تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

در مراکز قضائی و شبه قضائی که افراد خواهان طرح دعوی و  یا شکایت می باشند نقش وکیل امری انکار ناپذیر می باشد. در بسیاری از موارد وکلای دادگستری و دیوان عدالت اداری با توجه به تجربه خود می توانند راههای مختلفی را در قانون بیابند که یافتن یا استفاده از انها برای افراد عادی غیر ممکن می باشد.

علاوه بر این موارد وکلا در دادگستری ها و مراجع قضائی دارای یک سری از اختیارات می باشند. برای مثال در پرونده هایی که افراد عادی حق دسترسی به انها را ندارند وکلا می توانند انها را پیگیری نموده وبررسی نمایند ، از انها کپی گرفته و در صورت لزوم کارهای لازم جهت اجرای امر به کارشناس رسمی ، بررسی دلائل و مدارک ارائه شده و سایر موارد موجود در پرونده را به دقت بررسی نمایند .

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

در سازمان تعزیرات حکومتی نیز در تمامی مراحل صدور رای تا اجرا وکیل می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا نماید.

یکی از بهترین موسسه های تخصصی وکلا در این زمینه بخصوص در سازمان تعزیرات حکومتی موسسه حقوقی تهران وکیل می باشند که افراد می توانند با دادن وکالت به انها با اطمینان از دریافت حقوق خود مطمئن شده و هیچ نگرانی در مورد پرونده خود نداشته باشند .

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

 سازمان تعزیرات حکومتی :

 سازمان تعزیرات حکومتی از جمله سازمان های شبه قضائی زیر مجموعه قوه قضائیه می باشد که در زمینه ی وضعیت اقتصادی جامعه  مانند کم فروشی ، گران فروشی ، عدم صدور فاکتور فروش و … فعالیت می نماید.

در ایران به دلیل ووضعیت بد اقتصادی و افزایش بی رویه قیمتهای محصولات اولیه گاها قیمت های ارائه شده توسط اصناف و تعزیرات با قیمت های خرید محصولات در مراکز تولیدی همخوانی نداشته و گاها پیش می آید که یک فروشنده و مغازه دار که با قیمت بسیار بیشتری محصولات را خریداری نموده است مجبور هستند به بهای بالاتری آن را در بازار بفروشند که در این موارد گاها تعزیرات به این موضوع رسیدگی نموده و همین امر موجب محکومیت فرد به پرداخت جریمه می شود ، البته در این موارد مراجعه به وکیل دادگستری می تواند بسیار راه گشا باشد وفرد با خیال بسیار راحت تری می تواند از حقوق خود دفاع نماید.

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

وظایف سازمان تعزیرات حکومتی:

به طور کلی سازمان تعزیرات حکومتی از نظر برخورد با گرانفروشی ، کم فروشی و سایر مواردی که جزء وظایف این سازمان می باشند به دلیل جنبه عمومی بودن وظایف که موجبات نارضایتی و اعتراض در جامعه می شود بسیار سخت گیر بودع و دارای اختیارات زیادی در برخورد با متهمان می نماید.

یکی دیگر از وظایف این سازمان مبارزه با قاچاق کالا می باشد که باتوجه نقش بسیار مهم کاهای قاچاق در بازار داخلی که مانع از فروش محصولات داخلی شده و در بعضی از موارد گاها موجب تعطیلی واحد تولیدی داخلی می شود .

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

لذا بسیاری افراد که در امر قاچاق مشغول بوده در صورت هر گونه کشف کالای قاچاق با سازمان تعزیرات روبرو شده و غلاوه بر مصادره کالای قاچاقی گاها طرف با جریمه های بسیار سنگین روبرو می شود . در این موارد افراد می توانند با ارائه پرونده خود به وکلای حرفه ای به حداقل مجازات مقرره در قانون محکوم شده و یا در بسیاری از موارد حتی از پرداخت جریمه معاف گردند.

نظر به مراتب فوق و مشکلات فوق الاشاره باتوجه به اینکه بسیاری از احکام صادره در سازمان تعزیرات حکومتی به غیر از رای های صادره در موضوع  قاچاق کالا و ارز قبلیت فرجام خواهی در دیوان عدالت اداری را دار می باشند لذا افراد می توانند با استفاده از وکیل تعزیرات حکومتی مجرب و باسابقه که  آشنایی کامل با قوانین دیوان دارند در دیوان احکام صادره را رد و با  صدور رای جدید در شعبه سارمان تعزیرات از محکومیت خود کاسته یا یا معاف گردند. .

شماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتیشماره تلفن بهترین وکیل تعزیرات حکومتی

 موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه تمامی خدمات حقوقی و قضائی در مورد پرونده های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *