئله خود می تواند منجر به محکومیت آنها شود. 

پس داشتن یک وکیل باتجربه نه تنها می تواند از بروز هرگونه مشکل در روند رسیدگی به شکایت جلوگیری نماید، بلکه می تواند روند رسیدگی به شکایت را نیز تسریع نماید. بهتر است آدرس شعب دیوان عدالت اداری در محل سکونت خود را یافته و با انتخاب یک وکیل باتجربه، روند رسیدگی به شکایت را به ایشان بسپارید.

برای ارتباط با یک وکیل دیوان عدالت اداری حرفه ای حتما به صفحه مربوطه مراجعه نماببد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *